Hola!!!
Janna, nenaaaaaaaaaaaa que poquet que quedaaaa!!!!!!
A veure, la pilimili i la mima ja t'han informat la mar de bé! les cançons, nosaltres vam portar un CD perquè fins i tot n'hi havia que ells no les tenien, o per exemple, vam triar "Sultans of Swing" de Dire Straits per entrar al saló i volíem una versió concreta...., però si no teniu problema, ells tenen una pilaaaaa de cançons a l'ordinador!
I tema detallet per a embarassades, en principi penso com la pilimili. No vam voler fer tantes entregues, però és que a més jo concretament no volia fer cap entrega de cigonya ni de cap embarassada, perquè en el meu casament hi havia parelles que feia 2 anys que buscaven quedar-se

i no ho aconseguien, i moltes proves mèdiques i moltes desil·lusions, i no volia que se sentissin "violents" si feia algun detallet d'aquests a una altra parella....Però es clar, si tens una amiga especial que ja porta un "bombo" considerable, jeje, també ho entenc, i no té perquè fer sentir malament a ningú. En el meu casament no hi havia cap bombo....jiji
pilimili, i on aneu de casament???????? que guai! jo tinc ganes de casament!!!!! a veure si et cau una cigonya!!!