Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Dem » dc. maig 14, 2008 9:47 am

bon dia patatones!!!!!!

Gemes moltissimes felicitats que tingeu un molt bon dia!!!!!!!!!

nenes cuants de post quin cacao ens farem :-.:·:: :-.:·:: ,jejeje....
podrem amb tot!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

jo aixo de la llista no se com es fa, jo en principi anire a totes les que pugi que en principi seran a totes!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: winy » dc. maig 14, 2008 9:49 am

Ok Miriam, ara li envio un mail a l'Elena per confirmar tot el que necessito.. gràcies!!

Dem, ja et tornem a tenir per aqui!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Espe, quin missatge més guapo ens has deixat al teu post!! M'ha posat la pell de gallina. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Vaig a trucar al Sta. Caterina, a vacunes internacionals, a veure que ens diuen!! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Dem » dc. maig 14, 2008 9:52 am

si winy jo vaig fen!!!!!

encara que no puc segiro tot pero bueno intento, encara vaig legint pagines que no havia legit haviat farem 100 pagines amb el ritme que portem!!!!! ,pero ja va be ja...

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 9:54 am

Gracies a totes per les felicitacions sou uns sols!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Dem bonica no et preocupis que t'apunto a totes que si i despres si has de modificar alguna cosa quan passem llista abans d'anar a unc asament ja ho modificaras si un cas val? :-)ok: :-()-)

Noies tinc un dilema.... m'acaba d'enviar un mail el de El Mas El Martí i m'ha comentat que les targetes per posar el nom a les taules ens les pot donar ell pero no sé com son.... que farieu? agafaríeu aquestes o les imprimirieu a conjunt de tot? després de la currada de tot no sigui que per això (les targetes) quedi malament la taula..... bueno ja sé que és un parida pero no sé..... ja sabeu la meva obsessió per conjuntar-ho tot.... :o-o:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 9:56 am

A per cert que en Raül m'ha regalat dos bikinis super xulos de la Woman Secret!!!!!! com s'ho està currant!!!! jo diria que quan enf aci 40 ja ho tindrà per mà.... pero bueno no us penseu que ja me'l conec com si l'hagués parit!!!!! i li dic.... carinyu com que dos? que hi havia un 2X1??? i em diu SI!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) ell i les ofertes!!!! per que no em pot vendre per que sino..... pero la veritat es que ha tingut molt bon gust! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dc. maig 14, 2008 9:56 am

ostres Chiky ...ets un solete !!!! gracies !!!!

pero jo ven be no se com es fa aixo, pero ja hos ho anire dien! i si no os fa res mho espliqueu que pode menensurtire no???

Imatge
Dem

EntradaAutor: winy » dc. maig 14, 2008 9:56 am

Gemma, jo les faria conjuntades amb la resta... ara no et vindrà de fer les tarjetes!! Així quedarà tot un 1000! :-)ok:
Imatge

EntradaAutor: Dem » dc. maig 14, 2008 9:59 am

ostres chiky ....sexi,sexi !!!!
molt be no, molt bo el 2x1 jejej

Imatge
Dem

EntradaAutor: winy » dc. maig 14, 2008 10:03 am

Nenes, al final sabeu com embolicareu els nuvis de l' Elena??

Nosaltres ahir en varem estar parlant amb l' Àlex i diu de posar-los sobre una base de vidre, despres comprar les caixes de bombons i posar-les a sota, pero com si quedes per fora del paquet!! :-)ok:
Així si es volen menjar els bombons no han de desmontar-ho tot!! :hmm::

Alguna, té una idea millor?? :-/
Imatge

EntradaAutor: TETES » dc. maig 14, 2008 10:03 am

CHIKY JA T'HO HE DIT AL TEU POST PERO JO TAMBE FARIA A CONJUNT PERQUE LES TARGETES QUE DONEN ELLS SON MOLT LLETGES I NO LLIGUEN PER RES AMB EL QUE FAS TU! PERO TU VOLS POSAR NOM A ON SEURA CADASCU?

CARAI EN RAUL, SEMPRE APROFITANT TOT EEEH!!! MILLOR 2 DONCS!!! I SI SON XULOS MILLOR QUE MILLOR!!! >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. maig 14, 2008 10:05 am

WINYYYYYYY NO HO HE ENTES.... :o-o: :o-o:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 10:13 am

Si Tetes poso nom d'allà on seu cadascú per que tinc gent vegeteriana, celíaca, etc i no es plan que vagin preguntant qui es el celíac qui és el vegeterià, etc.... :-)ok:

Dem ara et penjo la llista amb la teva asistencia a veure que et sembla....

Winy jo només et puc dir com ho he fet jo.... es que a més anirà en funció de com siguin els nuvis..... embolicar-los d'una amanera o una altre.... :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 10:21 am

Penjo l'actualitzacio de la Llista

Dem veuràs que he posat a totes que si pero igualemnt la setmana del casament passarem llista per veure si hi ha hagut algun canvi val? :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 14, 2008 10:21 am

Chiky jo ho faria tot aconjuntat!!!

Nosaltres al final també posarem nom a les taules, perqué hi ha gent que no es porta bé amb d'altres i per estalviar problemes, la meva sogre ens va demanar si ho podiem fer...
Farem servir les targes que vaig fer a vistaprint que van de conjunt amb el llibre de firmes... hi posa el nostre nom i tota la pesca, però mira tú, les tinc i no sé de que fer-ne... Ja us penjaré una foto al post.

Winny, reina, jo compraré paper celofan, un parell de llaços ben xulos i llestos! Com que ja tenen base, ja s'aguantaran....
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dc. maig 14, 2008 10:23 am

Hola kukes!!!

Primer de tot GEMMES, GUAPES, FELICITATS!!!!

Winy, jo tampoc no ho he entès...

Chiky, fes les tarjetes tu mateixa, seria una pena que ara no quedés bé per una xorrada com aquesta. Total, ja no vindrà d'aquí la currada.

Sira, a mi també m'hagués agradat tenir la sorpresa del traju del meu home el dia B, però elle no està molt segur del seus gustos pel que fa al tema vestimenta, i em va dir que volia que tot surti perfecte aquell dia i ele no la volia cagar! Però total, va ser ell que va escollir el traju, i com que va agafar el primer que es va emprovar, no vaig poder opinar gaire... però si això el fa estar més tranquil... per cert, volia regalar-li alguna cosa pel casament i no sabia què, doncs ara ja ho sé, li regalaré uns gemelos ben guapos!

Aquest matí he anat al pediatra amb el meu peke, ja està molt millor! Encara té la panxa una mica inflamada, però ja no vomita ni res, o sigui que demà, cap al cole, que hi falta gent

Nenes, us enrocordeu que us vaig dir que deixava estar això de les opos de moment i que m'havia inscrit a la borsa de treball de l'ajuntament... doncs ha sortit una plaça d'auxiliar administrativa ara mateix i he de presentar el meu currículum amb una instància... però què hi he de posar a aquesta instància??? QUe em podeu ajudar??? Es que jo sempre he treballat en empreses privades i no sé com es fa això... a més a Suïssa és molt diferent.

Espe, guapa 1 mes!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 14, 2008 10:28 am

Vale guapes doncs ho faré igual ara falta que investigui com son aquestes targes!!!!! si alguna te algun model o plantilla que me la pengi siusplau!!!

Nuria que bé que el teu peque estigui millor! tema instància? t'han donat la instancia per omplir o has de fer tu la instancia?
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 14, 2008 10:31 am

Bon dia i FELICITATS A LES GEMMES!!!!!!!!!!

Chiky, jo també ho faria personalitzat i a conjunt!!!!!!! Et quedarà molt millor!!!!!!!
Nuria que bé que el teu nen ja estigui quasi recuperat!!!!!! :-)ok:
Això de la instancia, potser trucant al mateix ajuntament t'ho diran, no??? Es que no tinc ni idea del què si ha de posar.....
Molt guapos els dos amb el traje!!!!!!!!!!!!!!
Amb el meu pare hi anirem aquest dissabte, a veure què trobem!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dc. maig 14, 2008 10:36 am

ufff chiky aixi millor que si i aixi als del catering ja sabran a on els han d'anar a buscar per donar-los el menu, sino si que seria un embolic!!!

Nuria bona eleccio el regal pel teu home! jo al meu tambe li vaig regalar pel seu sant :-)ok:
M'alegro que el teu peke ja estigui molt millor, d'aqui res ja estar al 100%!!

FElicitats per aixo de la plaça, a veure si te la donen, pero no et puc ajudar amb el que demanes, no en tinc ni idea... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. maig 14, 2008 10:38 am

chiky les targetes fes-les com a tu t'agradin no? pero de tota manera jo no tinc plantilla pero se solen posar unes que fan forma allargada i de triangle, aixx nose com explicar-ho... :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dc. maig 14, 2008 11:32 am

GEMMES BONIQUES MOLTES FELICITATS

Chiky jo tmbé ho faria tot a conjunt :-)ok:

Ara li enviaré un mail a l'Elena.
arohha l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 14, 2008 11:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants