Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: winy » dj. maig 15, 2008 11:38 am

No si ja estic... sóc una machine!!!

Queeeeeeeeeee vaaaaaaaaaaaaaaaaaa, he fet la de les meves germanes, cosina i cunyats i la resta no sé ni per on començar!!! Quina ca**ca!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 15, 2008 11:40 am

Buf!!!! jo em sembla que ho deixo per fer-ho el cap de setmana tranquil.lament.... el que he de fer son les targetes! nenes quin estreeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo tenia una taula de 14 i m'ha dit que ni hablar del peluquin!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dj. maig 15, 2008 11:44 am

La veritat que la Pruna tenia tota la raó del món quan hem deia, i hem diu... ja veuràs fer les taules!!!!!!!!!!!!! :--(
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 11:45 am

CHIKYYYYYYY UNA TAULA DE 14???? I COM VOLS QUE MENGIN!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 15, 2008 11:48 am

Mira com puguin!!!!! amb això ja no m'hi fico!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 11:52 am

PERO SI ESTARIEN SUPER APRETUJATS!!!HAURIEN DE MENJAR AMB ELS COLZES ENGNAXATS AL COS1! POBRETS!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 15, 2008 12:31 pm

Chiky tú estas locaaaa!!!! 14!!! Són masses dòna! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Encara que nosaltres a la presidencial som 12... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Kel-go afafat-ho amb paciència!!!!

Noies, els cartells que pengen on hi posa la distribució de les taules...el feu vosaltres??? O doneu el llistat al restaurant i ells ho imprimeixen???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 15, 2008 12:57 pm

El planell dels convidats que posen a fora si que faig que m'ho facin ells!!!!

Ostres 12!!!!! Miriam i després dius de mi!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 15, 2008 1:17 pm

neujor:-) :-///: :-///: neujor:-) neujor:-)
Ja ho sé ja...però com que els meus pares són separats...clar...han de ser-hi tots i per que no hi hagi tensió, doncs hi poso la meva germana amb el novio...i aixó vol dir que ma cuñada no pot ser menys... que ja que són els padrins del nen i és el seu bateig... *.-o-o.* *.-o-o.*
Tota una història....

Els panells de fora.... :-)ok: Però a dintre no hi va res, no?? A part de que fiquis els noms...no?

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. maig 15, 2008 1:35 pm

miriam els meus pares també estan separats... aixo em fa una mica de por que aquell dia hi hagi tensió... com ho portes tu?
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 15, 2008 1:58 pm

Doncs ho porto bé...estan millor així! A més a més, la parella de la meva mare és...buffff...no tinc paraules per descriure lo gran que és....
Amb el meu pare he tingut moltes històries, i perqué és el meu pare, perquè sinó... dona igual, prefereixo no pensar-hi!
No pateixo per la tensió, però si puc alleugerir una mica les cosetes doncs millor! :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. maig 15, 2008 1:59 pm

Doncs ho porto bé...estan millor així! A més a més, la parella de la meva mare és...buffff...no tinc paraules per descriure lo gran que és....
Amb el meu pare he tingut moltes històries, i perqué és el meu pare, perquè sinó... dona igual, prefereixo no pensar-hi!
No pateixo per la tensió, però si puc alleugerir una mica les cosetes doncs millor! :-))

COm ho faràs tú??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: DASCAES » dj. maig 15, 2008 2:32 pm

Hola noies!

Quin fart de riure amb la chiky i la winy.... neujor:-) neujor:-)

Núria, he vist les fotos del teu pare i el teu home. Noia, estaran molt guapos els dos!

Winy, ja m'agradaria a mi ser així de tranquila! Quina sort que tens! Però potser és massa i ja comença a ser preocupant..... que et falta molt poc!! jeje

Kel, a tu també et falta ben poc! Acabo de veure que amb 30 dies ja et cases!

Quina envejeta que em feu
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) , però ja m'arribarà el dia.... encara falta.... però ja arribarà..... jejeje
DASCAES
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: DASCAES » dj. maig 15, 2008 2:41 pm

Per cert, avui he fet fotos de les sabates.

Sóc un cas, les he canviat 3 cops!
Primer en vaig agafar unes que m'encantaven, però quan vaig ser a casa les vaig veure massa fosques (molt beixes), després les vaig canviar per unes altres, però aquestes no es lligaven al turmell i em feia por que a la que agafessin la forma em caiguessin... i finalment els hi van arribar les llises de pell aquesta setmana i ja les tinc!!!!!

Almenys aquestes, passat el casament, les puc portar a tenyir de negre i les reaprofito :-)ok: :-)ok: :-)ok: Sóc així d'estalviadora neu:-D neu:-D neu:-D

A veure què us semblen...
DASCAES

EntradaAutor: DASCAES » dj. maig 15, 2008 2:42 pm

Per cert, avui he fet fotos de les sabates.

Sóc un cas, les he canviat 3 cops!
Primer en vaig agafar unes que m'encantaven, però quan vaig ser a casa les vaig veure massa fosques (molt beixes), després les vaig canviar per unes altres, però aquestes no es lligaven al turmell i em feia por que a la que agafessin la forma em caiguessin... i finalment els hi van arribar les llises de pell aquesta setmana i ja les tinc!!!!!

Almenys aquestes, passat el casament, les puc portar a tenyir de negre i les reaprofito :-)ok: :-)ok: :-)ok: Sóc així d'estalviadora neu:-D neu:-D neu:-D

A veure què us semblen...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
DASCAES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 15, 2008 2:43 pm

Miriam a dons jo diria que a part dels noms a les taules no cal res més.... :-)ok: i afs bé de fer la macro taula així ttos contests i tranquil.les per la tensió vosaltres sou els protagonistes aquell dia i la gent segur que es comporta o dissimula si hi ha tensió....

Descaes d'aqui res estaràs així tu reina!!! neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 3:19 pm

bona tarda xiquetes!!!!

Dascaes les sabates son molt maques, senzilles pero elegants i sembla que han de ser molt comodes!!! i si despres les aprofitaras, encara millor!!

Posant el panell a fora, ja hi ha prou, amb els numeros o el que hagueu fet per identificar cada taula i els noms dels invitats i ja ta.

Chikyyyyy per acabar-ho d'arrodonir tambe hauries de fer el disseny del panell convinat!!!!

I a les taules que hi poseu per identificar-les??
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: DASCAES » dj. maig 15, 2008 3:24 pm

Hola Tetes!

sí que són còmodes! Són molt senzilles i jo hagués preferit sandàlies, però ho he voltat tot i no en trobava. Igualment, pel que s'han de veure....

Per aquí està fent una tronada! A veure si descarrega d'una vegada i treuen aquest decret, que fan més pena..... ara sí... ara no... ara sí....
I nosaltres amb el jardí ben empantenegat i esperant per poder sembrar la gespa.... Ja em veig el dia del casament fent-nos fotos i tot per fer.....
Sóm tan gafes! Mira que hem tingut temps per fer-lo, i ara que ens hi volíem posar.... patapam! no es pot regar!
DASCAES

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 3:33 pm

ostres doncs aqui fa sol, ideu ni do el solet que esta fent!!!

vaia quina ptada aixo de la gespa!!!! vols dir que podreu tenir el jardi a punt pel casament? entre que no es pot regar de moment i que tarda una mica a creixer... es una bona me aixo de la sequera..hauria d'estar plovent una bona colla de dies sense parar i amb ganes!!! perque moltes vegades el que fa i res es lo mateix! a veure si al final podeu arreglar el jardi perque estigui ben maco!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. maig 15, 2008 3:36 pm

E Descaes les sabtes tenen pinta de ser comodissimes i tal com dius sencilles elegants i aprofitables :-)ok:

Tetes no em busquis més feina.... que porto mitja hora abduïda només: copiar- pegar- copiar - pegar.... de les targetes per les taules vaig pel full número 8 i me'n queden mínim 8 més!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants