CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: autist » dt. jul. 03, 2007 8:09 pm

si l'ester es la meva millor amiga. Hem coneixes? jo pel nom no.
nomes tinc encarregat el restaurant pero ho vull fer a les 5 de la tarda pero tinc por q es faci fosc aviat. no tinc res més.
autist

Entrades: 36
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:23 pm
Ubicació: la canonja

EntradaAutor: Enfer » dt. jul. 03, 2007 9:54 pm

Ai Nu intentaré calcular el tiempo, si me da tiempo claro k iré!!! Nuestra primera forera k se nos casa, k ilusion verte!!!
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: myryjose » dc. jul. 04, 2007 6:49 am

si. jo em dic myriam. vivia al escultor martorell i soc molt alta i prima. si vols entra al www.nuvis.org/myryjose que surt foto meva. es que quan anava a 8º de EGB jo anava amb l'ester. i pel nom de leyre solament em sonaves tu de la canonja. jo tinc el restaurant, el fotograf, les invitacions les fare amb el mateix fotograf i el vestit reservat pero perque el q a mi m'agradava era de la col-lecció del 2007 i ara a l'agost a la tenda on vaig agafarmel tancaven i al septembre el treuen pq arriba la colecció nova. jo m'aniria mirant fotograf que si no no arribaras a temps, estan molt sol.licitats
myryjose
:: núvia experta

Entrades: 716
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 2:43 pm

EntradaAutor: autist » dc. jul. 04, 2007 9:11 pm

ahhhhhhh. vale crec que ja se qui ets. gracies myriam. ja he pagat el restaurant i aquesta setmana busco fotograf. quan hem pot costar nomes fotos? quan trobi algo ja te informaré
autist

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dc. jul. 04, 2007 11:17 pm

autist ha escrit:ahhhhhhh. vale crec que ja se qui ets. gracies myriam. ja he pagat el restaurant i aquesta setmana busco fotograf. quan hem pot costar nomes fotos? quan trobi algo ja te informaré

yo vivo en tarragona y el fotografo lo he cojido en barcelona me salia 1300€ mas barato
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: myryjose » dj. jul. 05, 2007 6:51 am

a mi m'ha sortit nomes fotos 2100 euros el album + el petit de la familia.
jo tinc el composit del creixell. www.compositcreative.com per si vols veure fotos.
despres hi ha a tarragona el punt de vista www.puntdevista.com (crec) que es igual o mes car.

les fotos que tinc jo a la pàgina que et vaig dir son d'un fotograf de reus www.objectiu.com

i com diu desirer son molt mes baratos els fotografs de barcelona i et regalen moltes coses. jo em vaig agafar el composit perque una amiga meva sel va fer fa temps amb ells i em va encantar i els volia a ells costes el que costes pero a barcelona hi han de bons i mes baratos tambe
myryjose

EntradaAutor: Enfer » dj. jul. 05, 2007 3:15 pm

Yo tambien tengo los del composit del creixell, son una pasadaaaaaaaaa!!!
Eii, esta el post un poco muerto... Eva donde te metes????
Imatge

Imatge
Enfer

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am

EntradaAutor: nu327 » dj. jul. 05, 2007 3:44 pm

Desirer, 1300 € más baratos??? Pero cuanto te pedian???? Madre de diossss!!!!!!!!!!! JO es que ho sento però pel fotògraf em vaig negar en rodó a pagar això! A mi em cota 575 euros, nomès les fotos, l'àlbum me'l faig jo, però también peru`qe a mi m'agrada motl fer aquestes coses, l'àlbum em costarà uns 200, així que tot, pos 800!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: autist » dj. jul. 05, 2007 7:55 pm

avui he anat a creixell a veure composit. El noi m'ha encantat!!!! molt atent. L'he trobat molt bona gent i m'ho ha explicat tot molt bé. Crec q me quedare amb aquest. Si q te el meu dia lliure pero m'ha dit q quedaria millor al mati pq a les 6 de la tarda ja es fosc. Ara no se q fer....
autist

EntradaAutor: myryjose » dj. jul. 05, 2007 8:22 pm

jo ho fare a les set de la tarda i a mi m'agrada aquesta hora perque aixi agafes just quan es comença a fer fosc i queda molt bonic a les fotos. jo tambe tinc el composit. tambe suposo que depen a quin lloc vols fer les fotos.
myryjose

EntradaAutor: autist » dj. jul. 05, 2007 8:25 pm

jo no vull complicarme la vida. Quatre fotos a la canonja i com a molt a la platja del costat del restaurant. Les invitacions m'han agradat molt les q ell m'ha ensenyat.
autist

EntradaAutor: myryjose » dv. jul. 06, 2007 6:53 am

si, son les que jo fare. les que son com un flyer no, les altres que son del mateix paper pero que son és cuadrades i s'obren. pel preu estan super bé. i del vestit t'has mirat alguna cosa. mira't aquestes pagines que aquests vestits els podras trobar per tarragona si vols
www.pronovias.com
www.sanpatrick.com
www.lasposa.com
myryjose

EntradaAutor: EVA25 » dv. jul. 06, 2007 7:16 am

enfer84 ha escrit:Yo tambien tengo los del composit del creixell, son una pasadaaaaaaaaa!!!
Eii, esta el post un poco muerto... Eva donde te metes????

Buenos dias .... Bea, esta semana he ido mucho de culo, ademas hace 15 dias que he empezado la jornada intensiva y me voy a las 14:00, asi que por las tardes ya no estoy.

Que tal todo chicas?????? :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
EVA25
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: nu327 » dv. jul. 06, 2007 5:30 pm

Evaaaa, que et trobavem a faltar!!!!!!!!!!! Que tal tot??
Imatge
nu327

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dv. jul. 06, 2007 6:32 pm

pues por el albun de novios 2 para los padre 4 minialbun un clendario 2288 para el 2007 y el video 100 € 3dve precio 2007
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dv. jul. 06, 2007 6:33 pm

myryjose ha escrit:a mi m'ha sortit nomes fotos 2100 euros el album + el petit de la familia.
jo tinc el composit del creixell. www.compositcreative.com per si vols veure fotos.
despres hi ha a tarragona el punt de vista www.puntdevista.com (crec) que es igual o mes car.

les fotos que tinc jo a la pàgina que et vaig dir son d'un fotograf de reus www.objectiu.com

i com diu desirer son molt mes baratos els fotografs de barcelona i et regalen moltes coses. jo em vaig agafar el composit perque una amiga meva sel va fer fa temps amb ells i em va encantar i els volia a ells costes el que costes pero a barcelona hi han de bons i mes baratos tambe
no conocia a composite pero a nosotro nos va muy bien el nuestro por que david sale de cerdanyola y eelos estan al lado y ya luego se vienen y no me cobran mas por el traslado
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: autist » ds. jul. 07, 2007 11:56 am

gràcies per les pag. web. ara les mirare. Ara vinc de mirar cuines i lavabos i estic hasta el moño!!! Se me esta juntant boda i casa; i estic bastant atabalada. Crec q hem falta vestit i detalls i pocqa cosa més. Crec...
autist

EntradaAutor: mbr » ds. jul. 07, 2007 2:45 pm

ciutadanes de tarragona!!!!!!!!!!!!! ja sóc aqui!!!!!!!!!! jejejejejeejejeje. nenes, ja torno a rondar per aquí!!!!!!!! que bé ens ha anat aquests dies!!! vaya.quants misatges eh?? com es nota que feia dies que no entrava..
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: nu327 » ds. jul. 07, 2007 4:15 pm

Meri, uuueeee, k tal?? COm han anta els dies de "asueto"??
Imatge
nu327

EntradaAutor: mbr » dg. jul. 08, 2007 2:03 pm

molt bé!!!!!!!!!!! només pel fet de desconectar de tot ja mola!!!!!!!!!
mbr

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants