NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. nov. 09, 2007 4:05 pm

no dudes en decirme algo eh?? si te puedes venir, vente!! y si alguna ve que puede llega antes d elas 18 tambien :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 09, 2007 4:05 pm

Azi, que tal, anda pues perfecto lo de la cena jejejeje, mira el otro dia le dije a Manel que me debia una mariscada pero que no sabia que sitios las hacian en Lleida, se lo queria preguntar a mi hermano, que antes era repartidor de la Menorquina y se habia pateado muchos restaurantes, pero ahora ya se uno... gracias Azi....
:-)) :-)) :-))
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 09, 2007 4:08 pm

[size=24][size=7]CHICAS ME FALTA UN EMBARAZO PARA MI BODA BIENNNNNNNNNN
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 09, 2007 4:10 pm

:--=-) UN EMBA =0-0-) :-)ok: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) RAZO
feminacora

ei

EntradaAutor: Nurya » dv. nov. 09, 2007 7:39 pm

ei xiquetes bones tardes!
suposo que estareu a la fira xafardejant no? jo al final no he pogut anar perque me quedat sense frens al cotxe i le portat al taller i fins dema res de res, i com comprendre es primer la vida no? ma sapigut molt greu no poder venir pq tenia moltes ganes de coneixer-vos wapes!!!!
pero aixo del sopar magrada e? a per cert jo tambe vivia a la bordeta de tota la vida fins fa un any que em vaig independitzar amb el meu futur marit i men vaig anar a viure a alcarras. pero el restaurant el coneixo i man parlat molt be e? o sigui que ja tardem en fer un soparet amb els nostres maridets tambe no? que sino els cels... jajaja
be ja em contareu que tal la fira encara que jo hi anire diumenge al meti amb l'angel pq es lunic momentet que hi pot anar (disme enfeinat no?).
ja anirem xerrant wapes!!!

HO SENTOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 09, 2007 10:03 pm

Wapes!!!

Com ha anat la fira????????????????????????'

Se m'ha complicat la feina i no he pogut plegar a les 5 com tenia previst! Hem sap greu perquè hem feia il·lusió coneixervos en persona :-( :-( :-( :-( Suposo que hauré d'esperar fins la propera quedada!

Heu vist lo del pastís gegant????? Què tal???? Conteu conteu!!!

Nosaltres hi anirem diumenge per la tarde a donar un tomet, què bé que hi hagi més expositors que l'any passat!

Heu anat al stand de guianupcial???
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) Petonets!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: maritima » dv. nov. 09, 2007 10:30 pm

Azi ha escrit:hola xiketes!!!!! por fin un ratito me puedo conectar jeje!!! ya veo q me habeis exado de menos jajaja!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ()-) ()-) ()-) ()-)
al final a las 6 en el san marcos??? ahora os paso un privi con mi num de telefono y si alguna kiere ir a lo del pastel q me lo diga q yo tmbn kiero ir jejeje!!!!
GLORIPAGE CARIÑO,FELICIDADES ATRASADAS!!!
bUENO,DICEN Q MAS VALE TARDE Q NUNCA NO???
OIR,SI ALGUNA KEREIS KEDAR MAÑANA POR LA TARDE PARA IR A LA FIRA DECIRLO Q YO IRE TMBN (CON EUGE PERO IRE JJAJAJA!!!)
BUENO,PASO EL PRIVI Y ME VOY A BUSCAR A LA NIÑA,YA OS A DICHO KEY Q VOY DE CUL CON EL NEGOCIO DE FAMILIA NO,ENCIMA DE CAMARERA Q ODIO LA HOSTELERIA!!!!!!
BUENO,ES DE DND LE COMPRA MI MADRE LAS COSAS A LAS NIÑAS ASIQ Q SIGA FUNCIONando por mucho tiempo!!!

Por cierto,ahorahago propaganda,si un dia kereis comer barato y buno,hacemos mariscadas a 30€ con bogabante y todo,no es un farol eh!! tenemos todo el mes de diciembre casi todos los dias ya reservados a tope,sera por algo no?? :-)) :-)) :-)) como se nota q soy de la casa jijijhi!!! en fin,es el Restaurante Rem vell,esta en la bortdeta y el telf es 973213930 llamad para reservar q sino os encontrareis sin sitio!!!
espero q no os sepa mal q haya exo propaganda pero esq de verdad q vale la pena ir porq todo el mundo se va muy contento!!!

ei azi, yo soy de la bordeta y no sé ande está el rem vell¡¡¡ dimelo plis¡¡ mira qtenemos la cena de navidad con las amigas y me ha gustado eso¡¡ situame, porfi
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 09, 2007 11:02 pm

Ei noies!!!! Conteu com ha anat la fira!!!! Quina enveja....
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dv. nov. 09, 2007 11:21 pm

Bones!!

Nurya, no t'he dit res del missatge perdona, es que he anat una mica de bólid....

Tranquiles, ja farem un altra, per això no cal patir, el dificil és donar el primer pas i trencar el gel, després ja...

Maritima el rem vell està al carrer isona, es el carreret que entra del carrer hostal de la bordeta, al punt on hi ha l'schelicker.....

El pastís gegant?? una M!! ens han estafat.....

El meu xicot ha obert un post de la Fira nuvis, està per aqui abaix...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. nov. 10, 2007 12:15 am

Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

fira de nuvis

EntradaAutor: ica » ds. nov. 10, 2007 10:28 am

Que guay, les fotos són guapíssimes! (la càmara sola ja insinuava que quedaríen bé...jajajaj) Ara falten les de la Marjo tot i que deuen ser similars....

Bueno, la quedada va estar molt bé! Al menys jo m'ho vaig passar de conya! Aixó si, tinc agulletes al braç amb el que aguantava catàlegs i revistes (no exagero). Mira que trobar la bossa a l'últim estand?!?!?!!??!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. nov. 10, 2007 2:22 pm

Oni!!!

Te he enviado un privi!! Aunque no sé porque te lo he dicho por privi! Tia que viendo las fotos de la Fira de Nuvis me he dado cuenta que ibamos juntas al Cole!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostras qué casualidad! No sabía nada de ti desde 8º EGB! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Chicas tenemos que organizar otra quedada!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » ds. nov. 10, 2007 5:34 pm

Creo que se quien eres....pero me queda aun la duda,,,,ya te lo dije, mándame una foto al menos please!!

:-)) yo tambien me lo pasé de coña....hoy cuando me sonó el despertador parecia que me hubiera pasado un tanque por encima...estoy rooootaaaaa jejejeje

Azi, una pregunta, los catálogos que te dieron a ti del petit y del alari, dentro tienes lo mismo??? es que yo sí, y no se parece en nada lo que contraté en el petit con lo que ponen para este año... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. nov. 10, 2007 5:44 pm

Oni, ya te he mandado fotito!!! Que fuerte, menuda coincidencia!!! Hace tantos años que es normal que te quedes con la duda.......... Yo hasta hoy no te he reconocido!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Estoy algo cambiada en la foto!!!!!!!!!! De cuando íbamos al cole!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » ds. nov. 10, 2007 5:53 pm

sí sí!!

aunque ahora al decirme las chicas, como el último año iba con Maria....hasta me has hecho dudar.-....ohhh si tengo alguna foto por ahi aun...jejejeje

sí sí, aunque desde que dejé el colegio, (me fui en 1 BUP) a la única que he visto alguna vez es a Laura Bretón....

Que casualidad!! jajaja Y no me habias reconocido hasta ahora?? bueno, yo viendo la foto, no se si te hubiese reconocido ...si te viera, seguramente pero en foto....tampoco hubiese caido...

Y que es de tu vida, a parte que te casas??.... ::-) ::-) ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 10, 2007 10:52 pm

ya veo que lo pasasteis bien en la fira! Que guay. Mi madre y mi hermana van mañana a ver que se cuentan....

A ver si hacemos otra quedada!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 10, 2007 11:52 pm

hola a totes,
Jo també he enviat part de la família a xafardejar encara que no és el mateix si hi vas tu... tot i així, foreres feu-nos una bona crònica si us plau, per a les que no podem anar-hi!!!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dg. nov. 11, 2007 11:07 am

ufff....que voleu saber?? ahir nosaltres vam estar a la fira intentant mirar els viatges, però al casar-nos en setembre, ens van dir que estarà dins la nova temporada de preus, i que haurem de mirar a partir del març-abril...menys s i embogim e intentem anar al Japó, que llavors a principis d'any ja podem mirar-ho
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dg. nov. 11, 2007 7:55 pm

hola wapas!!!!! q tal??? ya habeis estado en la fira?? yo keria ir hoy tmbn pero anoiche me puse malisima otra vez de la barriga y no e ido,bueno,fui el viernes y ayer,creo q suficiente no??? jeje!!!
key,ami tmbn me venia lo mismo en las dos carpetas pero ayer coji otra vez otra del petit y ahora si q tengo bien la informacion,si no lo tienes dimelo y te lo paso ok??
lo de la cena q?? asiq si no??? pues ya direis para cuando y eso ok?? y key,con pareja q asi se conocen,yo contaba con ello pero bueno.

el 25 y el 26 kedan mesas libres en el restaurante,lo digo por si alguna kiere reservar pues aun esta a tiempo...

vuelvo a dejar el num ok?? 973213930
si kereis decir q vais de mi parete igual os invitan a algo jejeje!!! :-)ok:
bueno pues eso,ya direi cuando os va bien!!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 11, 2007 10:24 pm

ei, hola
gràcies per aquest primer informe!!!! Osti, el tema dels viatges... una cosa més a pensar... bé, caldrà no atabalar-nos. Primera fase: trobar vestit i organitzar altres cosetes: invitacions, detalls... i així anem pensant destinació.... jjajajjajaj!!! Ja explicareu algunes novetats més del saló com formes originals de detalls, rams...

PEr cert, Azu, que et recuperis aviat!!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants