molt bé mima, aprofita doncs el temps de casada! A mí és una de les coses que em fa més pena. Va ser casar-nos i començar a preparar opos i no he pogut gaudir al 100% de la vida de casada. Bé, des del dia 1 d'agost que vaig saber la destinació que sí que visc bé, però ja s'acabaaaa! i ara, feina nova i tampoc podré descansar...Bé, de fet, ja no crec que pugui descansar fins que tingui la destinació definitiva.....i espero poder trobar el moment de quedar-me

abans de tot això.....Ja veus! això és un no parar!!!!
Avui voltant, he entrat a una botiga de fotografia i he vist una altra marca d'àlbums digitals:
www.album.cat i m'han encantat! Si els hagués vist abans, segur que hauria fet l'album amb aquests, però bé, a veure com haurà quedat el que he fet. Segurament el rebré demà o passat. A la web ja diu que me l'estan enviant. I per cert, l'album que tenien de mostra a la botiga d'avui....era d'un casament d'una parella d'Olot, el 17 de novembre del 2007!!!!! Que fooooort!!! El mateix dia que el nostre casament! Hem al·lucinat!
Què més? (es nota que estic de vacances??? jejeje) Doncs que hem anat a una botiga de marcs perquè encara tenim el pis sense cap cosa penjada ni res, i tenim 2 quadrets petits, molt petits, de San Francisco i de Praga, que encara els havíem d'enmarcar i tot. Ho hem portat a la botiga i...allà ens hem enamorat d'un quadreeeee!!!!

Hem apuntat les mides i creiem que pot quedar preciós al nostre menjador......Havíem dit que cap despesa més aquest mes d'agost, però...és que has sigut instantani! No volíem mirar quadres grans fins més endavant, però és que ens hem quedat els dos embobats i pensem que ha de ser aquest, o sigui que demà ens firem segur! Ja us posaré fotos també! El meu maridet n'ha fet una a la botiga! El home ens ha vist tan entusiasmats que ens el deixava per veure si quedava bé a casa nostra (sense cap compromís!!!) però li hem dit que no. I llavors li hem dit si podiem fer una foto!