Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 11:18 am

Ostres Aroa,.... em sap molt i molt de greu,..... Uf, ho sento moltíssim nina!!!! :-(
Ostres, no sé què dir-te,.... Bé, que ja saps que ens tens aquí pel que faci falta!!!! Sigui el que sigui, d’acord? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Un petó ben fort bonica!!! I una gran abraçada!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 18, 2008 11:18 am

clar que sí, ostres doncs a veure si de mica en mica es va animant, tot i que a vegades costa i sobretot a aquestes edats... paciència!
Visitant

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 11:19 am

Chikyyyyyyyyyy!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 11:21 am

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dv. abr. 18, 2008 11:38 am

gracies a totes pels anims neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 11:41 am

Bon dia reinas!

Primer de tot, Arhhoa nina, em sap greu lo del teu avi...ja saps que ens tens aquí pel que necessitis!! :-()-) :-()-) :-()-) A qualsevol hora i a qualsevol lloc!!

Cumeta reina, m'alegra molt que per fi hagis trobat el recullit que tant buscaves...ara esperem ( i creuem els dits ) que la peluquera s'apiga fer-t'ho! I sinó, doncs canvi de peluqueria i llestos!!!

Jo he passat un dia fatal, fatal..... m'he passat tota la nit amb vómits i diarrea :--( :--( :--( :--( La malaida passa del ventre.... no he anat a treballar, i em sap un greu...pero clar, no puc estar cada 10 minuts al water!

De Sinovias encara no m'han dit res... ja sé que sóc molt pesadeta, pero és que em desesperan... Em varen dir que arribaven avui...trucarieu??? Ës que ja no sé que fer!

I res, avui tinc ma germana i una amiga a dormir a casa, que estan amb lo de la despedida...és veu que de 25 només han confirmat 15...un fotiment de persones que hauria jurat que vindrien, res.... és ven bé que les persones et sorprenen un fotiment!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 11:45 am

Ostres Miriam cuida't molt bonica!!!!! fes molta bondat i ja saps dieta! menja coses molt fluixetes en mica en mica.

I pel que fa a les baixes mira elles s'ho perden no t'hi capfiquis vindran les que hi vulguis ser.... no pateixis! neukiss-)

I per lo del SINOVIAS jo m'esperaria a la setmana que ve, estigues tranquil.la de veritat.... jo estic igual que tu per que fins que no tingui sostens no poden arreclar res. Tenim temps.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 11:48 am

Merci Chiky :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Et faré cas...pero el més normal és que si han arribat em truquéssin, no??? Aixó vol dir que res de res... :--( :--( :--(

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 11:50 am

Si poter se'ls hi han atrassat i com que estan amb el trasllat potser van liades també pero no et preocupis la meva cunya s'hi va comprar el vestit també i van molt ràpid a fer els canvis.... ja veuràs! despres les tindràs molt seguides pero no passa res! :-)ok: esterem igual cada 15 dies ens posarem el nostre vestit! :-///:
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 11:53 am

Ojjjaalllllaaaa!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Vaig a fer el dinar...que a les 4 tinc que anar a solàrium.... I apuntarme al gimnas que me proposat posar-me en forma! Que la meva vida és molt monótomaaa :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 12:12 pm

Per cert...durant l'àpat, quantes cançons s'han de triar???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 18, 2008 12:16 pm

ostres arohha ho sento molt, anims guapa!! ja saps pel que necessitis nosaltres estem aqui...

cumeta, tema colors i vestits, jo también em vaig trobar amb un cas algo similar, ja que varem anar a mirar vestits per la meva mare i va venir la meva sogre también per començar a agafar idees, i a la meva mare el que li va agrada més era un de color vermellos i a la meva sogre li encanta el vermell i ella el volia vermell aixi ma mare no se'l va poder comprar...

lo més fort de tot es que al final la meva sogre s'ha comprat el vestit de color taronja clar...

en fi, no ens tenim que preocupar, tot aixo te solució...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 12:25 pm

Miriam em sembla que durant l'àpat posen música ambiental així que hauràs d'escollir l'estil.... jazz, chill.out, etc suposo jo vaja....

