Moltes gràcies per les fotos Ninou!!!
A veure si aquesta setmana tinc un forat i vaig a comprar les mitges,..., miraré el color marfil i altres d'aquesta gamma de colors,... Total, és el que diueu que només es veuen a les fotos que et fan a casa,..., jo no faré moment lliga però en portaré una de que m'ha "donat prestada" la meva cosina del seu casament,.... I ja em conec que potser amb la taja al final improvitzo el moment lliga, JAJJAJAJJAJA
Ai quins nervis, tu! Encara hi ha gent que no sap si podrà venir al casament i això m'està estressant,... són alguns amics del Miquel (el meu soci i futur marit, jejeje), que estan a la parra,...
El divendres vem estar montant les taules dels invitats amb els meus pares amb la pàgina web que et facilita Can Ribas,..., una cosa menys! Ara falta que la part del Miquel espavilin,...
Imagino que aquesta setmana Can Ribas ja ens trucarà per saber el nº d'invitats i poder passar-nos la factura final,...,
Angoixa, angoixa i angoixa, aquesta última setmana ja l'he començat a notar,..., en canvi el Miquel està la mar de tranquil el paio,.... La veritat és que malgrat els nervis, aquesta última setmana estem com 2 tortolitos,...
Ja m'he desfogat! Gràcies!