RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Lea » dv. set. 19, 2008 9:35 am

hola wapis!!!
el otro dia os escribí y no s publicó!!!!! :-(
En ste timpo he estado liadísima y he dejado el foro d laíco, pero os he ido leiendo eh!!!

Mañ m toca a mí y a ver k tiempo hace... he estado mirando el tiempo durante toda la semana y ponía kmañ hacía sol... pero miro hoy y pone k llueve... así k voy a pasar d mirarlo más y k sea lo k dios kiera.

Pues nada chicas, un besote enorme!!!
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: chus » dv. set. 19, 2008 12:11 pm

HOLA NOIES!COM ANEU????
PRIMER DE TOT PILAR MOLTES FELICITATS!!!! :-))
Imatge
chus
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:22 pm

EntradaAutor: Janna » dv. set. 19, 2008 4:08 pm

Ostras Lea!!! Dónde te habias metido??? Cuánto tiempo!

Niña, que os vaya muy bien mañana, pásatelo genial y a disfrutar que es tu día!!!

FELICIDADES!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. set. 19, 2008 4:10 pm

LEA QUE MAÑANA TENGAS UN DÍA INOLVIDABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chus!!! Dichosos los ojos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! como estás?!?!? Ya tienes el nuevo piso?!?!?
Ninou també hi ha menús de 80-90e, però vamos, que rondan por ahí..... però és clar, és pica-pica similar al de casament, i 2 plats, postre i pastís...potser ho miro a vil·la minerva.....
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dv. set. 19, 2008 4:28 pm

Lea, q vagi molt be guapa! Moltes felicitats!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Lea » dv. set. 19, 2008 7:40 pm

estaba liada con curro y el piso.

Creo q mañ me lloverá.... no ha llovido en toda la semana y hoy está caiendo un chaparrón... jop... aunque tenga q disfrutar, me toca las narices.. snif snif snif
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dv. set. 19, 2008 9:29 pm

Lea! cuanto tiempo! tú cuando te casabas? ya pierdo la memoria....

Chus! que tal? como va todo? A ver si entras por aquí más a menudo, que de 2007 estamos pilimili y yo solitas...

Janna, si t'explico les històries que m'explicaven a mi les dependentes de la botiga del vestit......Buffff, no sé com no les vaig engegar algun dia! (bé, sí, suposo que em feia patir que s'enfadessin i em deixessin un fil descosit i se'm caigués el vestit a mitja festa....jajaj)

Pilimili, ja em diràs què tal pel Vil·la Minerva! jo hi he anat a 2 casaments i 2 batejos (nosaltres no ho vam celebrar allà perquè ja el teníem més que vist, i volíem un lloc com Can Ribas), però realment està molt bé! i en el moment del pastís surten 2 persones disfressades de Mickey i Minnie, i els nens al·lucinen!
Nosaltres sempre hem dit que si mai tenim bebitos, farem un bateig super senzill, amb un berenar i poques persones...No farem un banquet amb primer plat, segon, etc... , però es clar arribat el moment, ja veurem!

Què tal mima? primera setmana suuuuuperada!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Janna » ds. set. 20, 2008 10:56 am

Noies, la Lea es deu estar a punt de casar!!! Encara li agunatarà el dia!!!

FELICITATS LES!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Janna

EntradaAutor: ninou » ds. set. 20, 2008 11:06 am

Ostres, la Lea es casava avui????????????????????????????????????????????????????????????????

ESTIC A LA PARRA!!!!!!! :t:t:

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VISCA ELS NUVIS!!!!!

Que guai, quantes cròniques que tindrem!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » ds. set. 20, 2008 2:43 pm

Sii, la Lea avui es casava! D moment el temps aguanta!

Ninou, si, la primera setmana ja superada!

Janna, com portes tots els altres preparatius?? Això ja stà al caure!!
Imatge
mima

EntradaAutor: chus » dl. set. 22, 2008 4:36 pm

HOLA!!!EN PRINCIPIO EL PISO ME LO DAN A FINALES DEL MES QUE VIENE, TENGO UNAS GANASSSSSSSSSSSSSSSSS!!! *.-o-o.*
NO SE PASA NADIE MAS DE 2007, SARA TAMPOCO????
LEA MUCHISIMAS FELICIDADES!!!!OTRA QUE SE UNE AL CLUB!!! :-)(-:

BESITOS A TODAS!!!
Imatge
chus

Entrades: 364
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:22 pm

EntradaAutor: ninou » dl. set. 22, 2008 5:29 pm

chus, que guay!!! ya nos pondrás fotos! Que ilusión cambiar de piso, no?
te refieres a Juasari? hace mucho que tampoco entra por aquí!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dc. set. 24, 2008 12:11 pm

Hola noies!
Ai mima, que només em queda 1 mes i 1 dia!!!! I encara tenim molts detallets per acabar de concretar, encara hem de fer les taules però suposo que tot el que ens queda són coses que només es poden fer a últim moment,..., concretar les entregues, el ram, etc...
Ara estem en aquella fase de que hi ha gent que truca dient que no podran venir ( de moment només 2 baixes),...., que ens enterem que una parella amics del meu xicot van tallar aquest estiu, etc...

Nenes, una pregunta a les ja casades, quan quedes amb els de Gartur
per concretar el tema de les cançons,..., se suposa que els hi hem de portar la música en un CD o tu els hi dius la música que vols i ells ja s'encarreguen de buscar-la???
I una altra cosa,..., veu fer alguna entrega a alguna embarassada? Què li veu regalar i quina música i veu posar??

MOLTES GRÀCIES!!! ja veieu que estic molt preguntona però és que això ja està al caure!!!
Janna

EntradaAutor: mima » dc. set. 24, 2008 12:38 pm

Hola Janna! Nena, trankila, xq ara ve el mes mes atrafagat. A nosaltres a dues setmanes dl casament, ncara hi havia gent q ens deia q no vindrien! Ja veus, corrents a moure taules! Xo be, d tot te'n ensurts! jeje!

Xl q fa als d Gartur, nosaltres vem kdar quan quedava molt poquet xl casament. Nosaltres portavem un CD amb les musiques, xo xq jo ho tenia molt clar. Xo si no, ells t'orienten i tensenyen moltes cançons. Son molt macos!

I nosaltres vem donar a la meva cunyada q estava embarasada un cistellet amb tot d coses d bebe. Li vem posar un peluche, i tot d productes xl nen, com el sabó, la colonia, xumet, biberó, esponja, etc...
Els hi va encantar! I la musica els hi vem posar la mateixa q van entrar ells al saló quan es van casar, q els hi va fer també molta ilusio! A mes, aquell dia, feien 5 anys d casats justos! Ens vem casar el mateix dia!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dc. set. 24, 2008 12:47 pm

Janna jo també vaig portar un cd amb les cançons més importants que volia que sonessin, però sino ells la busquen, cap problem :-)ok:
I respecte les embarassades... a veure, això depen de tu. Jo trobo que entre regals als pares, els avis, la lliga, ninos pastís, ram, etc etc es fa massa pesat, però si tens alguna embarassada que és mooolt especial per tu, doncs bueno.... però jo no en faria, i que consti que aquest dissabte vaig de casament i estic :-()) ehhhh
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Janna » dc. set. 24, 2008 4:12 pm

Moltes gràcies guapes!!!
És una amiga meva de la carrera que estarà embarassada de gairabé 7 mesos i em faria gràcia fer-li algun detallet,...
Janna

EntradaAutor: ninou » dc. set. 24, 2008 6:23 pm

Hola!!!
Janna, nenaaaaaaaaaaaa que poquet que quedaaaa!!!!!!

A veure, la pilimili i la mima ja t'han informat la mar de bé! les cançons, nosaltres vam portar un CD perquè fins i tot n'hi havia que ells no les tenien, o per exemple, vam triar "Sultans of Swing" de Dire Straits per entrar al saló i volíem una versió concreta...., però si no teniu problema, ells tenen una pilaaaaa de cançons a l'ordinador!

I tema detallet per a embarassades, en principi penso com la pilimili. No vam voler fer tantes entregues, però és que a més jo concretament no volia fer cap entrega de cigonya ni de cap embarassada, perquè en el meu casament hi havia parelles que feia 2 anys que buscaven quedar-se :-()) i no ho aconseguien, i moltes proves mèdiques i moltes desil·lusions, i no volia que se sentissin "violents" si feia algun detallet d'aquests a una altra parella....Però es clar, si tens una amiga especial que ja porta un "bombo" considerable, jeje, també ho entenc, i no té perquè fer sentir malament a ningú. En el meu casament no hi havia cap bombo....jiji

pilimili, i on aneu de casament???????? que guai! jo tinc ganes de casament!!!!! a veure si et cau una cigonya!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 25, 2008 10:59 am

Ninou anem al Prat Verd, a Maià..... encara no sabem si anirem segur, pq bueno no estic tenint un embaràs gaire bo :-( Dissabte depen de com em trobi ho decidirem.... I espero no rebre cap detallet, en serio, pq hi va gent que també li està costant mooolt quedar-se embarassats (ojo, que jo m'he quedat després d'un any i en tractament eh), i no em sentiria agust, la veritat :-( A més, estic de 4 mesos i encara no es nota res de res de panxa!! Això dels vòmits m'està deixant seca!!
I la resta com aneu???????
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dg. set. 28, 2008 9:15 am

pilimili, què tal el casament? hi vau poder anar?

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dg. set. 28, 2008 10:39 am

Hola!!

Sí, hi vam anar, però noies quin fred!!! EStavem quasi a 5graus!!!! Un fred impressionant, sort que jo portava abric, però tot i així quin fred!!
El restaurant molt mono, i l'esglèsia era una mooolt petita però mooolt romàntica.... Tot i així per a mi no va superar Can Ribas ::-) jijiji
I vosaltres que tal?
Imatge
pilimili

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants