NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: XIPI » dl. nov. 05, 2007 12:29 pm

Per cert ICA, un anell preciós!!!! Enhorabona!!!!!!!! Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! =0-0-)
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dl. nov. 05, 2007 4:13 pm

Ei Ica, el anell és preciós =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) M'alegro que estiguis més animadeta. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ens veiem a fira nuvis :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 05, 2007 5:20 pm

Ica, wapa, que anillo mas chulo, donde te los has hecho, yo es que tengo que ir a mirarmelos y no tengo ni idea de`por donde empezar estoy echa un lio jolinnn... :-( :-( :-(
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 05, 2007 5:44 pm

Xipi yo tambien estube, este verano de vacaciones en la costa brava, mi novio tiene un apartamento en Ampuria Brava, te gusto todo aquello, a mi me encanto y el cap de creus una pasada..... Por cierto veo que pasaste por Breda yo tambien he estado alli muchas veces y tendre que ir, porque mi suegra tiene una casa en un urbanizacion de al lado del pueblo de Breda, Riells super chula.... que tal te gusto Breda a que esta bien.. con sus ceramicas jejejejejeje
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. nov. 05, 2007 6:01 pm

nosotros fue lo primero que escogimos, porque nos las regala mi madre y quería liquidarlas cuanto antes mejor...muy normalitas, oro blanco, mate y con unas lineas horizontales en la parte de delante, también las escogió el novio,....yo miraba y no sabia que decir y él soltó...estas! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dl. nov. 05, 2007 9:21 pm

Nosaltres d'aliances encara no n'hem mirat però l'estil crec que o or blanc o combinat, i si les puc trobar m'agradaría que fóssin quadrades. Al meu novio li han agradat sempre i no n'he pogut trobar mai cap d'anell així per regalar-li, però d'aliances crec que n'hi han... al menys a internet n'he vist! =0-0-)

Nani, l'anell de compromís no li l'han fet per encàrreg (que jo sàpigui), l'únic que sé es que me l'ha comprat en una joieria de Balaguer que es diu "Joima" no sé ni on es, però moltes vegades m'hi havia comprat cosetes (com que hi diu a la caixa...el nom ja me's conegut). :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. nov. 06, 2007 11:52 am

Bones!

Pues jo tambe ja he encarregat les aliances! Aquest mati m'han trucat per confirmar-ho aixi que endavant!

Una altra cosa menys...
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: XIPI » dt. nov. 06, 2007 12:16 pm

FEMINACORA, si vam anar de ruta per la costa Brava i tot és preciós! Breda es molt bonic, a mes del component de ser Vendelplà, que el fa especial, ah! i vam menjar molt be!! Tot cassolà!! jejejeje
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. nov. 06, 2007 12:53 pm

Nosaltres ahir vam encomanar una figureta de nuvis que ens faltaven,,,,també la va escollir el nuvi, així que no me ho vaig pensar dos vegades i li vaig dir de comprarla....sort d'això perquè van haver de mirar-me si estava esgotada,...osti...ja tinc aprés , si hi ha alguna cosa que us agrada, no us espereu, si falta temps, millor guardar-ho a casa qie no passa es, si no, després quan hi vas no ho trobes....ja hem va passar una vegada...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dt. nov. 06, 2007 1:04 pm

Hola a totes!!
Acabo d'arribar altre cop a Itàlia i ja he vist que vosaltres no pareu ni pel pont!!!! Jo he estat una mica fora de joc... perquè m'he patejat totes les botigues de vestits de Lleida i província i a més... he vist el nòvio que feia un mes que no el veia.
Bé, als temes:

* talles grans, sens dubte que trobaràs el vestit que busques, només faltaria!!! a més, hi ha models per donar i per vendre, així que tranqui, paciència i no admetis que qualsevol persona et falti el respecte. almenys jo ho considero així. Jo vaig visitar Rami Novell que fa el vestit a mida, no són excessivament cars, entre 1000 i 1500 euros, te'ls amotllen al teu gust i et dissenyen tots els detallets a la teva personalitat. Crec que ho podries mirar. La`pàgina web no ensenya el que hi ha, allí tenen models i te'ls proves, i quan t'agrada la forma... llavors comencen a pulir detalls, que si més escot, que si escot barco, palabra d'honor... etc. Altra botiga que també el dissenyen ells i te'l fan a mida és a Tàrrega, Calvet, tenen una col·lecció pròpia i el mateix sistema. L`'amotllen a les teves necessitats.

* Quina ilu coincidir amb algú del fòrum!!! Amb l'Elena, va estar molt bé!!! vam riure molt i segons com semblava carnaval. Jo he tingut el privilegi de veure-li com li quedava el vestit i la veritat és que no té res a envejar a les models... li queda superbé!!! jo li vaig dir des d'un bon principi i sembla que em va fer cas...

* el meu? doncs està en moments de reflexió, estic entre un parell de models i per les vacances de nadal, quan torni ho enllesteixo.

* Sobre les sensacins que tens al provar-te un vestit? totalment d'acord que a vegades no sents res de res. Jo m'anava provant i descartes radicalment alguns models, perquè al catàleg són una cosa i provats... una altra. Però allò que diguis, és el meu... encara no, com que sóc indecisa de mena... jo crec que hi ajuda molt qui t'acompanya. Que et diguin que va amb tu és un senyal.

* sobre la fira... jo no puc venir... em feu una enveja!!!

* ah!!! i se m'oblidava!!! també vaig tenir el gran "privilegi" d'anar al Ribé!!! Decepcionant... insultant... primera frase: t'has provat ja algun vestit? (li volia dir, i tu que n'has de fer?), segona frase: perquè aquí, provar per provar... no, que són vestits de núvia. si no fos perquè tinc més educació, hagués hagut de marxar. I per últim, si vaig assenyalar-ne uns 10 del catàleg, al tercer ja em van dir: bé, ara ja te n'has fet la idea... t'ho penses i ja ens diràs alguna cosa. ala!!! al carrer!!!

Així que ja veieu!!!
una abraçada,
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dt. nov. 06, 2007 1:09 pm

Que fort lo del Ribé! Per molt que ho dieu em sembla increible, és per anar i dir-los que vaja morro que tenen!

Ica, jo si que he vist aliances quadrades a un parell de joieries aixi que suposo que es facil trobar-les.

Jo el meu novio "sin comentarios". Espero que aguanti amb l'aliança el dia del casament!..... Em vaig endur a ma germana, perque ell poc corroboraria.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 06, 2007 7:51 pm

Hola noies, aquesta tarda esta molt paradet aquí. On sou? :-/ :-/ :-/

Aquest dissabte van venir els meus cosins a dinar a casa i tambe hi havia ma cosina que es casa despres de mi (el dia 11). Vem estar parlant de la boda i ho te tot basatant lligat. Hem va preguntar quan volia donar les invitacions i li vaig dir k volia aprofitar alguna reunió familiar per repartir a tothom. Ella hem va dir que li semblava perfecte o sigui que vam quedar que al març, abril fariem un dinaret i repartiriem. Tot això depén també de l'altra cosina que es casa després (el 20), de si ella ja tindrà les invitacions. Entrega general >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Hem sento una mica malament per aqusta segona cosina (la del 20) pq ella va ser la ultima de dir que es casava i jo vaig pensar que quina mala bava de posar la seva boda tan propera de les altres dos. Al final resulta que era la que portava més temps organitzant-ho tot pr no ho volia dir tant aviat. :-( :-( :-( :-( Hem sap greu haver mal pensat d'ella. Hi ha vegades que abans de treure conclusions s'hauria d'esperar a saber la versió de la part afectada :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. nov. 06, 2007 7:54 pm

weno Marjo,, tots tenim els nostres moments,,,,ja m'enrecordo quan ho deies...ostràs...donareu totes les invitacions alhora?? serà un patatús pels convidats,,,,jajajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 06, 2007 8:02 pm

Si, sort que ja estan avisats >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

De fet hem fa il·lusió donar-ho les tres juntes pq almenys farem alguna coseta totes 3 pq hem sap greu no poder anar a la boda de cap de les dues, pq soc de viatge de noses i mira així compartim aquest moment :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. nov. 06, 2007 8:18 pm

això sí! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 06, 2007 9:33 pm

Hola Wapes!!!

Azi, la página de zapatos me ha encantado! Ostras son preciosos todos!! Aunque menuda decepción con los precios..... :-( :-( :-( :-( :-( 250 Euros unos zapatos????? Se me sale de presupuesto! Tendremos que organizar un viaje a Barcelona!!

Marjo, m'alegro molt que ja tinguis el vestit! M'ha fet molta gràcia perque jo vaig estar fins l'últim moment entre el Nalon y el Desvan! A ma mare li agradava el Desvan perquè es veu molt més elegant i a mi el Nalon i no sabia que fer! Segur que estas estupenda!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ica, m'ha sapigut molt greu llegir el que et va passar. Si que és veritat que les talles de Pronovias de 42 res de res!!!! Jo les vaig trovar molt més petites! És una vergonya que a botigues teoricament tan preparades no tinguin disponibles diferentes talles per lo menys perque cadascú pugui veure com li quedarà realment el vestit. Estàs fent una compra que val un pico i apart és una decisió molt important i la veritat és que no hi ha dret que no et puguis realment fer a la idea! I lo de cobrar-te més???? Ho trovo un abús! M'ha deixat perplexa! Com diu la Marjo, no totes les botigues de Pronovias són iguals, potser si t'agrada tan el Cordoba val la pena que et facis una escapadeta a Barcelona o perlo menys fer una trucada per preguntar! Considero que a Pronovias de Lleida no han estat a l'alçada així que no es mereixen que els encarreguis el teu vestit de novia. JA VEURÀS COM EN TROBARÀS UN QUE ET QUEDARÀ ESPLÈNDID!!!! I ESTARÀS GUAPÍSSIMA!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 06, 2007 9:40 pm

Urgell! Què tal???? Ja tens vestit??? Et va donar temps d'anar a mirar alguna coseta més el mateix dia? Nena vam estar casi tot el matí a Pronovias, què fort! Allí les dos fent de princeses amb els nostres vestits!! Em vaig quedar parada perquè em van intentar vendre fins itot la ROBA INTERIOR!!! I JO :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Quan pugis per aquí ja organitzarem una altra quedada perquè t'hi puguis apuntar!!

Per cert Ica, l'anell és preciós!! Quin gust més encertat el teu xicot!!

Tema Aliances: A mi em tenen el cor robat unes de la joieria Riu, a veure si tenim temps d'anar-les a mirar..... Que ell no està massa encara per la labor! Os posso el Link: http://www.riujoiers.com/web.asp?u=coleccio
Són els d'or groc amb brillants al lateral! Què os semblen??
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. nov. 06, 2007 9:42 pm

Són a joies - Creacions pròpies - Aliances de boda

Petonets! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dt. nov. 06, 2007 9:48 pm

eiii, he vist que divendres a les 17.30 a la fira fan el "tall de pastís" de 2 metros d'alt!! ha de ser impressionant veure un pastís tan alt!
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 07, 2007 2:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. nov. 07, 2007 10:29 am

Buenos dias nenas, que tal como estais......
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants