NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » ds. maig 19, 2007 2:40 pm

Bones!! nosaltres también tenim només el restaurant,ara quan passin les eleccions mirarem l´ajuntament i a veure quan ens fiquem amb el fotògraf, que tot aixo són les coses més conflictives... les invitacions ens les estem fent, els detalls no crec, en principi haviem pensat els ch i la foto de parella com a recordatori..pero no se que farem al final....
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 20, 2007 11:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dg. maig 20, 2007 11:48 am

onikey nosotros la foto la daran en el restaurante nos entra en el precio del plato, es una foto de nosotros y en la otra parte una del invitado con su pareja son muy chulas yo tengo ya de otros sitios y es un recuerdo muy bonito pero a parte dare algo mas no se el que pero ya pensaremos....por cierto las invitaciones como las haras con el ordenador es que yo tambien tenia pesnado hacermelas yo pero nos e ni como empezar.... besitosssss
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dg. maig 20, 2007 2:00 pm

Son xules on les has mirat, per aqui lleida t'han sortit molt cares, es que jo me les vull fer pero no he mirat res si me les miro igual no me surt a conte...
:-)ok:
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dg. maig 20, 2007 2:58 pm

Lacuob me podries dir on es el centre companys es que no soc de Lleida soc de Raimat i la veritat conec algo pero no tot de Lleida gracies...
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dg. maig 20, 2007 4:01 pm

Gracies lacuob potser esta davant de la cafeteria La GAleria??
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dg. maig 20, 2007 4:09 pm

Gracies jo tambe ho espero
feminacora

EntradaAutor: Key » dg. maig 20, 2007 11:15 pm

Laucob, dona, jo ja t´he dit que no diré res dels detalls de la boda ni res d´això, de totes formes pots fer dos coses, una escriureho i després editar el comentari i esborrarho o bé enviar a la persona en questió per privat..jejeje....

Nosaltres Nanitic, en principi ens les montem nosaltres les invitacions, no he mirat preus a copisteries, però es que el montatge que fem nosaltres no es un disseny que poguem trobar a una botiga, ho fem bastant personalitzat....

El que dius de les fotos, t´entren amb el menú, a la fonda normal, al menys a uns amics que es van casar l´any passat no els entrava però suposo que depen del menú etc.... a nosaltres no ens entra, però tampoc ve d´aquí, nu se, quan vam mirar preus ja vam fer comptes del preu de menú+barra ll + foto i alguna cosa més....
De totes formes no pensem només donar això...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. maig 21, 2007 6:49 am

Hola bon dia, avui dilluns :-(

Aquest cap de setmana hem acabat la primera part de les invitacions. Nosaltes també ens les fem, però es que es una cosa molt diferent i no ho trobariem en copisteria (i si ho fessim fer seria desorbitat) A més ens fa il·lusió fer-nos com més coses millor així queda més personal. La meva mare m'ha ensenyat un parell de models pels detallets i ens quedarem amb una mena de "cendres" de vidre de colors i amb bombolletes (quan tingui algun de fet ja posaré fotos)

Be vaig a treballar
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: XIPI » dl. maig 21, 2007 10:09 am

Wole!
Nosaltres també ens fem les invitacions. Ja tenim el model mes o menys pensat, ara ens hem de posar a comprar cartolines i demés per fer-les.
També es una idea original, així es més personal, no? si se les fa un mateix.
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dl. maig 21, 2007 6:13 pm

ja...tens raó amb lo de que perd part de la gràcia si saps massa detalls, però és una jugarreta també, perquè al cap i a la fi, el foro és per això....no se....jo no havia pensat trobarme algú conegut dins el foro...dona, al menys, com som de diferent any...encara, jo al 2007 no entro a excepció dels foros de lleida, alguna vegada entro en algun però es que no dono a l´abast del 2008...com per mourem pel 2007 i el 2009, ja m´agradaria mantenir contacte amb totes..pero es que no puc....així que per alli es més dificil que pugui arribar a llegir els detallets, i si no, el que et dic, fiques i hem fiques damunt, que si ho llegeixo, xafo sorpresa...allí entra la meva tafaneria, però com vull endurme sorpreses, doncs això hem pesarà més...jejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. maig 22, 2007 3:11 pm

Ei lleidatanes que això cau!!!!!

Avui vaig a veure fotograf. Es un pal pq el meu xicot no pot venir entre setmana pq treballa fins tard i al cap de setmana no en trobes ni un, o sigui que ho he de fer tota sola :-( >.-<:

Vosaltres heu mirat ja alguna cosa?

Be noies que no decaigui AMUNT AMUNT :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 22, 2007 4:02 pm

Marjo jo tambe ho hauria de començar a mirar perque la data en la que me caso no se s i hi haura molts disponibles, em caso a l'Agost tots estaran de vacances aixi que mira.... quins te mires tu per ferme una idea gracies
feminacora

EntradaAutor: marjo » dt. maig 22, 2007 4:15 pm

Hola nanitic. Jo no vull mirar massa pq ja començo a estar una mica cansada de voltar i a mes aixo d'anar-hi sola es un pal. Avui vaig a Balaguer a mirar el bonet. Una amiga meva ho va fer alli i li va quedar molt be. També vull anar al valls a Mollerussa pr hem sembla que sera molt car. I el que tinc mes segur es un de Bellpuig que es diu foto miratge i esta força be de preu (ara hem falta veure un album pr les fotos de la web estan molt be)

Et poso les webs dels tres per a que xafardegis una mica si vols

Bonet: www.fotoart.cat
Foto miratge: www.fotomiratge.com
Valls: www.fotografiavalls.com

Ah pel forum es parla molt be de una fotografa que es diu monica carrera (www.monicacarrera.com) pr jo no l'aniré a veure pq hem cau una mica lluny.

Si vols saber alguna cosa mes ja m'ho diras
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dt. maig 22, 2007 4:21 pm

gracies marjo, m'has donat molta informació....petons
:-()-) :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: Key » dt. maig 22, 2007 8:36 pm

GRàcies Marjo per pernjar les webs...nosaltres també tenim encara el tema fotógraf sense mirar....no se que farem, primer haviem pensat proposarli a un familiar que ha fet cursos de fotografia i repostatges com a professional, però desprès vam pensar que seria una guarrada demanarli, ja que es un compromís perque si va com a convidat i ha d´encarregarse del reportatge no podrà gaudir de la festa igual, aixi que la cosa de moment es va quedar en que ens acompanyaria a mirar fotografs, que ens portaria als seus amics a veure si ens fen preu especial...uf tan de bó, perquè es preus dels fotògrafs piquen molt la veritat...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. maig 23, 2007 4:30 pm

Ei lleidatanes que gairebé ens passem a la segona pàgina : muaahhhh :

Ahir vaig anar a veure el fotograf de balaguer que us vaig comentar. Hem vaig quedar enamorada de l'album i de la manera que treballa :-)) Cuida un munt els detalls i l'album era super amé amb moltes fotos i molt variades :-)) :-)) :-)) Nomes hi havia un problema: el mateix matí hi havia anat una parella que volien el mateix dia i clar tenen prioritat :--( A mes el preu es un pel mes car que el de Bellpuig pr hem sembla que hagues pagat més pq realment hem va agradar molt. Hem quedat que si al final l'altra parella es fa enrera hem trucarà pr no ho crec pq hem sembla que estaven força convençuts.

Be a veure si fem pujar el foro :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. maig 23, 2007 11:40 pm

Marjo, hem pots donar més detalls dels fotografs? de quin plantejament de reportatge fa? preus i tal??

jo es que no se si fer video o només fotos, si fer fotos de reportatge i a l´entrar al restaurant o de tota la boda.... estic feta lio, l´unic que tinc clar que voldria es que hem donguessin les fotos que facin en un cd, a part de l´album.... a veure...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. maig 24, 2007 6:39 am

Hola onikey bon dia.

El fotograf de balaguer fa l'album digital de 35 pàgines pr a cada pàgina hi entren moltes fotos ja que fa montatges estre elles (mes grans, mes petites, les difumina, fa efectes de color,...) a mes cuida molt els detalls per exemple: el que ens va ensenyar el noi portava la corbata negra i granate i el fotograf va posar els titol a la pàgina combinant aquests colors, o segons el color del confeti,... Evita els fotograf que et diguin que l'album digital no el monten ells pq el porten a fer a fora i tindràs un "album hoffmann" o sigui gens personalitzat.

Pel que fa al de Bellpuig estem pendent de que ens ensenyi un album de mostra. En principi no fa album digital sino que posa fotos en paper. Quan vegi el montatge ja t'ho diré.

Pel que fa el video, jo tampoc era partidaria de fer-lo pq els trobo en general molt estatics i aborrits (com si fossin posados com les fotos) pr vaig veure el de Balaquer i hem va encantar pq semblava un videoclip, amb molt moviment, molt diferent a tot el que havia vist. Preus:

Balaguer

-Album digital + 2 albums mes petits (pero amb les mateixes fotos) per les mares + pagina web amb les fotos per a que tothom les pugui veure. 2000€

- Video amb 3 copies en DVD: 1200€

Bellpuig:

-Album de 35 pagines: ronda els 1300€ (hi ha diferents preus aquest es el preu mig)
- Album mares: 200€ cadascun
-Video: 950€
- Regalen una parella de nuvis bubinot

A hem sembla que lo de donar-te les fotos en CD esta xungo pq ells fan negoci amb les copies

Fins aviat
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. maig 24, 2007 8:16 am

Gràcies!!!!

Ja se que molts no son partidaris de donar les fotos en cd, no pretenc que me les regalin, però a mi de fet més que albums per les mares etc, el que m´interessa és que les fotos que ens facin ens les donguin, tot es parlaho a veure.

Ma mare quan es va fer l´album, que llavors no havia encara digitals, al final es va quedar l´album amb totes les mostres de les fotos de la boda, el que et donaven per escollir les fotos de l´album....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dj. maig 24, 2007 12:26 pm

Wole! Nosaltres ja tenim fotografa, es l'Estudi Mariona, al C/ Roca Llaurador num. 4. Vam anar directament alli, ja que el meu germà i jo ens vam fer un reportatge d'estudi alli, fará un any i mig i la veritat es que ho fa molt be, fa uns montatges ben macos i el preu no está gens malament! Ara mateix no m'enrecordo, crec que sobre uns 1800€ el reportatge (album digital, CD's...) ho sento, pero ara no m'enrecordo!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants