CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: myryjose » ds. jul. 14, 2007 2:16 pm

gracies tat!! la veritat es que jo tenia pensat tallarmela una mica, pero quant la meva mare, la meva sogra, ma cunyada i la meva amiga mel van veure posat em van dir que de tallarla res i quan ja mel vaig probar amb el vel que tambe es llarg, ja si que va ser unanime que cua llarga. quedaba molt bonica
myryjose
:: núvia experta

Entrades: 716
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 2:43 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: TAT » dl. jul. 16, 2007 8:40 am

Hola Noies!

a mi m'encanten els vestits amb cua, encara que la del meu ha de ser mini, no puc arrosegar una cua de metres amb els pedregots que hi ha a Siurana.

Per cert ja tenim els anells triats! ens arriben a finals de mes. Aquest cap de setmana, em fer uns 700 km repartint invitacións, ara ja esta!

Fins aviat!
Imatge
TAT

Entrades: 17
Membre des de: dc. març 21, 2007 3:36 pm
Ubicació: Vinyols i els Arcs

EntradaAutor: autist » dl. jul. 16, 2007 7:04 pm

ei. vec que ho teniu tot controlat. Quan de temps abans, o quan de temps tarden els anells? No gaire no?
autist

Entrades: 36
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:23 pm
Ubicació: la canonja

EntradaAutor: TAT » dl. jul. 16, 2007 10:33 pm

Hola Noies,

tarden unes 4 setmanes a fer-te'ls, però la de la joiaria ens va advertir que a l'agost tanquen tot l¡agost el taller, i per això varem decidir de deixar-ho fet.

A part, estic intentant que no em quedin gaires coses pels ultims dies, ja que segurament em tocarà treballar fins el dia avanç.

Fins aviat!
Imatge
TAT

Entrades: 17
Membre des de: dc. març 21, 2007 3:36 pm
Ubicació: Vinyols i els Arcs

EntradaAutor: mbr » dt. jul. 17, 2007 2:51 pm

ei noies!!!! que tal?? jo estic sense ordinador.....ara us escric des d'un altre..hi tinc un virus i me l'estan arreglant així que si veieu que no escric no és que hagi desaparegut eh??? jejeje
Com va tot??? teniu avenços en els preparatius???
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: myryjose » dc. jul. 18, 2007 12:37 pm

que va meri!!! jo el que tinc ara es un problema! t'en recordes de les tacetes que volia donar de detall? doncs ara no me les porten a cap xino
myryjose

EntradaAutor: xelahu » dc. jul. 18, 2007 7:34 pm

Hola,

Solo entro para saludaros, os leo muchas veces pero entro muy poquito,ya que me cuesta romper el hielo.
xelahu
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:59 pm

EntradaAutor: autist » dc. jul. 18, 2007 7:54 pm

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! avui he anat a pronovias a emprovarme vestits. No hi anava molt motivada però al final m'han agradat 3. Ara es qüestio de pensar -s'ho. No se si aniré amirar més llocs.
autist

EntradaAutor: xelahu » dc. jul. 18, 2007 8:05 pm

Que gracia... y que tal eso de verse de novia?
No está mal eh!!!
Lo peor es decidirse.
xelahu

EntradaAutor: myryjose » dc. jul. 18, 2007 8:13 pm

hola xelahu guapa!!! pues tranquila y tu entra en las conversaciones que aqui todas somos muy majas. yo he conocido a varias chicas en una quedada que hicimos y son todas geniales. nos lo pasamos muy bien ese dia. de donde eres??
yo ya he reservado el vestido. cuando te lo ves puesto yo creo que es cuando de verdad te haces a la idea de que te casas!!!
leyre mirat els de www.sanpatrick.com que si et fixes son casi iguals que els de pronovias i son mes baratos. son del mateix grup (igual que zara, bershka i demes doncs igual)
un besazo!!
myryjose

EntradaAutor: xelahu » dc. jul. 18, 2007 8:38 pm

Gracia Miry. Yo aun no lo tengo pero si he mirado, el problema es que me caso en noviembre y creo que esperaré un poquito más.
xelahu

EntradaAutor: myryjose » dj. jul. 19, 2007 6:43 am

si, esperate a septiembre que salen los de la coleccion del 2008 entera. yo lo reserve el mes pasado pero porque de los avances del 2008 no habia ningun modelo como yo lo queria y en cmbio en la coleccion del 2007 (que la quitaran en septiembre y en agosto suelen cerrar por vacaciones) me gustaban 2 o 3 que eran muy parecidos, por eso lo reservé ya para que no me lo quitaran y encontrarme luego que de la colección del 2008 no me gustara ninguno. ademas fue probarme mi vestido y decir ES ESTE. ya verás que guay!!
donde te casas? yo lo haré en el nautico de salou
myryjose

EntradaAutor: EVA25 » dj. jul. 19, 2007 7:14 am

autist ha escrit:eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! avui he anat a pronovias a emprovarme vestits. No hi anava molt motivada però al final m'han agradat 3. Ara es qüestio de pensar -s'ho. No se si aniré amirar més llocs.

A si...... i quins t'han agradat .... explica, explica!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Xelahu ..... ningun problema chica, aqui estamos pa compartir experiencias, ideas y para ayudarnos mutuamente ... cuentanos algo de ti, como llevas los preparativos???

myry .... guapa estas en todo ... si es que eres un sol!!! : sol : : sol : : sol :

Las demas HOLA!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
EVA25
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: mbr » dj. jul. 19, 2007 3:01 pm

hola eva!!!!!!!!!! que tal? com et prova l'estiu??
Myry quin rabia això de les tasses.....la part positiva és que encara tens temps per mirar-te altres coses i segur que trobaras alguna cosa que t'ncantarà, ja veuras.
mbr

EntradaAutor: Enfer » dj. jul. 19, 2007 6:13 pm

Hola guapas!!! Aixx k calor k tengo.... cuanto tiempo sin hablar x aqui!!!! Si es k el veranito ayuda a desconectar!!! Este sabado tengo una despedida de soltera de una amiga, y el mes k viene la boda, k ganas!!! A ver como va la novia de guapa!!!
Autist k vestidos te han gustado??? Yo tengo reservado el nalon xq me gustó mucho y me dijo k algunos del avance se retiran cuando sale la colección entera, y me quise asegurar, xo en octubre vuelvo, tengo unas ganas de volver a vermelo puesto!!! :-)) y asi ya me pruebo otros para asegurarme, k ganas!!!
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am

EntradaAutor: autist » dj. jul. 19, 2007 6:47 pm

miry es veritat. fins q no vas a provarte vestits no te creus q et cases. Tens raó. Jo tambe ho faig al nautic de salou.
Xelahu jo tambe fa poc q escric i la veritat es q les companyes t'ajuden molt en els dubtes q tinguis.
Enfer los vestidos son embrujo, cordoba y costel. Pero miraré tambien en la pagina q me ha dado la miry ahora.
autist

EntradaAutor: mbr » dv. jul. 20, 2007 4:25 pm

enfer ya me diras que tal la despedida!!! si le hacéis pruebas o algo original cuenta que hay gente que le irá bien tener ideas!!! jejeje!!!
mbr

EntradaAutor: Enfer » dv. jul. 20, 2007 5:12 pm

Autist son muy bonitos!! El costel es el k Eva25 se probó k le encantó, seguramente se lo quede... Los otros dos también son muy bonitos!!

Meri yo tomo nota de ideas para las despedidas, ya contare k tal!!
Imatge

Imatge
Enfer

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am

EntradaAutor: xelahu » dv. jul. 20, 2007 5:24 pm

Gracias.
Los preparativos lentos, muy lento eva25, pero si algo tengo es sitio y fotografo.
Me caso en el castell de Tamarit en noviembre que es una pasada, y el fotografo es BCN Imatge, con los que estoy encantada.
Lo del vestido ya me está costando un poquito más, el problema es que en noviembre hace frio y no tengo muy claro que ponerme. Espero decidirme pronto.
xelahu

EntradaAutor: nu327 » ds. jul. 21, 2007 12:44 pm

Hola chicas, buuuf, casi no entro estos dias, voy de culo!! Myry, que rollo lo de las tazas, pero tranqui, seguro que encuentras algo, o lagun chino que te las pueda pedir! Y si vas a algun sitio de estos de ventas al por mayor???
Imatge
nu327
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants