RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: SONIA18 » dg. ago. 17, 2008 10:58 pm

Eysuke!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero que guapisisisisma estabas!!!

Yo de momento no tengo ninguna foto en condiciones que os pueda en señar pero en cuanto las tenga prometo ponerlas..

Q tal todo, xiquetas?? Para mi esta semana muy durilla pq he vuelto al curro y sólo me consuela pensar que en Octubre tengo otras 2 semanillas de vacaciones :-) :-)

A las próximas, como lo llevais? Todo controlado?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dl. ago. 18, 2008 7:34 am

Eysuke, estás espectacular!!!! me encanta el vestido, el peinado y todo en general! muy guapos los dos!!!!!!!!!
K nervios me han entrado después de verte e imaginarme que yo seré la próxima!!!!!!! uffff!!!!

Ahora me pondré con tu cronica k estoy deseando y la del viaje tmb k nosotros tmb vamos a Tailandia!!!!!!

Por cierto, lo de la mesa con la guitarra flamenca es xulísimo!!!! ¿era sorpresa del restaurante o lo pedisteis vosotros???? :-><_:::-)
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » dl. ago. 18, 2008 8:28 am

SoniaJordi, que només queden 3 setmanes de res!!!!! Com ho portes? Va, explica'ns con van tots els preparatius!

Ei, aquesta setmana segurament rebré l'àlbum aquell que us comentava que vaig fer! a veure si ha quedat bé i en puc demanar més pels meus pares i germana. I evidentment també us l'ensenyaré a vosaltres!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: carmends » dl. ago. 18, 2008 8:42 am

Hola a totes!!!!

He estat perduda, i porto més de 1/2h llegint-vos!!!!!. Eysuke, estàs guapíssima! Espectacular!. Merci per les fotos.....per mi que encara he de casar-me resulta molt xulo veure els detaLLETS, I DEMÉS.....ÉS VEU TAN CUIDAT! TOT FINS L'ÚLTIM DETALLL......és una tranquilitat, perquè no conec ningú que s'hagi casat, ni jo he estat a cap boda allà, simplement em va agradar el lloc i ja està!
uN APREGUNTA....algú sao com funciona el tema dels músics? és a dir, si jo volgués dur una músics i no fer-ho amb els de Gartur....em cobren cànon igual que amb el fotògraf o no?
Petons per totes!!!!!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: mima » dl. ago. 18, 2008 8:43 am

SONIA18, això d tornar a treballar ens pasa a totes! Esperem les teves foticos, he!!

SoniaJordi, nena, q ja et queda moooolt poquet!!!

Ninou, q xulo això dl album q estas fent!! A mi m'encanta fer-ne, sempre q vaig d viatge en faig un. Ara stic fent el dl nord q vem fer fa poc.
Quan el tinguis ens l'ensenyes, he!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dl. ago. 18, 2008 8:59 am

carmends, crec que sí que et cobren per portar uns altres músics. Però valora si realment vols portar-ne uns altres, perque jo vaig quedar encantada amb Gartur, de veritat! Ens van posar música a tot arreu on en volíem, a l'entrada dels plats, etc... A més a més, estaven super pendents de tot i totalment acostumats a treballar a Can Ribas i comunicant-se tota l'estona amb ells per telf (o walkie-talkie).

mima, i tu quin programa fas servir per fer els àlbums? Jo en tinc 2 de Hofmann i n'estic molt contenta, però volia canviar de format....i ja veurem si em surt rana o no!!! Quan comences a treballar? el dia 1? jo tambééé! nena, un mes sencer de vacances aquest any! que bé! i l'any que ve potser més i tot!!! i tu ja has pensat si et presentaràs a opos al final?

Imatge
ninou

EntradaAutor: SoniaJordi » dl. ago. 18, 2008 9:20 am

Doncs de moment ho porto tot molt bé!!! Akest divendres ja agafem vacacances i ja estic amb l'agenda a tope i ja no pararem fins el casament!!!

La setmana k ve haig d'anar a mirar el ram i l'estetica per fer-me la pedicura i tmb em vull fer permanent i tint de pesanyes i com estàn de vacances... toca esperar! haig de trucar a la pelukeria per kedar per la prova del pentinat k encara no sé k em faré, encara k tinc clar k vull un semi... però ja veurem! hem d'anar a parlar amb els fotografs, akest dijous pujarem l'expedient al sr- bonuamusa i a vere k ens explica... el dia 1 hem kedat amb gatur per parlar de la musica.... realment ens keden moltes cosetes però totes petitones i crec k com estem de vacances ho portarem tot bé!!! ja us aniré explicant! i la setmana k ve és el comiat del Jordi i la següent la meva i l'altre ja la boda!!!!!! uixxxx, kuan ho penso em fa mal la panxa dels nervis!!! jejeje! però estic desitjant k arribi el dia!!!!! :-):-):-):
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dl. ago. 18, 2008 1:02 pm

Carmends, jo també vaig star super contenta amb els d Gartur. No vaig tenir cap queixa, super macos i molt atents amb tot. Pensat'ho d veritat, q val la pena!

Ninou, jo faig servir els dl Hofmann, en tinc 6 ja!! I ara estic fent el d'aket estiu! Els dl viatge d nuvis també els vaig fer amb Hofmann. A mi m'agraden molt. També he pensat a canviar, però així els tinc tots iguals! Potser algun m'atrabeixo...
Siii, el 1 d setembre començo a treballar. 2 setmanetes! Aket any sembla q porti un any d vacances, entre el viatge d nuvis i els 2 mesos..... jeje!! Kina mandra!
Doncs respecte a la opos, ai mira, ara mateix em fa mandra. D moment stic molt be on stic, i suposo q ncara aket any ho deixaré passar! Qui sap l'any q be... Ja veurem!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dl. ago. 18, 2008 6:33 pm

molt bé mima, aprofita doncs el temps de casada! A mí és una de les coses que em fa més pena. Va ser casar-nos i començar a preparar opos i no he pogut gaudir al 100% de la vida de casada. Bé, des del dia 1 d'agost que vaig saber la destinació que sí que visc bé, però ja s'acabaaaa! i ara, feina nova i tampoc podré descansar...Bé, de fet, ja no crec que pugui descansar fins que tingui la destinació definitiva.....i espero poder trobar el moment de quedar-me :-()) abans de tot això.....Ja veus! això és un no parar!!!! :-)ok:

Avui voltant, he entrat a una botiga de fotografia i he vist una altra marca d'àlbums digitals: www.album.cat i m'han encantat! Si els hagués vist abans, segur que hauria fet l'album amb aquests, però bé, a veure com haurà quedat el que he fet. Segurament el rebré demà o passat. A la web ja diu que me l'estan enviant. I per cert, l'album que tenien de mostra a la botiga d'avui....era d'un casament d'una parella d'Olot, el 17 de novembre del 2007!!!!! Que fooooort!!! El mateix dia que el nostre casament! Hem al·lucinat!

Què més? (es nota que estic de vacances??? jejeje) Doncs que hem anat a una botiga de marcs perquè encara tenim el pis sense cap cosa penjada ni res, i tenim 2 quadrets petits, molt petits, de San Francisco i de Praga, que encara els havíem d'enmarcar i tot. Ho hem portat a la botiga i...allà ens hem enamorat d'un quadreeeee!!!! :-)) :-)) Hem apuntat les mides i creiem que pot quedar preciós al nostre menjador......Havíem dit que cap despesa més aquest mes d'agost, però...és que has sigut instantani! No volíem mirar quadres grans fins més endavant, però és que ens hem quedat els dos embobats i pensem que ha de ser aquest, o sigui que demà ens firem segur! Ja us posaré fotos també! El meu maridet n'ha fet una a la botiga! El home ens ha vist tan entusiasmats que ens el deixava per veure si quedava bé a casa nostra (sense cap compromís!!!) però li hem dit que no. I llavors li hem dit si podiem fer una foto!

Imatge
ninou

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. ago. 19, 2008 7:57 am

Doncs jo de sempre he fet servir els Albums de Fotoprix i algun cop he intentat provar a fer-ho amb el hoffman i no hi ha manera, el trobo molt complicat després d'haver fet servir el de fotoprix!!!! Ara estic preparant dos albums per les meves millors amigues donar-li al casament amb tot de moments amb elles des que ens coneixem... k guay, però haig de donar-me pressa pk vaig justa de temps i tinc por que després no m'arribin alhora!!!!!!

També vull fer tarjetes de visita amb agraïement al radera per tots els convidats per asistir al casament... i també els faré amb fotoprix que tenen un programet per fer-les. Mare meva quanta feina em keda!!! ;.:love_:
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dt. ago. 19, 2008 8:33 am

Ninou, nosaltres vem començar a posar quadres fa poquet també. Quan vem tornar dl viatge, vem aprofitar i vem enmarcar dos quadres xl'habitació nostra. Un és q quan vem anar a Egipte i l'altre és d Bora Bora. Han quedat molt xulos!
No vegis com canvia una habitació amb algun quadre....
Ara ens kda pendent el menjador. Ncara no hem vist res q ens agradi!

Xcert Ninou, aquest enllaç q has posat, dls albums no està malament!
Imatge
mima

EntradaAutor: carmends » dt. ago. 19, 2008 11:48 am

Moltes gràcies per les vostres suggerencies de la música....hi ha música també durant l'aperitiu o només a la boda civil i després ja al restaurant amb els plats?
Quin tipus de música és? Suposo que el que demanis més o menys, no?, però l'estil és canción del verano, no?
carmends

EntradaAutor: pilimili » dt. ago. 19, 2008 12:19 pm

Carmends, hi ha música mentre els convidats arriben a la ceremonia, durant la boda, i després. A l'aperitiu també, i al sopar igual.
La música és maca, relaxant que no estorba, no se si m'explico. Encara que tu pots escollir el tipus de música que tu vulguis.
I això de la música del verano...doncs depen de tu. A nosaltres en cap moment ens van posar ni paquito el chocolatero ni res per l'estil. Això ho parles amb ells el tipus de música que vols i cap problem!!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dt. ago. 19, 2008 12:22 pm

Carmends, la Pilimili te raó. Nosaltres vem kdar amb ells i et deixen posar la mucisa q tu vols. Com també si vas molt perdut et donen moltes ideas. Això dla musica dpen dls gustos d cada persona, ells ho respecten.
X això els paguem, no? jeje!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dt. ago. 19, 2008 8:01 pm

jejejje a nosaltres sí que ens van posar el Paquito el Chocolatero...però per petició nostra, bé, per petició del nuvi, per una conya que es porten amb un amic. i la veritat és que tots vam riure molt!!!!

Noies, se m'acumula la feina. Avui hem anat a comprar el quadre =0-0-) =0-0-) =0-0-) però no us el puc ensenyar encara perquè no el tenim penjat i està embolicat encara. El penjarem cap a finals de setmana o principis de la que ve, quan tinguem emmarcats els petits i ho poguem penjar tot a la vegada.

I...avui ens ha arribat l'àlbum que estava fent! Ja us posaré fotos! Jo trobo que és molt maco, però també té la seva pega, i és que les pàgines no son rígides i l'enquadernació es menja les fotos que estiguin més al mig...no sé si m'explico. Però ho he retocat i ja he fet la comanda gran per regalar als pares! Quan pugui us poso alguna fotiki!

Imatge
ninou

EntradaAutor: carmends » dc. ago. 20, 2008 8:34 am

Ninou, Mima, Pilimili moltíssimes gr``acies! em deixeu molt més tranquila. Una noia que va aqnar a un casament (jo no he estat mai a Can Ribes de casament), em va dir que la música era tota l'estona molt cutrilla i que només sonava a la cerimònia i durant els plats (i el ball posterior, és clar....)!
Ninou, enhorabona per la plaça que no t'havia dit res....i per la proximitat! ara a disfrutar....
carmends

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 9:02 am

Gràcies Carmends!!!
Pots estar del tot tranquil·la per la música! Mira, t'explicaré una anècdota que ja he explicat algun cop, però que potser t'agrada saber: Nosaltres teníem una entrega pel meu pare, que era el seu plat de pastís amb les espelmes de 60 anys perquè va ser el seu cumple 1 setmana abans. Per a aquesta entrega, vam demanar a Gartur que posessin "Anys i Anys" del Club Super3, i així ho van fer.
El meu pare va bufar les espelmes i automàticament es va aixecar i va dir a tothom: jo en faig 60, però la iaia (la seva mare) en fa 90!!! (està esplèndida!!!, tothom al·lucinava que tingui 90 anys) i el meu pare va anar cap allà, ella es va aixecar i ell va girar el 6 i hi va posar un 9, per fer un 90!!! Doncs els de Gartur, en aquest moment totalment improvisat van posar "Anys i Anys" per la meva àvia una altra vegada!!! Molt bé!
Ah, i al final de tot, ens van regalar el CD amb les cançons de tot el casament. Us poso una foto.

Carmends, gràcies per la teva enhorabona!!!!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. ago. 20, 2008 9:10 am

NInou, a nosaltres també ens van donar el Cd, amb totes les musiques dl casament. Tot un detall!
Carmends, ja veus, pots estar ben trankila!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 9:45 am

va, que us poso algunes fotiquis de l'àlbum que he fet:
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dc. ago. 20, 2008 9:48 am

passo directament a les pàgines de Can Ribas, que son les que us interessen ok? és que si les he de posar totes, m'hi estic fins demà!

els jardins de Can Ribas....
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 10:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants