RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: N U R I A » dt. juny 19, 2007 6:52 pm

HOLA CHICAS!!!!

Como va?? Veo que han venido nuevas canriberencas!!!!!!!!!
Bienvenidas a Sonia y Lea

COMO PASA EL TIEMPO, VERDAD??
Ya somos 3 las que pasamos de la barrera del añito!!!
Y a ti Sonia18 ya te keda solo 1 mes y lo mismo... que ésto va llegando chicas..... que guay!

Sobre el mínimo de invitados a nosotros no nos dijeron nada en el restaurante, aunke seremos bastantes! A vosotros si chicas??
En cambio sobre los fotografos nos comentaron que si no cogiamos los de la lista tendríamos que pagar un cánon, pero que podíamos hacer lo que kisieramos q no nos obligaban.

Me parece que era SoniaJordi que preguntaba por Alphaelia, no? Nosotros los hemos contratado nos gustó muchisimo como trabajan, te lo hacen de la manera que tu quieras, y ademas son super majos, nos estubieron enseñando un monton de fotos y videos de can ribas, por lo menos estubimos 3 horas con ellos, nos encantaron!

Os habeis pasado por el post 2007?Que guay las fotos de Xenia, verdad? Que ilu!!

Un besito para todas!

Nuria
Imatge
N U R I A

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 02, 2006 10:45 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. juny 19, 2007 8:54 pm

A mi si que me comentaron el tema del mínimo de invitados.... bueno, más que nada pregunté yo directamente cuando me informé por internet, porque me estaba encontrando ya que en todos los restaurantes nos pedían un mínimo de 130 aprox. de invitados y nosotros somos 100 como máximo!

Así que al final nos decidimos por casarnos un viernes que también está bien y no piden mínimos!!!

De alphaelia los iremos a ver los primeritos entonces y si nos gustan... adjudicados y una cosa menos!!!!!!

Yo si que me he pasado por el post del 2007 y solo de ver las fotos de Xenia me dan unos nervios increíbles!!! Estaban guapísimos y qué fotos más xulas en Can Ribas!!!!
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dc. juny 20, 2007 1:25 pm

Q xules les fotos de la Xenia!
Nosaltres haurem d pagar un cànon xl fotograf. No agafem a cap d la seva llista. Q hi farem!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Lea » dj. juny 21, 2007 7:41 pm

Yo fuí a ver a Laura Ruiz y el trabajo que nos enseñó fue fabuloso.. Quedemos alucinados y enamorados con su trabajo.
El lunes iremos a ver Bohemius a ver que tal y ya veurem... pero tengo el presentimiento que será Laura.. (=:-)
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dv. juny 22, 2007 3:59 pm

Noies, al post "QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????" he penjat fotos del Menú Definitu! Vam pujar a Can Ribas diumenge passat i ja el tenim tancat! També he posat una foto del centre de taula que hem triat, que és MOLT adient pel novembreee!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: N U R I A » dv. juny 22, 2007 5:28 pm

HOLA NINOU!!!!!

Com va tot??? Suposo que molt molt bè, pasa l´estiu i ja ho tens aki...
quins nervis!! ¿O tens tot tancat ja??
¿Que tal can ribas?? Segurament molt bonic, no? ¿ com porten el tema del lavabos nous?? Ja están o encara falta molt??

Muakkkkkkkk :-) :-)ok:
Imatge
N U R I A

EntradaAutor: ninou » ds. juny 23, 2007 9:21 am

Hola Nuria!!! mare meva, vas camí de 10 mesos ja!!!!! al·lucinaràs de lo ràpid que et passarà el temps!!!! jo m'ho veig a sobre ja! i fa no res que vaig dir que em faltava un any! glups!!!!!

Els lavabos crec que sí que estan acabats, no vam anar a veure-ho perquè ens van atendre a dins la casa...
Sí, ja tenim tot tancat. Has vist les fotos que he posat al post de novembre 2007? Can Ribas està preciós sempre!!! és una passada!

Ara ja hem començat a repartir invitacions (hi ha molta feina a repartir-les totes!!!), el dia 7 i 14 de juliol fem el curset prematrimonial...El mes de juliol farem bastanta cosa del casament, perquè amb l'agost no hi volem comptar i per segons què el setembre és massa just ja... Suposo que compraré la roba interior, ell es comprarà el traje, encarregarem detallets....Ufff, em ve un mal de panxa..... Ahir vaig veure 2 cotxes de casament i em va pujar una cosa pel cos!!!! a més, en aquell mateix moment em van trucar de Can Ribas!!! res, em volien comentar que encara no m'han pogut passar el pressupost del menú que hem triat! i jo flipant perquè tot just hi vam anar la setmana passada! i li vaig dir que tranquila! que no corria pressa.... i em va dir que normalment el passen dins la mateixa setmana!!! Em va agradar que em truquessin!!! Son genials!!!

I vosaltres ja podeu començar amb alguns preparatius, eh!!! jo em vaig comprar el vestit exactament un any abans!!!! però es clar, va ser al novembre i acabaven de sortir tots els vestits nous...

Imatge
ninou

EntradaAutor: N U R I A » dl. juny 25, 2007 5:47 pm

Doncs si sembla mentira que passi tan rápid el temps...

Tinc unes ganes de veure Can Ribas!!! No vaig desde octubre - novembre. Es veu preciòs a totes les fotos, es una passada com cuiden tots els detallets! Les espelmes, els adorns i com no el super entorn tan maravellós que té.

Esteu ja començant a repartir les invitacions?? A nosaltres ens agradaría aprofitar el nadal per començar a donarles, suposo que així anirem bé de temps...pq serem molts invitats... i si que te que costar donar-les... tots el caps de setmana toca donar- li a algú, no?? jejejejejeje

Doncs el vestit m´esperaré pel septembre o octubre que ja començarà totes les coleccions a arribar a les botigues, pq si vaig ara només està la pre- colecció. Tinc unes ganetes!!
El teu vestit on ho has comprat? Vas donar moltes voltes? A mi m´agradaría anar a Pronovias y Rosa Clarà.

Muakkkkkkkkkk Ninou :-()-)
Imatge
N U R I A

EntradaAutor: ninou » dl. juny 25, 2007 6:38 pm

Hola Núria! Sí, ja repartim les invitacions perquè no volem passar-nos les vacances amb aquest tema i després de vacances ja ho veiem justet. A mi m'agrada que em donguin les invitacions amb molta antel·lació per planificar-me els diners, etc... i per tant, jo faig el mateix amb els meus convidats....

El vestit el vaig comprar a la segona botiga que vaig anar. La primera va ser una de Granollers (Twin's) però no em vaig enamorar de cap i valien tots uns 2500 euros!!!! Vaig sortir una mica :-( perquè a mi m'agrada molt Raimon Bundó i Jesús Peiró i els vestits que tenien d'ells no sé si eren de passarel·la o què però eren super cars i no eren els que més ma'gradaven.... Llavors vaig sortir pensant que aniria a BCN, però mira, abans de trucar a Barcelona em va picar per trucar a la de Mataró, ja veus super a prop de casa, i no pensava trobar-lo allà, perquè vaig començar a mirar catàlegs i res... La noia em deia :apunta, apunta els models que t'agradin, que després te'ls portaré al vestidor... (i jo no apuntava res perquè no m'agradaven) Fins que..... al girar la penúltima pàgina vaig veure el meu! :-)) :-)) em va encantar, i em vaig quedar mitja hora mirant-lo. El vaig apuntar i el vaig encerclar. La noia me'l va portar el segon, i ho vaig tenir claríssim!!!!! era aquell! després d'aquell la noia me'n va portar uns 12 o 13 més, però cap m'agradava tant!!!
De totes maneres no el vaig encarregar el mateix dia. Vaig deixar passar una setmana per reflexionar i tornar una setmana després per veure'l amb uns altres ulls. Però al tornar-me'l a posar ja vaig deixar la paga i senyal!

Tinc la prova el 29 de setembre!!! encara falta una mica....

Imatge
ninou

EntradaAutor: SONIA18 » dt. juny 26, 2007 7:23 pm

Mare meva!!!!!!!!!! Això ja comença a agafar color, eh!!!!!!!!!!!!!!! Com es nota q ja ens queda molt poquet.

Jo crec q encara m'esperare una miqueta més per anar a veure fotografs pq si no recordo malament em van dir q hi canviarian alguns de la llista.

Per cert a mi también em demanaven mínim de 150 pax per això 1 dels motius de fer-ho en divendres.

también m'esperare al setembre per començar a mirar vestits de nuvia xo com a molt vull anar a la Rosa Clara i al Pronovias pq tots més o menys es semblen i si no em tornarè tururu de mirar moltes botigues.

Petonets :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dt. jul. 03, 2007 5:11 pm

Hola a totes! X fi tinc un ratet x escriure! Vaig d cul akets dies!!

Ja vaig trukar al mosen, i una mica mes i l'envio a fer punyetes!! bufff, kina paciencia! No em va voler donar ncara l'hora x casarnos. Ens va tornar a dir q fins al setembre no obria les llistes. I jo ja començo a star una mica preocupada!
Diu q tenen preferencia els dl poble, i jo ho entenc, xo és q a mi ja em kda poket i al final em kdaré sense esglesia!!!

B, q hi farem, ara stem pensant danar a mirar un altre x si d cas!

petons
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dt. jul. 03, 2007 7:52 pm

és el que t'anava a dir, mima. Per l'església no us faran deixar paga i senyal.. (només faltaria!!!!) per tant, no perdeu res reservant una altra església que també us agradi i tenir-la per si l'altra no surt bé...Jo no m'ho pensaria!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dt. jul. 03, 2007 8:09 pm

Doncs si Ninou, és el q farem. Tothom em diu el mateix. Crec q és lo millor.
Imatge
mima

EntradaAutor: N U R I A » dj. jul. 05, 2007 2:57 pm

Mima, al final pudiste hablar con él?? Jolin... que le costará apuntaros en la agenda!
Pues yo también creo que va a ser la mejor solución lo de coger otra iglesia que también os guste por lo menos para estar mas tranquila y cuando llegue septiembre lo intentais otra vez alli.

Un besito y ya nos contaras!
Imatge
N U R I A

EntradaAutor: mima » dj. jul. 05, 2007 3:48 pm

Hola Nuria, doncs mira, l'home és mes tosut... Xo bueno, les seves raons tindrà.
Anirem a veure l'esglesia de l'Atmetlla, a veure q tal Tu Nuria, oi q vas agafar akesta esglesia?? Qtal?
Imatge
mima

EntradaAutor: N U R I A » dl. jul. 09, 2007 7:26 pm

Mimaaaaaaaaaaa!!!!!

Mañanita te faltarán SÓLO 10 MESESSSSSS!!!!!!!!!! Va bajando jejeje

Sip! Nosotros nos casamos en la parroquia de St. Genís, puedes ir los jueves de 8 a 10 de la noche, te atenderá un chico muy majo y ya te apuntan la fecha. Ves a informarte son muy agradables. Aqui te doy la web por si la quieres mirar.
http://www.inicia.es/de/alsaga/

Un beso y ya me contarás!
Imatge
N U R I A

EntradaAutor: mima » dt. jul. 10, 2007 9:35 am

Nuriiaaaa, avui ja em falten 10 mesos!!!!!!!!!! :-)

Jejeje!! Ei, merci xla informació. Sembla q dsde la pagina web es veu maca la parroquia!
Ara, aviat marxarem d vacances però a lagost aviam si hi podem anar. I si em dius q son molt amables, em sembla q em costarà poc decidirme!!
Un peto!!
Imatge
mima

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dt. jul. 10, 2007 9:44 am

hola chicas!! este domingo voy a Can Ribas!! se casa mi prima y hace ceremonia civil!! ya os contaré haber que tal todo!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
--->alisaga<---
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mima » dt. jul. 10, 2007 12:09 pm

Això, això, i fes moltes foticos, he!!! Q vagi be!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dt. jul. 10, 2007 7:47 pm

alisagaaaa!!!! volem fotooossss!!!!!

Imatge
ninou