Autor: picasso » dt. feb. 26, 2008 8:31 am
BOn dia,
JO sóc de les que dissabte vaig pujar a CAn Ferrer, i haig de dir que estava en tot el seu esplendor!! Problema: quan vaig treure la càmera per començar a tirar fotos, vaig veure que no tenia bateria... grgrgrgr...
Quan vam arribar, hi havia diferents estils de taules per fer l’aperitiu: altes i estretes, baixetes i més amples... igualment, a sobre cada taula hi havia diferents estils de rams de flors.
Durant l’aperitiu, al principi hi havia un pianista en un racó tocant cançons meloses... després va començar a tocar un grup de jazz, i per últim, un solista, amb la seva guitarra i una veu brutal!! Això ens va encantar...
Igualment, a tot el jardí hi havia diferents estils de rams. HI havia el que seria la cerimònia pel civil muntada, amb les cadires, la taula, el sofà, una sombrilla... a cada cadira, el detall d’una flor, i a l’entrada “del passadís” , els 2 gerros immensos que surten a la foto, amb el camí de pètals... val a dir que n’hi havia més, però tampoc era que estigués farcit... era un camí marcat amb pètals, bastant sotil, però quedava maco... I per cert, aprofito per dir que em sembla una autèntica passada el que demanen les floristeries per fer el camí de pètals!! Per favor, és caríssim!! JO, l’any passat, en un casament, vam demanar a una floristeria que ens preparessin molts i molts pètals per tirar els nuvis, i ens va sortir baratíssim!!! Em fa ràbia que abusin tan dels preus!!
A dintre el menjador també hi havia diferents estils de rams... en algunes taules hi havia uns rams altíssims d’espigues i rosa, a d’altres, unes espelmes immenses, uns ramets de color groc... a mig dinar ens van passar una foto amb els rams pel centre de la taula que inclouen Fontanilles al pressupost... de totes maneres, el que ens va agradar més a la majoria de parelles de la taula, era un que no sortia a la foto, però que a tots ens va encantar (roses vermelles envoltades de canyes amb caient... era molt maco). De totes maneres, ens van dir que encara que no sortís a la fotos, creien que también estava inclòs...
I per cert, desil•lusió amb el tema mantells: era negres els de sota, sí, però van van fer cap combinació a inversa: allò que dèiem de veure què tal el negre a sobre...
DE totes maneres, va ser molt profitós pujar el dissabte per agafar idees i veure com queda tot muntat... a veure si alguna de les que va pujar va tenir més sort amb la càmera que no pas jo!