Kel deu ni dor la teva pobre mare sense el seu vestit vermellós :--(
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. abr. 18, 2008 12:26 pm

Arohha, guapa, molts ànims i sobretot, tota la familia ha d'estar unida! jo també vaig passar en el seu moment per lo mateix. Moltes forces guapa! i aquí ens téns per lo que necessitis, per escriure, parlar,...

Miriam, no et desesperis, que segur que et trucaran quan menys hi pensis!
I sinó la setmana que ve les truques i els hi dius si ja tenen les sabates!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 12:41 pm

Míriam, nina, cuida’t molt!!! Pfff,.... aquest any el virus de la panxa s’ha quedat a gust, eh??!! Jolines,.... és que es passa malament, eh? Reina, ja saps,.... arròs bullit, poma, etc. (+:-)
Ah, i jo també m’esperaria a la setmana vinent per a trucar al Sí Novias. Nina, encara que no t’ho sembli, tens temps. Pensa que elles estan acostumades a tot això, que són professionals, i que ja saben prou el temps que necessiten per a cada núvia; però t’entenc,.... jo et dic això i al mateix temps sento unes ganes enormes de que em truquin per provar-me el vestit, que em moro!!! Mira,..... fes com jo,.... obsessionat amb el pentinat, o amb el vestit de mare i sogra,... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) És broma,.... :-)ok:
Tranquil.la nina, que el tindràs a temps, i perfecte!!! El que passa és que en tenim TAAAAAAAAAANNTES GANES!!!!! :-)) :-))

Ostres Kel-go, Déu ni do!!! A veure,.... a mi és el que em sap greu. Si la meva mare hagués sabut que la meva sogra s’havia quedat el dia abans el vestit i que era de color marró no ho hagués fet,... però clar,.... ara el que em sap greu és que la meva mare hagi de canviar de vestit,... és una putadilla!!! En fi,.... ja està fet!!! :o-o:

Bé nines, .... jo us aniré deixant!!! Ah, el dilluns ja us explicaré com ens ha anar el tastet, que el tenim diumenge!!!
NINES, MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!!!!!!!!!!!! neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 12:41 pm

Bueno reines que passeu totes un bon cap de setmana. Jo ja començo el meu amataró particular... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: ja us explicaré com l'he portat el dilluns.

Arohha!!! cuidate'm guapa! i per qualsevol cosa ja saps! :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. abr. 18, 2008 12:49 pm

BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!

Cumeta, que vagi molt el tast i ja ens explicaràs dilluns a veure què tal.

Chiky, descansa una miqueta i que vagi molt bé la marató!!!

Miriam, que vagi molt bé, descansa i a fer molta bondat!!

Records a totes!! >.-<: >.-<: >.-<:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: montpra » dv. abr. 18, 2008 1:02 pm

Arohha cuca em sap molt greu, pel que necesitis estem aqui i tens tots els te`lefons, mails, i el foro que estem per escoltar tot el que ens preocupi.

Miriam, cuida't la panxa i no mengis porqueries. Arros, poma, caldo d'arros i si cal vas a la farmacia a comprar suero oral.

be nenes, ens parlem ! Bon cap de setmana a les que no vegi !! Muakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 18, 2008 1:16 pm

miriam millora't guapa!!! que aquesta passa es una merda, jo ja l'he pillat 2 vegades, espero que torni :--( en fi cuida't

bon cap de setmana a totes!!!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 18, 2008 2:53 pm

Gràcies a totes i molt bon cap de setmana!!!!!!
QUe el tenim complet, eh???? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Lo de la música hem referia a primer plat, segon plat, etc... suposo que deu ser així més els postres i el pastís, no??

Vinga reinas, vaig al solarium, que la veritat no et tinc gaires ganes...

Un petonet :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat