RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dg. set. 28, 2008 1:55 pm

pilimili, jo sóc una experta en passar fred als casaments, començant pel meu, que vam arribar a 0 graus !!!! De fet, el dia abans del casament, tot apuntava que l'endemà nevaria. Vaig sortir de la pelu i tothom pel carrer anava dient: a veure si demà nevarà....

Va fer un sol espectacular, però un FRED de neu que espantava! i jo amb el vestidet de núvia.....

M'alegro que us ho passéssiu bé! I evidentment...com a Can Ribas, enlloc!!! jajaja

com va? noies, aquest post està adormidet!!! l'haurem d'animar!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dg. set. 28, 2008 7:25 pm

madre mia, madre mia, madre mia...... cuantas cosas han pasado..... y yho me las he perdido. Me teneis que perdonar estoy super liada con el trabajo, ahora es época de mucha faena para mi, y hacía la tira de dias que no entraba, me ha dado mucha pena no poder decirle nada a SoniaJordi, pero en cuanto vuelva hablo con ella. He leído su crónica e iba guapisima, el vestido genial, muy mona.

Esta semana sin falta os pongo en la crónica las fotos del viaje, que sino ya se me olvida hasta mi..... es que esta semana tendré más tiempo por fin.....

Chicas ya estoy de VUELTA..... Mima, Ninou.... os echaba ya de menos....

Besikis :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dj. oct. 02, 2008 5:39 pm

Noies!!! Xfi tinc un ratet! Veig q tothom stà igual d liada com jo. Aquest post està caient! Ai ai ai!

Eysuke, aviam aviam aquestes fotos dl viatge, q ja tinc ganes d tornar-me a posar al dia amb totes vosaltres!

Ninou, com va la feina? Fa molt q no xerrem!
Xcert, Saps, desde el dia q em vas dir q t'encantava Coldplay, q em va picar mes la curiositat, i vaig començar a escoltar-ho i ara m'he baixat el seu cd i tot! Jjeje! M'agrada! :-)

Pilimili, com va la panxeta?? Espero q stiguis be guapa!

A totes, les canriberenques, aviam si tornem a animar aquest post! Vinga, amunt les canriberenques!!

Janna, q ja stas a punt!!!! Això ja s'acostaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dj. oct. 02, 2008 5:51 pm

mimaaaa, hola guapi!!!!!!
primer de tot, gràcies per interessar-te per mi...La feina, millor. A veure, tinc molta, però que molta feina. Estic cada dia pencant a casa fins les 11h com a mínim...bufff, no tinc temps de res, i he de fer molt...., però tret d'això tinc la sort que els nens en general són macos i a l'escola s'hi està bé! Ahir va ser el meu cumple (jeje) i els nens (tota l'escola) em van cantar Happy Birthday només entrar al menjador, al migdia...

és veritat que feia molt que no parlàvem! aaaahhhh, això de Coldplay m'ha alegrat molt! Quin CD t'has baixat? l'últim? cada àlbum és diferent a l'anterior. Aquest ultim és molt diferent a tots, però hi ha cançons genials, com Viva la Vida, Violet Hill, etc, etc.... Del disc anterior (X & Y), hi ha The Hardest Part, que és la que vam triar per travessar el passeig de xipresos de Can Ribas..., per tant et pots imaginar que m'encanta! Bé, és que de fet, dels 4 CDs que tenen, només descartaria 2 o 3 cançons com a molt, en total! Em FASCINEN!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))

I tu què tal estàs?

:-()-)

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dv. oct. 03, 2008 7:13 am

Ninou, doncs MOLTES FELICITATS guapa!! M'en alegro q stiguis be a l'escola, ja t'ho vaig dir q d mica en mica... jeje!! Jo també stic molt be, no tinc tanta feina com tu, xo mooolt be!! Nena, xo no treballis fins tant tard, dona! Q no pot ser bo!

Doncs si, el CD és l'ultim q han tret. La cançó aquesta d viva la vida és genial. Em baixaré aquesta q tu dius q veu entrar xls xipres. Aviam q tal!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » ds. oct. 04, 2008 9:28 pm

Gràcies mima!
Sí, cada dia em proposo anar a dormir aviat, però és que si no tinc la feina feta, em ve com una angoixa i encara és pitjor això que si vaig a dormir tard....Espero que quan ho tingui una mica més per la mà pugui recuperar una mica la calma! des que em vaig casar que no paro: preparar opos, aprendre a portar una casa, canvi de feina....
I quan arribi la calma, espero poder dir que ja ha arribat el moment de :-()) ! Ja veus, no surto d'una que ja penso en una altra! no puc estar quieta!!!!

Ja em diràs què tal la cançó Hardest Part! Si no vols baixar-la, sempre pots escoltar-la primer al youtube, tot i que a mi no m'agrada fer-ho perquè a vegades els vídeoclips son molt diferents al que et transmet la cançó, i si mires primer el vídeo pot afectar la primera impressió....Bé, m'ha passat sovint

I vosaltres com esteu?

I les demés?????????????????????????

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dg. oct. 05, 2008 12:53 pm

Hola guapes!!!
Nenes que estic post-despedida de soltera!!!!! Afònica i gràcies a déu amb poca ressaca,...
Va ser genial!!! Vem fer un tuppersex a casa meva de 18 a 20h i després va venir la part que jo desconeixia.... Les molt gamberres em van disfressar de infermera!!!! amb mitges de rejilla i còfia i tot!!! BRUTAL!!!!
Primer a casa em van fer un parell de jocs de preguntes que si la cagava em feien beure,....
I com que jo sóc metge i tinc un fonendo "de repuesto" per casa, doncs apa som-hi totes!!! ja veieu a una servidora auscultant als nois que em trobava pel carrer,.... jajajajjajajajjaja!!!!!
Ja us posaré alguna foto nenes! que una imatge val més que mil paraules!!!
Després vem anar a Habbana Barcelona a sopar i més tard de bailoteo a Poble Nou, vem acabar al Be Good recordant vells temps!!!!!

NOMÉS EM QUEDEN 3 SETMANES!!!!
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: ninou » dg. oct. 05, 2008 3:15 pm

i tant Janna! volem fotos!!!!!

Ostres, que bé us ho deuríeu passar!!!!
3 SETMANES NOMÉS!!!!!, que fort!!! quina emoció, no?

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dg. oct. 05, 2008 7:14 pm

Janna, kina despedida!! Volem toooootes les fotos, he!!
Ostres, q poket q et keda... :-)

Vinga, q ja tenim a punt a la següent canriberencaaaaaaa!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. oct. 05, 2008 11:01 pm

Hola noies! Ja estic akiIIIIIIIII!!!!!!!!!

El viatge IMPRESSIONANT!!! Thailàndia és increible!!!! la veritat és k hem tingut una lluna de mel inmillorable!!!

Vem tornar dijous tarda i portem tots els dies kedant amb amics i familia i ensenyant les més de mil fotos k hem portat!!!!!!

Tal com us vaig dir, ara toca cronica del casament i del viatge!!! A vere si em poso akesta setmaneta k em keda de vacances pk tindré feina!!!! jejej

Un cop comenci al post de la meva cronica us aviso!!!!

Janna, tres setmanetes de res!!!!

Eysuke, m'alegro de llegir-te de nou!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dl. oct. 06, 2008 7:14 am

Sonia benvinguda altre cop guapa!! M'alegro q hagi anat tant be el viatge.Ara les foticos!! Kines ganes!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Janna » dl. oct. 06, 2008 11:39 am

Hola nenes!!!!

Ostres, no us ho creure-ho però avui no he pogut anar a treballar,..., ahir al vespre em vaig començar a trobar malament amb mal de coll i febre,... i és que disfressada de infermera amb mitges de rejilla , ballant fins a les tantes,..., doncs deuria agafar fred,... jajjajjajajaj
Ara ja estic millor i suposo que demà ja podré anar a treballar,... com ens hem de veure, tu!

Benvinguda Sònia!!!! Volem crònica!!!!!

Tinc unes ganes que arribi el dia del casament!! i sincerament, tinc moltes ganes de fer el viatge, de desconnectar de la feina, ties és que fa un any i 4 mesos que no faig vacances com déu mana (només vaig fer 1 setmana al Juny).... com que era suplent doncs no podia agafar-me massa dies,...
Però a partir d'ara això canviarà!!! m'han fet fixe a la feina des de l'1 d'Octubre!!!! La jefa em va dir: aquest és el meu regal de noces!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BESTIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tinc el meu cupo de pacients!!!!!!!!
Aquest any 2008 està sent inmillorable: el casament del meu germà, el nostre casament, el meu xicot ha fet un canvi de feina radical i està molt content i a mi em fan fixe!!!!! No ens podem pas queixar, tu!!!!

Bueno nenes, deixo de taladrar-vos...
Quan em passin les fotos de la despedida ja us en posaré alguna!!!!
Janna

EntradaAutor: pilimili » dl. oct. 06, 2008 2:52 pm

janna com va tot?!?!?!?1
Sonia benvinguda!!! >.-<:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dl. oct. 06, 2008 9:31 pm

Noies!!! ja he començat la meva cronica!!!!!!!

Us espero al meu post guapes i espero k us agradi!!!!!!!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » dl. oct. 06, 2008 9:59 pm

Janna, millora't!!!! i ....ENHORABONA PER LA FEINA!!!! jejje, et van fer fixe el dia del meu cumple!!! jiji Vaaaaaa, que falta el millor encara per acabar aquest any genial per tu!!!! EL GRAN DIA S'APROPAAAAAA!!!!

SOniajordi, vaig cap allà!

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dt. oct. 07, 2008 2:02 pm

SONIA VAIG A MIRAR-LAAAAAAAAAAAAAAAA :-))
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dt. oct. 07, 2008 3:25 pm

pilimili, com estàs? deus estar quasi a la meitat ja de l'embaràs, no?
I heu mirat més llocs de batejos?

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dt. oct. 07, 2008 5:00 pm

Hola ninou
doncs sí, estic a la setmana 20, o sigui la meitat.
ho porto a dies, els vòmits encara continuen :--(
I respecte el bateig, la cosa no està per celebrar-ho... moolts calers, així que li donarem les aigües i ala, cap a caseta :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » dj. oct. 09, 2008 10:52 pm

Gràcies Ninou!!!!!
La veritat és que no ens podem queixar! L'any 2008 està siguent rodó tant pel meu xicot com per a mi pel que fa a l'aspecte laboral i, a més a més,..., ENS CASEM!!!!!! Què més podem demanar????
Janna

EntradaAutor: Janna » dj. oct. 09, 2008 10:57 pm

Nenes, I need help! Dos coses:

1. Els músics (Gartur) cobren per separat o s'inclou en la factura final del convit de Can Ribas? Quants diners demanen els músics? Crec que vareu parlar de 1000 i pico €...

2. Mitges de la núvia: quin color de mitges vareu portar??? Blanques? o color carn transparent???

Gràcies guapes!
Janna

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants