NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dt. nov. 13, 2007 5:58 pm

Azi veremos lo que dura, no se me da que cuando una persona ya es borde no puede cambiar, pero bueno si conmigo se porta bien, se lo agradeceré.... gracias por contestarme.... me pensaba que estaba sola en el post...
:-)) :-)) :-))
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mohnt » dt. nov. 13, 2007 7:48 pm

Hola noies, com va tot? he tingut unes setmanes liades, entre ordinador espatllat, feina del cole, i otitis que em va tenir per la castanyada al llit.

A les que he llegit que ja teniu vestit, FELICITATS!!!!!!!! Jo també Ja tinc vestit!!! despres de molt mirar, al final em quedo el mazarine, de rosa clarà, la meva germana tenia raó que me l'acabaria quedant, però em fot una mica perque costa un xic més del que jo em volia gastar. Però això és el que passa quan et vas provant i provant, que a vegades t'acabes encapritxant del que surt una mica més caret.

He llegit a la pag 94 o 95 , ara no em recordo ben bé, figuretes de nuvis, unes eren de fang i altres de metall. Algunes de les de metall estan al Casas, jo he vist a l'aparador fa uns dies la parella que va en bici, potser a dins la botiga en tenen més.

Ah! per quan comenceu a mirar flors pel ram, us preguntaran de quin color és el chaleco del nuvi, perque si vols un ram que tingui color, cal saber quin porta per evitar combinacions tipus chaleco roig i ram ataronjat per exemple. Si no se sap de quin color el durà et diuen que apostis pel segur i ho agafis blanc. Com que Jose Luís s'esperarà al gener a agafar-se un traje, ja que és quan comença a arribar la nova temporada d'home, em tocarà esperar. Però ja he vist a la floristeria unes quantes revistes amb rams que són una passada.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dt. nov. 13, 2007 7:57 pm

bones!!!

Nani, m'alegro que al menys es comporti la teva amiga, jo ara estic molllltt escamada d'una, que no enten que hem casi i parli de boda, que la petin, com m'onfli gaire els nasosssss

Monht! ja se quin és el vestit, el vaig veure a l'aparador!! :-)) tinc una amiga que estava enamorada d'un semblant de la col·lecció de l'any passat :-))

AZi, trabajas toooodos los findes? pensaba que era ahora porque les faltaba gente y de cara a navidades....pues tendrá que ser comida nop??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dt. nov. 13, 2007 8:39 pm

Hola noies,

Veig que lo del sopar va aguantant..., i si el fem un dijous? Azi, tú podríes venir? Home, si no fem molt tard... Bueno, no sé!

Ostres Month només de pensar en "mal d'orella" m'aterroritzo, es de lo pitjor que hi ha...

Noies, ahir vaig anar a Barcelona per feina i com que vam acabar aviat vaig voler aprofitar el viatge! Vaig anar a una botiga d'hospitalet que tenen La Sposa, St. Patrick i Novia d'art (entre altres) i que m'havien dit que era de les més economiques i la veritat es que els preus força bé. Em vaig poder probar molts vestits!! >.-<: (sense botonar... però quina diferència...!! :-)ok: ) i mireu, dels que em vaig emprobar el més car 1500 amb el bolero inclós. No està malament no?
He de dir que la botiga per fora fa una mica de.... no sabría com definir-ho, tenien tot de neons fugsia a la façana (Berta Novias) i ufff no savía si entrar o no però un cop dins les dependentes molt agradables i força bé...! :-) :-)

Tot i així segueixo enamorada del vestit de Manuel Mota... Quin Rollo!

Ahhh i una cosa ahir em van contestar la queixa de pronovias! No va ser massa complaent però bueno, em van dir que en algunes botigues sí que tenien més talles o sigui que els vaig demanar que em diguéssin on he d'anar a probar-me el vestit que us dic i ara espero que em contestin...

Ala, vaya rollo no? Pos ahí lo dejo...!

:-)ok:
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:07 pm

Nenes!!

Esteu guapíssimes a les fotos de la fira!!! Surtiu super sonrientes i molt felices! Es nota que os ho vau passar de conya, eh????

Nosaltres el diumenge també vam estar a la fira de nuvis, encara que vam anar amb uns amics i és el que passa.......Vam estar més a la cafeteria que visitant stands.... Ostres, què fort lo del robatori!!! Per cert, vaig poder veure les aliances que tan m'agradaven i vistes devant no són tan xules............... :-( :-( :-( :-( Així que haurem de començar a mirar de nou!!!!!!!!!!!! M'han dit que a Tàrrega hi ha una joieria molt xula, a veure si ens escapem!!!!!!!!

Nani, me alegro mucho por lo de tu amiga! Yo a la mia al final la mandé a la M....! Desde pequeñitas siendo amigas pero el comportamiento que estaba teniendo no me parecía ni medio normal, y después de varios disgustos y de que Sergio me dijera que ya estaba bien de verme jodida por una persona que no se lo merecía, me armé de valor y le dije todo lo que pensaba. Lo más triste es que ni se inmutó. Lo estoy pasando un poquito mal porque te duele apreciar tanto a una persona, y haber dado tanto por alguien y ver que le das exactamente igual pero supongo que el tiempo lo cura todo y pone a todo el mundo en su sitio.

Mohnt! Espero que et recuperis aviat de l'orelleta! Força ànims! Per cert, nena on està el Casas que dius?? A quina floristeria t'has mirat les flors??? No se m'havia acudit pensar lo del xaleco del nòvio!

Gema no te he dicho nada porque voy de bolido maja!! Me ha hecho mucha ilusión saber que eras tu!! Que hace Laura?? Yo no la he visto más desde 1º de Bup así que imagínate! Bueno y a ti desde 8º que es cuando me fui yo del cole! Qué tal todo nena? Y la opo???? Cuando te dan el resultado final?? Ya nos explicaremos largo y tendido cuando nos veamos eh?? Yo del cole prácticamente no tengo relación con nadie, veo alguna vez a Maria Masip y con Irene seguiamos teniendo contacto hasta hace unos 3 años o así....Algún día tendremos que hacer una cenita para recordar viejos tiempos!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:11 pm

Ai Ica, que em deixo de contestar-te!!

Què bé que t'hagis emprovat vestits!!! N'has vist algun que et faci gràcia? Ja et veig a alguna botiga de Pronovias de Barcelona quedant-te el de Manuel Mota que tan t'agrada!! Ja ens contaràs eh??

Per cert, m'heu fet molta envejeta sana a la foto del foro!!! Totes juntes! Així que haurem d'organitzar una altra reunió per contar-nos tots els avenços! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dt. nov. 13, 2007 9:18 pm

MECACHIS Elena, la verdad es que que valor enfrentarte a tu amiga, anda que ni immutarse siquiera??
yo estoy a puntito de mandar a tomar por saco también a una amiga, como siga así.... parece mentira, pero en situaciones como estas, caen muchas caretas... todo el mundo lo dice, la gente te sorprende, unos para bien, y otros para mal....

Laura tampoco es que la vea mucho, pero hace poquito coincidimos...está viviendo en Sarajevo con su pareja.... a los demás, pues tampoco, en 1º BUP me cambié al instituto y ya perdí el contacto con la gente...

Que casualidad, venga a hablar y luego...jejejeje

El casas es la tienda de detalles que hay al lado de pronovias, lo que tiene fama de cara, está a mano pero se aprovecha....en el centre companys (c/lluis companys, casi enfrente de la galeria) hacen detales de boda, fui a mirar y salen mejor que en muchas webs que vi....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:28 pm

Tia en Sarajevo????????????????????????? Me acabas de dejar de piedra!!!

Ni me enteré de donde está el Casas.... Fíjate si salí emocionada de Pronovias! Por cierto me he comprado ya las medias de novia por Internet! Vi unas que me encantaron y salían bastante bien de precio así que me pillé 2 pares! En cuanto lastenga en casa os cuento!

Nena, vaya currada tu futuro marido con las fotos no??? El mio no se mete en el foro ni decoña!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fuimos al stand de la Fira y nos sacó Toni una foto y Sergio más soso que soso y yo diciendole que no me iba de la feria sin pasar por el stand! ¿Cogiste mucha info????
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:29 pm

Nenas!!!!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Hoy me faltan menos 10 meses para la boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:34 pm

Mi amiga me mandó un mensaje que preferí borrar para no estarlo leyendo cada 2 por 3 y que me hiciera todavía más daño... Así que imagínate cuales fueron sus palabras, del palo " tu misma, si eso es todo lo que piensas de mi y si crees que es la mejor forma de decirmelo ya te lo harás.... " Así se acaban más de 10 años de amistad. Ya han sido demasiadas oportunidades y al final te cansas de irle tanto detrás auna persona para ver que a la hora de laverdad no le importas lo más mínimo. Sergio ya hace tiempo que me lo venía diciendo, viene a ti cuando no tiene a quien acudir y si no no leimporta darte plantón (han sido varios) y simplemente decirte "lo siento, se me ha pasado " después de 2 días intentando localizarla.....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 13, 2007 9:36 pm

Hola noies que tal? Jo avui he treballat de tarda i no he arribat fins ara, estic morta.

Nani que be que al final lo de la teva amiga hagi acabat be hi ha gent que amb el temps entren en raó i si no a tirar pel dret i a fer-ho com l'Elena que no val la pena patí per gent que no s'ho mereix. Nena espero que estiguis millor del mal d'orella

Azi que fa la panxeta? A mi no m'inporta que sigui dinar pr crec que millor que despres de festes pq ara ja tenim Nadal a sobre i tot serà menjar i mes menjar

Per les que els interessin anells a preus raonables. conec dos joieries que estan molt be de preu. Una es a Artesa de Segre i es diu Cal Rellotger. Es super cutre i molt petita pr tenen anells força maques per 300-360€ la parella. També n'hi ha una a Balaguer (que fa poc van obrir una botiga a Tarrega) que es diu Fitó i la parella surt a 400€ i també estan força bé. A la joieria que van robar a la fira me'n demanaven com a mínim 900€ :--( :--(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:36 pm

Os gustan estos novios????????????????

http://213.99.41.5/icgcommerce/ProductI ... /26513.jpg
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:38 pm

Ostres Marjo 900???????????? Quina passada!!!! :-( :-( :-( :-(
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 13, 2007 9:39 pm

Son muy chulos Elena =0-0-)

Son del Artfang? Es que a nosotros la ultima boda que fuimos nos regalaron unos novios que se les parecian mucho en la cara i eran del Artfang :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:40 pm

Sí! Surten per 52 euros la parella i els presenten bastant bé! Em sembla que me'n quedarè 3!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 13, 2007 9:49 pm

Marjo, tu que ets de Mollerussa! Et sona la joieria de Tàrrega Anna Puig??? Me n'han parlat molt bé i volia anar-hi a mirar les aliances!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 13, 2007 10:01 pm

Hem sembla que esta a la mateixa carretera que travessa Tarrega, al davant del fotograf Calafell. A mi també me n'han parlat força be. Diu que es dissenyadora de joies i que te les fa tal i com vols tu. Els preus ni idea, si vols dema hi puc anar a donar una ullada pq vaig a Tarrega i no hem costa gens arribar-m'hi i t'explico que tal :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. nov. 13, 2007 10:23 pm

Perdón Sarajevo no, Bosnia!! sí, está allí viviendo, hace creo que ya un par de años....

Pues mira, para tener "amigas" así, es lo mejor que has podido hacer, hay veces que vas aguantando, porque te da pena, porque son años,,,,pero es tontería, si no pone de su parte, no hay más que hacer,,,,,

Mmm, antes me preguntaste por las opos, hasta mínimo mediados de diciembre no sabré nada...

Los novios son muy chulos!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. nov. 14, 2007 12:04 am

hola a totes!!!

Ja veig que us aneu refent de les emocions de la fira!!! Ja està bé que ens expliqueu coses a les que no hi vam poder anar.
algunes informacions que us poden interessar:
elena: m'agraden molt els nuvis, jo en tinc uns de l'artfang semblants i són molt xulos.
Sobre joieries. És cert la d'Artesa de Segre, són molt econòmiques i la botiga és molt antiga... però entremig de coses bones i xatarra... a vegades hi ha birgueries: barates i us tractaran molt bé. Sobre la de Balaguer del Fitó no us puc aconsellar.
En conec un parell més que us poden interessar: una és a Balaguer, i es diu Noemí Joies, és una dissenyadora. És al davant de l'estació d'autobusos però a l'altre costat de riu. Ni idea de preus, però modernes. I l'altra que conec és a Mollerussa, Alex, al centre, recordo haver-hi comprat coses del seus dissenys, tampoc us puc dir els preus... suposo que piquen.
sobre els rams... bona idea el tema del xaleco... ara faltarà que poguem saber amb prou temps el tema del color del xaleco.
I per a les que teniu vestit... quina enveja em feu!!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dc. nov. 14, 2007 9:12 am

Chicas buenos dias, gracias a todas por contestar a lo de mi amiga... pero os digo una cosa, :-( :-( :-( :-( :-( fui yo la que le escribio el mensaje porque ella me enviaba mensajes al mesenger cuando no lo tenia abiero y claro al abrirlo me encontraba sus mensajes, que le costaba si veia que no le contestaba enviarme algun correo... pues no tube que ser yo.... ademas, me los enviaba y parecia que se enfadaba por que no le contestaba sabeis..... pero bueno, quiero pensar que ahora lo que quiere es quedar bien..... pero como quede con ella y me empieze con sus borderias os juro que la mando a dar una vuelta por el parque..... lo tengo claro, no quiero pasar otras dos semana como las que pase.
Elena, no vale la pena que te comas la cabeza hay gente que no se lo merece, tranquila que reaccionara... el mensaje que te envio tu amiga a mi me envio unos cuantos asi.... y de peores..... bueno y no se si leisteis cuando quede con ella lo que me dijo... que eso fue lo que me quedo a mi dentro..... incluso me hizo llorar..... :-( :-( :-( :-(
Ahora que no se piense que le voy a ir detras por esto ni de coña......
Asi decis que en Artesa hay una joyeria que esta bien de precio... pues sera cuestion de ir a chafardear...
SOIS LAS MEJORES MIS FORERAS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants