Hola Núria! Sí, ja repartim les invitacions perquè no volem passar-nos les vacances amb aquest tema i després de vacances ja ho veiem justet. A mi m'agrada que em donguin les invitacions amb molta antel·lació per planificar-me els diners, etc... i per tant, jo faig el mateix amb els meus convidats....
El vestit el vaig comprar a la segona botiga que vaig anar. La primera va ser una de Granollers (Twin's) però no em vaig enamorar de cap i valien tots uns 2500 euros!!!! Vaig sortir una mica

perquè a mi m'agrada molt Raimon Bundó i Jesús Peiró i els vestits que tenien d'ells no sé si eren de passarel·la o què però eren super cars i no eren els que més ma'gradaven.... Llavors vaig sortir pensant que aniria a BCN, però mira, abans de trucar a Barcelona em va picar per trucar a la de Mataró, ja veus super a prop de casa, i no pensava trobar-lo allà, perquè vaig començar a mirar catàlegs i res... La noia em deia :apunta, apunta els models que t'agradin, que després te'ls portaré al vestidor... (i jo no apuntava res perquè no m'agradaven) Fins que..... al girar la penúltima pàgina vaig veure el meu!

em va encantar, i em vaig quedar mitja hora mirant-lo. El vaig apuntar i el vaig encerclar. La noia me'l va portar el segon, i ho vaig tenir claríssim!!!!! era aquell! després d'aquell la noia me'n va portar uns 12 o 13 més, però cap m'agradava tant!!!
De totes maneres no el vaig encarregar el mateix dia. Vaig deixar passar una setmana per reflexionar i tornar una setmana després per veure'l amb uns altres ulls. Però al tornar-me'l a posar ja vaig deixar la paga i senyal!
Tinc la prova el 29 de setembre!!! encara falta una mica....