RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 04, 2008 2:25 pm

jo vaig haver de pagar canon pq vaig portar a Artboda, però ens van posar menú adult per ells amb 20% de descompte. No és gaire, però bueno, algo és algo! :-/
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Janna » dj. set. 04, 2008 4:59 pm

Sonia! Quina música poses a la teva entrada a la cerimònioa??? I a l'entrada dels nuvis al saló??? :-/

Això de la música em té ben atabalada, tu!
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 04, 2008 5:49 pm

jo a la entrada a la ceremònia (va ser civil) vaig posar la cançó de "my girl", perquè m'encanta des de que sóc petita!!! I l'entrada al saló vam posar una del Elvis que ara no em recordo exactament del nom però és algo de Rock around the clock o algo així :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dj. set. 04, 2008 6:15 pm

Janna, nosaltres vem posar xla meva entrada a la cerimonia la dl Bon Jovi It's my life (acoustic). M'encanta! També vem posar la d Love song, dl Elton John.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dj. set. 04, 2008 9:05 pm

Janna ha escrit:Hola guapes!
Com es nota que ja ha començat el Setembre, eh,...
Ninou, molt xulos els quadres!!! Queda super bé! Ja explicaràs què tal la nova feina, ja se sap que els primers dies són estranys, fins que no coneixes a la gent, l'ambient, i tota la pesca,... paciència!

Gràcies Janna! I la feina, doncs aquí estic, intentant adaptar-me al canvi!

Segueixo llegint...és que escriviu molt i jo ja no tinc mai temps d'entrar!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dj. set. 04, 2008 9:09 pm

Aisssss chicas me encanta escucharos, bueno mejor leeros a ver si quedamos todas y hablamos todas de nuestras cosas y llevamos los albunes... MIMA XD queremos tener hijos y creo que va para largo las dos, menos mal que hay alguien como yo......

Os dejo que viene mi duque a la tele y no me lo pierdo

Mañana más que os cuento cositas aissss que al final no he puesto las fotitos de tailandia. Sonieta cariñete mañana sin falta no te enfades. =0-0-)
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: ninou » dj. set. 04, 2008 9:13 pm

aix...se m'acumula la feina. He de tancar l'ordinador....
A veure si trobo el moment!!!

Mima, que també m'en recordo de tu...., però és que de veritat......no puc entrar per aquí tot el que voldria!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Eysuke » dj. set. 04, 2008 9:14 pm

AHHH!!! he puesto más fotitos en la cronica. A ver si os gustan.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 7:27 am

Ninou, no et preocupis reina! Espero q stiguis millor a la feina!

Eysukee, hem d kdar he!! Això ja fa massa temps q ho anem dient!! Aiiiii, aviam si trobem un dia totes!
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. set. 05, 2008 10:32 am

Ja està tot arreglat!!!!!! vem tornar a trucar a can ribas per altres temes i ja els hi vem comentar que com podia ser k pagant el canon amés haguèssim de pagar el menú als fotògrafs, que habiem parlat amb el fotograf k ha fet molts casaments allà i ens va dir k l'Alex mai havia possat cap problema pel menjar.... (si l'haviem de pagar, teniem clar k els hi possariem menu infantil, k un plat de macarrons per estar currant està força bé i més barato!!!!) doncs un altre cop k no podia ser... li vem dir a la noia k parlés amb l'alex o ens el passés i kuan va a tornar al telèfon ens va dir k teniem raó!!!!! :-) Aixi k una cosa menys pk a sobre al nostre casament venen 3 fotografs i ja veus entre canon i menus, kin negoci!!!!!! apa, una coseta menys!!!!!!!!

De la musica.... jo per la meva entrada a la cerimonia posarem la de Canon de Pachelbel de Bach i per l'entrada al saló una canyera!!! la de counting crows BSO de Sherk2 "Accidentally love"!!! crec k kedarà molt xula!!!!!!! :-)ok: :mu::
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 12:48 pm

I tant Sonia, aquesta cançó quedarà molt xula! Els meus cunyats també la van posar! És molt animada!

Xcert Sonia, a quina esglesia et cases??
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 1:17 pm

Ei noies, no se si en el seu moment les vaig posar, xo m'han pasat unes fotos dl casament. Les poso!

Mireu el cotxe q em va portar fins al restaurant!! Llastima q no vem poguer treure la capota!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 1:20 pm

A l'entrada de la cerimonia, van posar aquests cistellets plens d maduixes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dv. set. 05, 2008 4:05 pm

quines fotos més maques, mima! la del cotxe és xulíssima!!!!!

soniajordi, nosaltres vam portar un fotògraf de casa, i no vam vendre fotos, per tant no vam haver de pagar cànon. El fotograf va ser el meu tiet (que va menjar com tots) i amics del meu tiet més professionals. I aquests tenien ja pactat que menjarien algun entrepà o alguna cosa, però arribat el moment, hi va haver 2 convidats que no van poder venir, i es van repartir el seu menjar!

El del vídeo tampoc vam haver de pagar cànon, i a ell sí que ens deien que li havíem de pagar menú. Vam anar a parlar amb el del video, i ens va dir que no discutiríem per això. Que ho pagaven ells i ja està (un menú infantil). I finalment va tenir el menú infantil i la part que li deuria tocar del menú normal quan van repartir-se'l entre els fotografs....

Gràcies mima...sí cada dia, una mica millor!

Imatge
ninou

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. set. 05, 2008 4:14 pm

k xules les fotos mima!!!!!! el cotxe xulísim!!!!!!!!

Nosaltres fem casament civil a Can Ribas!!! aixi k res d'església k s'ha d'aprofitar el peaso restaurant tant maco k tenim!!!!!! *.-o-o.*
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Janna » dv. set. 05, 2008 4:24 pm

Sonia!!! Accidentaly in love de Counting Crowes ÉS UNA CANYA!!! Nosaltres segurament la posarem a l'entrada del pastís!!!!!!!!!!

Nosaltres encara no tenim clar quina cançó posarem a la nostra entrada al saló,... Alguna cosa de Madee, Goldfrapp, The Killers, The Sunday drivers, o alguna cosa per l'estil,...
I la meva entrada tampoc la tinc molt clara. Varies opcions que fa temps que em corren pel cap:
- "Que tinguem sort" de Lluis Llach (evidentment salant-me el principi que diu " si em dius adéu vull que el dia sigui net i clar",...). La posaria a partir de " si em dius "et vull" que el sol faci el dia molt més llarg..."

- L'altra opció és "Nothing else matters" de Metallica amb the San Francisco Symphony Orchestra. Xulíssima!!!!

- Israel Kamakawiwo'ole - "Somewhere Over The Rainbow"

Ninou!!!! No t'atabalis amb la feina, que això estarà superat en 15 dies!!!
Es el que dura això que ens ha passat a tots tota la vida i que ara els hi ha donat per posar-li el nom de Síndrome postvacacional, jajajajjaja!!!!

Jo demà tinc guàrdia així que si no tenim massa feina potser em puc connectar i tot!!!

Bon divendres!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 5:33 pm

Sonia, q xulo fer el casament allà mateix. Nosaltres xlapluja no va poguer ser a l'aire lliure, xo va quedar tot molt maco. Uf, tindré moltes ganes d veure les teves fotos, he! M'haguès agradat tant fer-ho així...
Aviam si em colo a la teva cerimonia.... jeje!! :-)

Janna, nosaltres en el ball nostre, vem ballar la d Over the rainbow, però d l'Eric Clapton. Nose qui és aquest Israel q dius tu.
Llavors a la ultima cançó dla festa, vem posar la mateixa xo tocada x Guns and Roses. Una pasada!! >.-<:
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » ds. set. 06, 2008 9:35 am

La ceremònia allà es que queda de cine!!!! =0-0-)
Els meus pares volien que fos per esglèsia però al veure el restaurant i com ho muntaven, no van dubtar en dir-nos que allà mooolt millor!! I la veritat que les fotos queden espectaculars!!! :-))
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » ds. set. 06, 2008 11:41 am

Pilimili, a nosaltres ens va pasar el mateix! Els meus pares també ens ho van dir això! Q maco!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dg. set. 07, 2008 12:38 pm

SONIAJORDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE GUAI!!!!!

Nosaltres vam posar aquestes cançons a Can Ribas (us poso la foto del CD que ens va donar Gartur), i a l'església, el meu marit va entrar amb una cançó d'un cantautor gallec, amic dels meus sogres, que també estava convidat. Quan va veure que en Raimon entrava amb una canço seva, l'home al·lucinava! jajaja
Jo vaig entrar amb "L'entrada de la reina de Saba" mmmmm'encantaaaaa!!!!!!
Quan la meva germana va sortir a llegir la lectura, vam posar "Only time" de Enya. A la comunió vam posar "Princess Bride" de Mark Knopfler. A la Pau, el meu cosí ens va tocar amb flauta travessera "La núvia blanca". En el moment dels anells i quan vam anar a abraçar-nos amb els pares (uf, quina plorera) vam posar Hotel Luna, de la Suzanne Cianne (ja us ho escriuré bé que ara no ho recordo. I quan tothom ja estava a fora amb l'arròs esperant-nos, nosaltres sortíem amb Romeo and Juliet de Dire Straits!
Ja veieu que tot i ser una cerimònia religiosa vam posar música diferent...

I parlant de música....ahir vam anar al Sant Jordi a veure Coldplay!!!!! Va ser INCREÏBLE, FANTÀSTIC, GENIAL, INOBLIDABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants