NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Azi » dv. nov. 02, 2007 11:20 am

error!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
la buena es esta..

http://www.footlux.com
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Azi » dv. nov. 02, 2007 11:23 am

estos tmbn son chulos,aunq me gustan mas los otros...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Azi

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 02, 2007 1:57 pm

Hola nenes, ja he tornat de Pronovies i estic encantada :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) El tracte super be i els vestits són preciosos. He començat a provarme i m'agradaven tots, no sabia que fer :star::

Anava amb la idea del i m'agradava posat, pero la forma de baix no m'acavaba de convencer i a més al escursar-lo perdia molt la gràcia. El també hem quedava força be pr pesava tant que al deixar la cua gairebé hem caig al terra :-) :-)

No he confirmat pr suposo que telefonaré un altre cop per demanar hora, un dissabte i m'enduc a ma tieta i a ma sogra i ja confirmo :-)ok:

Ica t'he vist entrar pr no t'he dit res pq estava amb el cataleg i quan he sortit ja no hi erets. Bueno ja ens veurem a la fira :-)ok: :-)ok: :-)ok:
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 02, 2007 2:07 pm

No tinc ni idea d'on es la cafeteria ni el chiqui park. Algu te el nom i el numero del carrer, així ho busco al callejero i ho trobaré de seguida :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Azi » dv. nov. 02, 2007 3:36 pm

marjo,q be!! asi q vuelves contenta eh!! voy a mirar los vestidos q te has provado jeje!!!
el san marcos esta justo en la calle de enfrente de los campos eliseos,hay una gestoria,mas adelante una tienda de ropa y justo despues cre q esta el san marcos... si no te situas kedamos en la puerta de los campos y ya esta... o q tal si intercambiaramos num de telefono por si alguna no llega?? nose,es una idea,asi si no lo encuentras siempre podemos llamarnos... :hmm:: :hmm::
Azi

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 4:08 pm

Bones!!

Azi, los primeros zapatos que has puesto, son de los pocos que he visto hasta ahora que me gusten....ahora, los vi a 150€, y me da que habrá que ir a bcn a comprarlos....

Marjo, així que tu també tens ja gairebé vestit, no?? demà hi vaig jo, a veure.. :o-o:

El s. Marcos, està a l'avinguda mateix del riu, carrer Jaume I, abans d'arribar al telepizza de cappont.....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 02, 2007 4:14 pm

Azi de les sabates de la pagina web, les dues que has posat son les que més m'agraden pr deu ni do lo altes que son i cares!!!!! Hem penso que el tema sabates costarà trobar-ho per aquí Lleida, haurem d'anar a Barna a veure que tal. Diuen pel foro que hi ha una casa que es diu novagisdescalça o alguna cosa així. Diuen que esta força bé :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 4:19 pm

si Marjo, allà en venen d'aquesta marca, pensa que aquests llocs et costaran això de 90-100 ja serà molt trobar, d'això cap adalt... :o-o: pel que he sentit....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 02, 2007 4:27 pm

El més important és que siguin comodes pq les haurem d'aguantar unes quantes horetes. La meva idea és que no tinguin el taló molt alt (entre 4 i 6cm) i no m'agraden les de punta. Me les regala la meva tieta, igual que la roba interior pr tampoc vull que s'arruinii. Suposo que ho mirarem per rebaixes, les de gener o les de juny
Imatge
marjo

EntradaAutor: Azi » dv. nov. 02, 2007 5:10 pm

parece ser q todas tenemos mas o menos los mismos gustos eh!!!
pues si,tendriamos q ir a barna a comprar los zapatos porq aki en lleida no se yo si habra algo q merezca la pena....
yo sobre el precio no estoy asustada,ya sabia q los zapatos de novia estan por ese precio,y son baratos porq a mi amiga de salou le costaron los suyos 300 y alli los tiene muertos de risa. yo algo les hare para q despues me los pueda seguir poniendo,me niego a gastarme un dineral en zapatos para dejarlos en el armario,ese dinero me lo gasto en zapatos para un año casi!!
Azi

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 02, 2007 5:13 pm

Jo segurament me'ls tenyiré després de la boda i així puc portarlos en altres ocasions >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Algú sap pq no surt el botonet de buscar que sortia abans al costat de FAQ?
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 7:01 pm

Pues yo si que me asusto con los precios, porque tengo mogollón de zapatos, pero siempre encuentro ofertas y me los compro baratísimos...pero bueno...

Yo quiero todo el tacón que sea capaz de llevar...jajajaja, normalmente suelo llevar más o menos tacón, así que lo que sea capaz de llevar sin sufrir los pies...eso ....jajaja, que yo soy muyyyyy bajita

Marjo, el botó de filtrar o buscar, en teoría ho habien tret perquè tenien problemes de f uncionament etc, ocupava massa recursos, i era una cosa temporal, ho havien de tornar a ficar, però no se si ho tornaran ....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 02, 2007 7:08 pm

Ah, no ho sabia que ho havien tret. Hem feia il·lusió mirar si hi havia algú del foro que s'hagues quedat el vestit que vull jo, el Desvan. Bueno ja me n'aniré enterant :-))

Jo no vull molt taló pq sempre vaig plana i a mes el meu xicot no es massa alt. A veure si trobo alguna coseta. Quan torni a pronovies els preguntaré per les sabates a veure que hem diuen. No per quedarmeles allí pr si pq m'orientin de com han de ser. Ja tinc ganes de tornar-hi. Segurament telefonaré la setmana vinent no, l'altra i hi aniré amb la meva tieta, la meva mare i la meva futura sogra. Faré una miqueta de comedia per provar-me algun vestit amb elles al davant, que els fa il·lusió :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 5:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 7:45 pm

el millor que pots fer es mirar.ho a el post de moda nupcial....vaig a mirar les fotos del teu vestit! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 7:52 pm

ja l'he vist, aquest també s'el va emprobar l'Azi.. :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. nov. 02, 2007 8:37 pm

Marjo, jo també t'he vist al entrar, però he pensat que en aquell moment estaves mirant el catàleg i que ja tindríem un moment més tard per saludar-te.
El que passa es que hem marxat molt depressa.
Estic una mica desil·lusionada. No es que no m'hagin tractat bé, però es que jo estic una mica grasseta i ha estat molt humillant que no entrés en cap vestit excepte uns que m'han portat perquè eren molt més grans... i eren horríbles...! :o-o: Semblava que no em volíen treure els que m'agradaven, però estava clar que era perquè no me'ls podía posar!!!
S'ha de dir que m'he sentit fatal, em volía fondre! Tenía claríssim quin m'agradava, i finalment he fet que se l'emprovés la meva millor amiga per no veure'l solsament penjat al penjador... Li quedava com un guant!!! M'ha fet molta peneta no poder-me'l probar jo i la veritat es que tenía més ganes de plorar que de probar-me vestits i m'he estimat més marxar! :-(
El mínim que podríen fer es tenir els vestits de proba adaptats per persones de diverses talles, segur que trobaríen sistemes per poder-ho fer si volguéssin.
La dependenta em deia que era la talla 42-44 i jo faig una 46-48... Pero resulta que a la meva amiga no li sobrava ni un centímetre, inclús del pit li apretava i ella porta una 36-38!!!!!!! :--( :--( :--( :--(

Bé, després d'explicar-vos les meves penes, us voldría preguntar si sabeu d'algun lloc on els vestits de proba siguin una mica més grans...

*Perdoneu el rollo :-( :-( :-(
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 8:48 pm

Ostrás Ica.. :-( hem sap greu que en lloc de sortir contenta, hagis sortit disgustada..no hi ha dret que facin les coses així!

tens raó, que diuen que és una 42-44, i hi ha vestits que sí, però hi ha que no pas....jo faig la talla de la teva amiga, i és el que dius, que algun va justet....
Haurien de tenir ja no dic de totes les talles, però si que d'alguna manera que poguessin probarse totes les noies, perquè si et va una mica gran, agafen imperdibles, però si no te ho pots ficar....

Jo no se com ho fan ls altres botigues,a Rosa Clara crec que no...perquè els vaig veure ajustadets..no se si és que porten del mateix model, diversos....

A Casa juana, quan vaig anar fa temps, eren més grans les talles de mostra...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. nov. 02, 2007 9:06 pm

Ya... sempre ens passa igual a les que estém mes grassetes! Tens raó en que si es una mica gran pots veure l'efecte que fa amb unes agulles... però si és petit... no hi ha solució que valgui!
La veritat es que no sé ni quina cara feia amb un vestit d'aquells, em feia vergonya inclús mirar-me al mirall! Mira que no estic aclompexada per tenir uns kilets de més, però avui m'han vingut tots els complexes de cop, que malament ho he passat!
Després parlava amb ma mare i realment penso que no caldría ni que tinguessin més talles, només que fessin les cremalleres més llarques per deixar-te'l obert o amb una mica de roba elàstica a les costures laterals per a que donés una mica i poder-te'l veure al menys de devan però es que era com voler-se posar en un vestit d'una nena de 12 anys tenint-ne 27. Quina pena...!!!
I veure'm allí mirant-me els vestits que m'agraden en el cos escultural de la meva amiga... ha estat molt trist! (sort que me l'estimo molt i sé que ho ha fet perquè li he demanat jo)
Mira, al menys els he vist, i en realitat totes hem coincidit en que el que a mí m'agradava era el que encaixa més amb la meva personalitat.
De totes maneres em fa por quedar-me'l sense saber cóm em pot quedar.

I el millor es que si mel quedo em sortirà mes car per ser més gran, a sobre que no tenen ni un vestit per a que em pugui probar..., paga més que les demés!!! (te lògica perquè hi haurà una mica més de roba, però no es just!)
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 9:51 pm

Segur Ica que et fan pagar més per ser una talla més gran?? per regla de tres, si et treuen tela, t'haurien de fer descompte?? dona, sí que es fica més tela, però en uns fiquen més i en altres menys...o es que el preu el ficaran per la talla més petita??

Ja t'entenc, ja no es per complexe, es que es una jugarreta, comprarte un vestit aixi a cegues perquè no fiquen mitjans per poderte'l probar,,,quin és el que t'agrada? (si ho vols dir esclar..)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. nov. 02, 2007 11:07 pm

Sí, ja ho vaig dir i vaig posar les fotos i tot, es el "Cordoba" i com més me'l miro més m'agrada...!

I en quant al preu sí si, m'ho han dit elles!! M'hi han sumat 420 € més del que marca el catàleg!!! :--( :--( :--( :--( :--( Inclús m'ho han escrit a la nota que et fan per a que sàpigues quins t'han agradat!
Imatge
ica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants