RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dv. oct. 10, 2008 11:21 am

Janna,
1- Gartur cobra per separat.... nosaltres em penso que ens van costar uns 800e aprox (no ho recordo exactament ara eh). Li vam donar la meitat el dia de l'entrevista, i la resta al finalitzar el banquet :-)ok:
2-Jo les mitges les vaig portar de color carn transparent, però això va a gustos!! A mi la veritat que veure una cama blanca d'infermera doncs no ho trobo maco per una núvia, però hi ha gent que li agrada.... això ets tu :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. oct. 10, 2008 4:38 pm

Janna, ara tot el tema de Gatur t'ho cobren a la mateixa factura de can ribas i a ells no els hi has de pagar res!!!!! son mil i algo d'euros, una burrada per la feina k fan, però bueno, per lo menus ho fan bé i no t'has de preocupar k ho porten tot molt ben controlat!!!!!

Per les mitges, jo em vaig comprar unes blanketes molt mones, però el mateix dia del casament se'm recargolaven pk eren d'akelles a mitja cama i al final no vaig portar res!!!! cames morenes i punto!!! amb la calor k fa amb el vestit... però ara, sent el teu casament ara k fa més fresketa, lo k més t'agradi! pensa k només es veuen pel reportatge a casa teva i kuan et treguis la lliga!!!!! això és un tema tant personal...
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 11, 2008 9:21 am

janna, Gartur cobra per separat, però em sembla recordar que a nosaltres ens ho va regalar el restaurant. >.-<:

Tema mitges, jo vaig agafar-les color marfil, les que venien amb el conjunt de roba interior. Mira, et poso l'enllaç de la marca de la meva roba interior: http://www.emperatriz.com/esp/home.htm =0-0-) . Jo vaig portar el núm.5 de la col·lecció FIORE. (però calcetes i lliguero). Però et servirà per veure com són les mitges. I si de cas, cap al vespre et busco alguna foto de les meves, per veure com queden "a la vida real", però pensa que jo sóc blanca com la llet!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 11, 2008 9:25 am

per cert, les mitges les vaig comprar del conjunt, però a una altra botiga, perquè allà on em vaig comprar el conjunt no les tenien (i encara espero que em truquin per dir-me que ja els hi han arribat...) Amb això vull dir-te que les pots comprar per separat!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » ds. oct. 11, 2008 3:24 pm

Gràcies noies!!!

Justament avui m'ha trucat la Marta de Gartur i ja hem quedat per la setmana vinent!!! M'ha dit ( com ja ha explicat la Sònia) que des de fa un any que ja no cobren per separat, i s'inclou dins la factura final de Can Ribas,...

Ai nenes, també tenim a punt els anells i els anirem a buscar la setmana vinent,...

Les mitges crec que al final les agafará color carn transparent!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » ds. oct. 11, 2008 3:34 pm

Moltes gràcies Ninou!!!!
Està molt bé la pàgina web d'Emperatriz,..., quins conjunts més xulos!!!

Bon cap de setmana!
Janna

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 11, 2008 7:53 pm

Janna, mira, et poso un foto-detall que em van fer els fotògrafs, perquè vegis les meves mitges!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 11, 2008 8:02 pm

no sé si s'aprecia bé el color en aquesta...

ai neneeees, quins records m'han tornat a venir buscant aquestes fotos i veient totes les altres........

Sabeu? hem fet reserva pel cap de setmana que farem un anyet, a un hotelet que hi ha a Garriguella (Empordà) més macooooo! mireu: www.hotelgarriguella.com (hem reservat l'habitació l'Albera, perquè tot i que que hi ha habitacions amb jacuzzi, els jacuzzis estan a la terrassa de l'habitació, i són d'aigua calenta, però.....quin fred per entrar i sortir, i si ens fa mal temps..... L'habitació que hem reservat té banyera hidromassatge!)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dg. oct. 12, 2008 6:12 pm

Moltes gràcies per les fotos Ninou!!! >.-<: >.-<: >.-<:

A veure si aquesta setmana tinc un forat i vaig a comprar les mitges,..., miraré el color marfil i altres d'aquesta gamma de colors,... Total, és el que diueu que només es veuen a les fotos que et fan a casa,..., jo no faré moment lliga però en portaré una de que m'ha "donat prestada" la meva cosina del seu casament,.... I ja em conec que potser amb la taja al final improvitzo el moment lliga, JAJJAJAJJAJA :-)ok:

Ai quins nervis, tu! Encara hi ha gent que no sap si podrà venir al casament i això m'està estressant,... són alguns amics del Miquel (el meu soci i futur marit, jejeje), que estan a la parra,... :-/
El divendres vem estar montant les taules dels invitats amb els meus pares amb la pàgina web que et facilita Can Ribas,..., una cosa menys! Ara falta que la part del Miquel espavilin,...
Imagino que aquesta setmana Can Ribas ja ens trucarà per saber el nº d'invitats i poder passar-nos la factura final,...,

Angoixa, angoixa i angoixa, aquesta última setmana ja l'he començat a notar,..., en canvi el Miquel està la mar de tranquil el paio,.... La veritat és que malgrat els nervis, aquesta última setmana estem com 2 tortolitos,... :-)(-:

Ja m'he desfogat! Gràcies!
Janna

EntradaAutor: Janna » dg. oct. 12, 2008 6:15 pm

NO ES CASA NINGU MÉS A CAN RIBAS AQUEST OCTUBRE-NOVEMBRE???????????

Que això està molt mort!!!!!!!!!!!
Esriviu!!!!!!!!!!
Janna

EntradaAutor: ninou » dg. oct. 12, 2008 7:14 pm

Janna, quin dia és EXACTAMENT el dia que et cases? perdona, eh, però porto un despiste.... i no voldria que se'm passés. Sé que falten unes 2 setmanes, (oi??), però no sé el dia concret!
Que bé!!!!! ja ho tens aquí!!!!!!Quin saló heu triat? nosaltres vam estar al de fusta! Heu triat la millor època per casar-vos a Can Ribas! jejeje ja veureu quins colors més macos de tardor que hi ha al jardí!

PILIMILI: Feliç Sant, guapi!!! :-()-)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dg. oct. 12, 2008 9:03 pm

Ninou, és el dissabte 25 d'Octubre,..., ja tinc ganes de veure com està Can Ribas en plena tardor!!!!
FALTEN 2 SETMANES!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

És veritat, moltes felicitats Pilimili!!!
Janna

EntradaAutor: ninou » dg. oct. 12, 2008 9:29 pm

25 d'octubre!!!!!! OK, ja m'ho he gravat a la memòria!!!! Ja veuràs que maco que estarà Can Ribas! nenaaaaaa, quina emoció! 2 setmanes! jo també vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si més no, vull anar de casameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent a Can Ribas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dt. oct. 14, 2008 1:13 am

JUST 11 DAYS!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///:
Janna

EntradaAutor: ninou » dt. oct. 14, 2008 5:55 pm

janna!!! això s'apropa!!!! estem tu i jo soles aquests dies animant aquest post! Ets l'última forera del 2008 que es casa a Can Ribas??

com ho portes tot? ja has començat les sessions de estheticiene que se solen fer? massatgets, etc...? oooohhh!!!! ho recordo com un oasis enmig de tanta feina a fer!!!! i per recordar-ho, dijous tinc hora reservada per neteja facial, i potser cau algun massatget per algun altre dia! Que bé m'ho mereixo amb l'any que porto des que em vaig casar!!!( opos, feina nova...)

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dt. oct. 14, 2008 7:49 pm

Nenes,nenes, q desconectada q stic ultimament!! Aaai i no m'agrada, he! Em perdo moltes coses!!
Ai Janna, ja et queda poket, encara q no entri gaire us vaig llegint, he!! Ai, com diu la Ninou, Can Ribas estarà preciós! Kines ganes d veure fotos!

Ninouuuuu, d tu també menrecordo!! Ara al cole anem bastant atrafagades! I tu q tal??

Si q és veritat q ultimament aquest post està molt mort! Qui es casa dps dla Janna??
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dt. oct. 14, 2008 7:50 pm

Xcert Ninou, q vagi moooooolt mooolt be aquest cap d setmana, he!! Disfruteu molt!! Q guay, i com pasa el temps! UN ANY!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dc. oct. 15, 2008 6:33 pm

mima! noooo! és pel novembre!!!!!!!! el 17/11! (i caurà en dilluns...pppffff) quines ganes que tenim d marxar un cap de setmana, i més si és per celebrar que fa un any que ens vam casar...!!!!, però gràcies igualment!

Sí, nosaltres també anem a tope al cole, i a més aquest any em passa la inspectora per avaluar-me l'any de "funcionària en pràctiques...." massa pressió!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. oct. 15, 2008 8:44 pm

Ai Ninou, és veritat!! Si mira q ho se, he, xo m'he liat! Jo q ja em pensava q stavem al novembre! jeje!! Ojalà!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dj. oct. 16, 2008 11:31 am

Janna que ja queda menys!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
pilimili