RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dv. ago. 22, 2008 10:30 am

Sonia el tiet del meu home es va casar fa poquet i com q l'àvia es vidua, va agafar i la va posar al seu costat i pq no estigués sola va agafar un germà seu i la parella i la van seure també a la taula presidencial...
Tu has de fer LO QUE TU VULGUIS i a qui no li agradi 2 pedres *.-o-o.*

Ninou...tema sogra......... buffff.......... no se si va a pitjor o per l'estil..... només et dic q l'altre dia em va dir que anava a comprar uns bodies pel bebe però q no ho va fer per si es mor en el part.... només et dic això, pq ha fet d'altres més grosses.... però per que et facis una idea..... és clar, per ella és el 3er nét, ja no té emoció pq ja té una nena i un nen..... m'entens???? :--( :--( :--(
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 22, 2008 10:41 am

ostres Pilimili....quin greu! però com et pot dir això????? :-( I el teu marit no li va dir res? o estaves tu sola amb ella? Ostres, quin mal rollo....
Bé, tu recolza't amb la teva família i els que t'estimes, i a gaudir de l'embaràs! i de tot! Ja veuràs com tindràs un bebesito/a preciós/a! Encara no sabeu el sexe?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. ago. 22, 2008 11:09 am

Teniu raó, gràcies pels consells!!!!!! poder posso la meva iaia k tmb ve sola pk el meu avi es va morir l'any passat.... poder es bona idea i aixi es fan companyia les dos!!! estarem a la taula presindencial les 3 generacions!!!!!! iaia, mare i filla!!!!!! estupendu!!! m'agrada la idea!!!!!
Gràcies!!!!!! :-)ok:
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: pilimili » dv. ago. 22, 2008 5:22 pm

Sonia és mooolt bona idea!!!! :-)ok: I si algú et diu algo li dius que a cagar al monte!!! no???

Ninou, la meva sogra ho diu o a soles o davant la gent ella no té problema. El meu home ja li ha cantat la canya però ella com si res... així que......... el dia 9 de setembre si es deixa sabrem el sexe, tenim ganetes!! :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 22, 2008 8:43 pm

està molt bé el que has pensat Sonia! la teva iaia estarà encantada d'estar amb vosaltres a la taula!!!!!!! *.-o-o.*

Pilimili....el dia 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a veure si hi penso! us fa més il·lusió nen o nena o us és igual? ja heu pensat noms? ai, quina il·lusió!

On son les demés???? mimaaa, eysukeee, jannaaa, sonia18, carmends......i ja per no parlar de les del 2007! que només som la pilimili i jo! a vegades entrava la chus, però ja no....

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » ds. ago. 23, 2008 3:12 pm

Hola reines!
Moltes gràcies per les aclaracions de la taula presidencial,... Sònia, els pares del meu nòvio també estan separats però mantenen molt bona relació així que no hi haurà cap problema en asseure'ls junts,.... Ja veurem si em poso al costat dels meus pares o dels meus sogres,...
Penso que la taula ovalada queda molt bé però a la meva sogra no li va agradar gaire pq diu que no ens veurem les cares,.... i al final hem triat una taula rodona i ens asseurem en plan "mitja lluna"...

Flipant lo de la teva sogra Pilimili,...., tu passa totalment d'aquesta dona (encara que ja m'imagino que no deu ser fàcil pq no deixa de ser la mare del teu home,...), sempre hi ha d'haver gent especialitzada en "machacar al prójimo",...

Demà vaig a buscar als meus pares a l'aeroport que tornen de vacances de USA. Han estat a la costa oest, a California, amb uns amics.... És el viatge que nosaltres volem fer per la lluna de mel!!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: carmends » ds. ago. 23, 2008 3:16 pm

Mima! He fet una ullada a la teva crònica i he de dir-te que les fotos són espectaculars!. Esteu guapíssims i els muntatges són divins!
Al veure les fotos de la masia he pensat que jo no hi he entrat! Cap dels cops que he anat a Can Ribas me l'han ensenyada!!!!!
Els nuvis poden entrar sense problemes el dia del casament?. I és cert que hi ha un tocador per la núvia?
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: Janna » ds. ago. 23, 2008 3:22 pm

Per cert, finalment ja sabem com ens quedaran la LLUNA DE MEL + VACANCES:

LLUNA DE MEL: Del 25 Oct al 9 de Nov'08: Costa Oest USA, ens ho montarem nosaltres per internet,... *.-o-o.* *.-o-o.*

TREBALLAREM del 10 de Nov al 14 de Nov'08. :o-o:

VACANCES: Del 15 Nov al 30 Nov'08: ILLES SEYCHELLES!!!! *.-o-o.*

Ha estat impossible fer tots els dies empalmats per temes de la feina del meu xiquet,..., però tampoc està tan malament, no???
Ens deixarem una pasta fent 2 viatges però se m'en refot perquè portem 2 anys sense poder anar enlloc, tot per motius de feina (primer meus i després del Miquel). O sigui que ja ens va tocant!!! :-///: :-///: :-///:

Apa, ja m'he desfogat!!!
Bon cap de setmana, guapes!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 23, 2008 4:01 pm

Ostres Janna! que bé! i quina sort poder fer dos viatges!!!!!!!! Aprofiteu a tope!!! aix....ja m'agradaria a mi poder-ho fer.....

Carmends, nosaltres vam entrar a la masia el dia que hi vam anar amb els pares per si ells també ho trobaven un lloc encantador! Ens vam asseure a un saló preciós, amb una llar de foc enorme (crec que és on surt la mima a la foto) i una taula llarguíssima de fusta masissa! Després, el dia que vam portar els detallets i altres vegades també vam entrar a una saleta tipus biblioteca que tenen al entrar, a mà esquerra. I el Gran Dia, mentre la gent anava entrant al saló i seient, vam seure i guardar-nos del fred una altra vegada al saló de la llar de foc. És una masia preciosa! M'hauria encantat pujar a dalt! Mima, considera't afortunada!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dg. ago. 24, 2008 9:45 am

Carmends el tocador de la núvia està on són els lavabos de dones davant la masia. Jo no el vaig utilitzar, però és una habitació petitona amb mirall, una pica i un mini sofà....
I nosaltres vam entrar a la masia però fins lo que és el menjador de la família. Penseu que allà viu els pares de l'Alex :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dl. ago. 25, 2008 9:49 am

Hola noies! He arribat d pasar uns dies a Menorca! Mira, una cosa improvisada d 3 dies! molt maco!

Janna, q guay el viatge!!! Us encantarà!
A la taula jo vaig seure al costat dl meu pare i el meu marit al d se mare. Tenim molt bona relació amb els sogres, xo a mi em venia molt d gust seure al costat dls meus pares.

Carmends, gracies guapa! A la masia vem entrar xq plovia, i la mestressa ens va deixar entrar xq poguessim fer algunes fotos mes. Sinó no teniem on anar. Van ser molt amables, xq com diu la Pilimili, allà hi viuen els amos!

Xcert Pilimili, ja sabeu kin nom li posareu al vostre fillet/a??
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dl. ago. 25, 2008 9:54 am

ostres mima menorca és preciós!!!!! :··;..:
Els noms els tenim pensats de fa temps, si és nena Arlet. A la família del meu home no li agrada gens però posem el nom que li posem no li agradarà mai a aquesta gent. I si és nen Biel. :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dl. ago. 25, 2008 11:21 am

Són noms molt macos Pilimili! Vaya plan q tens amb els teus sogres, he!
Doncs, el nom d'Arlet el trobo molt dolç. M'agrada!

Has estat a Menorca? Nosaltres nomes hem stat 3 dies, s'ha fet molt curt, xo ja ns hem fet a la idea d com és i ara ja hi podem tornar una altre cop. M'ha agradat molt!
Imatge
mima

EntradaAutor: carmends » dl. ago. 25, 2008 4:55 pm

Pilimili, m'agraden molt els noms...el meu nebodet es diu Biel, però Arlet no l'havia sentit mai? d'on ha sortit? m'encanta!!!!!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: mima » dt. ago. 26, 2008 9:40 am

És veritat aquest nom no s'ha sentit gaire. A mi em sona d'alguna pelicula. Pot ser?? Es un nom molt maco! Molt bona tria! >.-<:
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dt. ago. 26, 2008 10:26 am

Copio lo que he trobat:

Arlet és un nom francès (Arlette), q em sembla q és derivat de Charlotte... el santoral és el 17 de juliol.

Us poso un mica el q he trobat... està en francès, però s'entèn perfectament...

Anne Marie Madeleine Françoise Thouret, en religion Soeur Charlotte de la Résurrection est née en 1715 à Mouy dans le diocèse de Beauvais. Lorsqu'éclate la Révolution française, en 1789, la communauté du Carmel de Compiègne compte 21 religieuses. 18 monteront sur l'échafaud. Conformément au décret du 13 février 1790 qui supprime les Ordres religieux contemplatifs, chaque carmélite est invitée à déclarer si son intention est de sortir de son monastère. Toutes affirment "vouloir vivre et mourir dans cette sainte maison." En 1792, la Mère prieure leur propose "un acte de consécration par lequel la communauté s'offrirait en holocauste pour que la paix divine, que le Fils de Dieu était venu apporter au monde, fut rendue à l'Eglise et à l'Etat." Le 14 septembre 1792, elles sont expulsées de leur couvent. Chaque jour, elles prononcent l'acte d'offrande. Le 23 juin 1794, au temps de la Grande Terreur, elles sont arrêtées. Jugées et condamnées à mort le 17 juillet, elles sont guillotinées le soir même, sur la place de Nation à Paris. Leurs corps furent enterrés au cimetière de Picpus dans une fosse commune, où ils se trouvent encore dans le jardin des religieuses.
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 27, 2008 4:13 pm

Ooooh! Arlet m'agrada molt! nosaltres si mai tenim una nena, es dirà Júlia, i si és nen, ni idea!!!!!! A mi m'agraden 2 noms, però no coincideixo amb el meu marit....A mi m'agraden: Simó, i Biel. A ell, no li agrada gens Biel, i potser Simó sí que al final el convenceria....

aiiiiixxxx....crec que quan estigui embarassada, serà un nen! ho tinc coll avall! A veure si quan arribi el moment d'estar :-()) encara estem totes per aquí el fòrum de Can Ribas!

mimaaa, que bé per Menorca! ostres que guai! jo també vulll!!!!!!!!! nena, estic cagadeta! dilluns ja comencem a la feina! Ahir vaig plegar de la meva feina actual...quina plorera! buf!!!! em van fer un munt de regals i va ser tan emotiu! i ara comença una nova etapa i en tinc moltes ganes, peròòòò: MAMAAAA POOOR!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. ago. 27, 2008 4:29 pm

Ai Ninou, quantes emocions!! Fa peneta marxar d'un lloc on estas be, xo ja veuras com en la nova escola faras també amistats. Kina emoció!! jeje!
Em fa una mica d mandra començar dilluns a treballar, xo també fa gracia tornar a veure els companys... Dps d tants dies! Aiiiii!!! Masses vacances! jeje!

Parlant d noms, jo si tinc una nena es dirà Laia o Janna. I si tinc un nen es dirà Pol o Marc. També m'agrada molt Martí, xo al meu marit no li agrada gens.
Xcert Ninou, la meva germana també li agrada moltissim el nom d Julia.
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 27, 2008 9:20 pm

ai, mima, això espero! a mi em costa molt obrir-me a les persones....però bé, vaig amb molta il·lusió! he tingut uns dies per païr-ho!

Son macos els noms que has posat, però no coincidim amb cap... :-( tu t'avindries amb el meu marit! (ei, no se't fa raro això de dir el marit?? a mi se'm feia molt raro, però quan ens van entrar a robar, com que vaig ser jo qui es va trobar amb tot el pis capgirat i vaig trucar a tot arreu per cancel·lar targetes i de tot, no parava de dir "el meu marit" i sembla mentida però just des d'aquell dia ja no se'm fa tan estrany...)

Imatge
ninou

EntradaAutor: ..FLOR.. » dj. ago. 28, 2008 7:31 am

Me estoy enamorando de Can Ribas!!!!!!

Que chulo!!!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID