RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 9:54 am

el saló....
a cada taula li vam posar el nom d'una peli o sèrie de TV, amb el seu cartellet i tot. Si us fixeu, a baix de tot, he posat els cartellets de les 13 taules. La taula presidencial era Mr. and Mrs Smith! jeje
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 9:57 am

més...
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 9:59 am

i Can Ribas de nit... M'encanta aquesta pàgina! però la foto que us he fet no queda gaire bé...no fa justícia!!! potser si cliqueu a sobre la veureu millor....
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 10:23 am

Nenaaaaaaaaaaaa, quines fotos mes maques!! T'ha quedat molt maco l'album!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 10:36 am

gràcies mima!!!!!

escolta, ahir vaig estar pensant que ha de ser geniaaaaal tenir un quadre de Bora Bora al dormitori! i més si hi heu estat!!!! que guai! i el vau traginar durant tot el viatge??

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dc. ago. 20, 2008 10:59 am

Molt xules les fotos!!!!!!
jo no poso pq m'he adonat que hi ha una noia registrada (d'un altre restaurant eh) que ens coneixem des de petites però vam distanciar-nos i prefereixo que no sapigui res de mi :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 11:00 am

Es un papiro d Tahití. Quan vem arribar aquí, vem anar a comprar el marc. El q pasa és q vem haver d vigilar molt al portar-lo cap a quí, xq a la maleta no el podiem posar, ja veus, tot el sant dia amb el papiro a la ma. Xo nomes va ser en el aeroport. Aviam si puc fer una foto i el penjo aquí!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 11:09 am

Mira, aquests són els q tinc a l'habitació nostra. El gran és d'Egipte i el petit és el la Polinesia. Els vem enmarcar amb el mateix marc xq així quedava millor, xq com no tenen res a veure l'un amb l'altre, vem pensar q així seria millor.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 11:10 am

ok, pilimili! s'ha d'anar amb cuidado amb les fotos! A mi no em fa gaire gràcia tenir fotos pe aquí. Qualsevol dia les treuré!

Mima, i tant! ja estic desitjant veure el papiro!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 11:12 am

El dla Polinesia
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 11:14 am

Primer vem pensar en posar una foto d Bora Bora, amb la seva platja, les palmeres..., xo dps no ens va agradar gaire la idea. Vem veure això, i ens ho vem kdar!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 11:15 am

Xcert, com es treuen les fotos?? S'han d treure d'una en una, o com va? Es q abans no hagues posat mai cap foto, xo em vaig començar a animar i mira... Nose, ara em feu dubtar...
Imatge
mima

EntradaAutor: carmends » dc. ago. 20, 2008 11:25 am

Uau! Quines fotos més xules!!!!!! No s'aprecia gaire bé, però segur que l'àlbum t'ha quedat molt bé.....
Mima, m'agraden molt els quadres!!!!!
Moltes gràcies a totes pels vostres consells, les fotos....per tot!
carmends
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 11:58 am

aaaahhhh mima, pensava que era la típica foto de Polinèssia, amb les palmeres i tot...Ei, però penso que això és molt més original!!!! molt macos! i el d'Egipte també és maquíssim!
Les fotos, jo tampoc no en volia posar mai, però mira, ja em veus...i crec que sí que es treuen d'una en una....

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » dj. ago. 21, 2008 3:13 pm

Hola noies!!!
Una pregunta a les ja casades: com es distribueix a la gent en la taula presidencial?? :-/
El nuvi a la dreta i la nuvia a l'esquerra? O a l'inrevés?? I els pares? Com van col.locats?
Naltros hem triat una taula rodona gran per fer la taula presidencial perquè amb una taula allargada pensem que no ens veurem les cares,...
Ajuda!!!

Moltes gràcies!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: ninou » dj. ago. 21, 2008 4:29 pm

Hola Janna,

Mira, nosaltres ho vam fer així:

Jo estava a la dreta del nuvi. A la meva dreta hi havia el meu sogre i després la meva sogra. A la meva esquerra, el NUVI!
El meu marit em tenia a mi a la seva dreta, i a la seva esquerra tenia a la meva mare i després el meu pare.

Nosaltres vam agafar la taula ovalada. Ens tenim molt vistos!!! jajaja i volíem estar més de cara als convidats. De totes maneres, tots ens vam poder veure bé i vam poder parlar (poquet, perquè estàs pendent de la festaaaaa!!!)
Et poso una foto que van fer des de de fora, a través de la finestra, i ho podràs veure bé!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dj. ago. 21, 2008 6:51 pm

hola janna

Jo vaig tenir al meu home a l'esquerra. I la família...com no suporto a la meva sogra, vam fer sogre-sogra-nuvi-nuvia-mare nuvia-pare nuvia i vam agafar taula ovalada :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » dj. ago. 21, 2008 10:32 pm

pilimili, nosaltres vam estar a punt de fer-ho així també, però no perquè no suporti als meus sogres, sinó perquè ens venia de gust seure al costat dels pares un dia tan important...però vam pensar que igual ells no ho veien bé i en realitat es tracta del primer dinar com a família ja oficialment.... o sigui que al final vam decidir que al costat dels sogres. Però es clar, si tens mal rollo amb la sogra......les coses canvien! Ja recordo ja tots els problemes que aquesta dona et va ocasionar..... Com li ha sentat que estiguis :-()) ? Han canviat una mica les coses, per bé?

Imatge
ninou

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. ago. 22, 2008 9:52 am

HOla noies! jo amb akest tema tmb tinc un dilema.... els pares del Jordi estàn separats, encara k es porten de bé... i per la meva part només tinc a me mare (el meu pare va morir kuan jo havia de cumplir 18 anys..) Aixi k no sé, he pensat en k es possi el jordi i al costat se mare i seu pare i al costat meu me mare... lo k no vull es k me mare se senti sola, no sé si m'explico!!!!! aix, aixo mira k és complicadillu!!!! ah, la taula la farem ovalada k m'agrada més per veure tots els convidats!!!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 22, 2008 10:11 am

escolta Sonia, per part de la teva mare, potser hi ha algun convidat o convidada que també vingui sola, una bona amiga seva, o potser algun familiar molt proper, i que pugui estar a la presidencial també amb la teva mare. Es tracta de que tothom estigui a gust i no pas de seguir un protocol! mira, quan els meus pares es van casar, la meva àvia (mare del meu pare) estava vídua. Quan el meu pare va fer la mili va estar vivint amb un matrimoni amics íntims dels meus avis. El meu pare i la meva àvia sempre diuen que tenen tant per agrair-los! Van cuidar del meu pare com si fos un fill, la meva àvia no podia fer-se càrrec dels 3 fills treballant i sent vídua, i el meu pare els considera com si fossin pares d'ell també. Doncs bé, el meu pare, el dia del seu casament va voler que aquest matrimoni estigués també a la taula presidencial amb la meva àvia. I així ho van fer.
Aquesta dona, que ara també és vidua, també va venir al meu casament i va asseure's amb la meva àvia! van posar-se al dia de tot! jejeje

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants