Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 18, 2008 9:31 am

No et preocupis tan dona!!!!! Pel que expliques ja veuras com no s'assemblen gens!!!! Has d'intentar no preocupar-te tan per les coses que no depenen de vosaltres, sino ho passaras molt malament!!!
Anims i ja veuras com tot anira bé! *.-o-o.*
Quan has de tornar a la pelu????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 9:34 am

Cumeta nina com vols que m'importi!!!!! ´lo que estic és contanta per que hagis trobat una cosa que t'agradi!!!! neukiss-) neukiss-) a més ja t'ho vaig dir que per res del mon m'importava!!!!! quan vulguis et deixo el de prova si vols que encra el tic jo i la Deborah està a Nova York així que no quedaré amb ella fins no sé quan!!!!

I pel que fa a lo dels vestit de te mare i de la teva sogre passa olimpicament!!! ja s'apanyaran elles per que si no pararàs lera!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 9:40 am

Ainos, no ho sé quan he de tornar-hi. He de demanar hora,.... però em fa una pal!!! És que em fa una por!! :o-o: :o-o: :o-o:

Gràcies Chiky!!!! Sí, doncs ja m'el deixaràs quan puguis,... perquè ara ho tenim fotudet per quedar, eh?! neu:-D neu:-D
Gràcies guapa!! neukiss-) neukiss-)

Sí nines, passant, passant!!! Jo sé que a la meva mare li dona igual,.... però,.... ja m'enteneu!! Però mira tu,.... ja s'ho faran!!!!!!!!!!!! No vull amargar-me!!! Només vull emprovar-me el meu vestit!!!!!!!! :-)) :-)) :-))

Quin riure!!! Quan li explicava això dels vestits al meu futur i li deia: que és marró, que és marró!!! El pobre es pensava que era el meu!!! Li haurieu d'haver vist la cara!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 9:43 am

Sí Ainos, nina, ho sé,.... és un dels meus principals defectes,... Però des de sempre,... em prenc les coses massa a pit, i per això després agafo aquestes "peloteres" i digustos, i ploro,... en fi!!!!! Que sóc un cas com un cabàs!!
A la feina ja m'ho diuen,.... que he de canviar, sinó en aquesta vida ho passaré molt malament. El meu futur diu que en els últims anys ja he canviat un xic, en aquest sentit, però que encara em queda molt per fer!!! En fi!!! :o-o:
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 9:45 am

Cumeta jo amb aixo m'assemblo bastant a tu!!! les coses també me les gafo aixi per tonteries que siguin..... es questiód e caracters el que passa que amb els anys ho vas portant millor.....

A verue si podem quedar abans sino com que tenim pendent la sessió de brush :-)) :-)) :-)) :-)) t'ho dono allà! pero si baixes algun dia per aqui m'ho dius i encara que hagi de venir jo o quedar en un punt intermig ho fem!!! tranquil.la que trobarem un momentet!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. abr. 18, 2008 10:08 am

Bon dia guapes!!!

Cumeta, me n'alegro que estiguis així de contenta i feliç pel tema pentinat i tocat! veus que tot arriba, tranquil.la que segur que aquest cop se'n surt la perruquera, i sinó canvia directament, jejejeje! agafa-t'ho bé!
I amb referència a la mare i a la sogre, passa del tema, com t'han dit, i ja veuràs com no seran iguals,... a més és el vostre casament, aleshores, a disfrutar al màxim dels preparatius que ja us queda poquet i lo dolent ja vindrà sól.

Sira, jo ho vaig veure a la tele això del vestit, i es veu que moltes novies s'han queixat, perquè fa mesos la Rosa Clarà va fer unes declaracions diguent que a la Shaila se li dissenyava el seu propi vestit i no seria cap de col.lecció, i ara han vist que ha sigut tot al revés...
Eih, aprofita les vacances!!

Mireia, que vagi molt bé per València!

Winy, on estàs? últimament estàs molt enfeinada...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 10:15 am

Noies m'acaben d'arribar el gorros de gaspuma i son xulissims!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: estic molt contenta! espero que a la gent els hi agradin!

Agbe jo també he sentit la polèmica aquesta i tot bé per que aquestes declaracions les va fer quan va passar tot allò de la Belen estaban.... jo tampoc ho trobo just pero en fi.... suposo que hi haurà núvies que li molesti i d'altres que no....
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 18, 2008 10:18 am

hola nines!!!

Cumeta per fi et veig il.lusionada amb el tema pentinat i tocat, molt be!!!!! ara a veure si aconsegueixes que la pelulquera et faci el mateix que aquesta dona, que no es tant dificl no!!

A nosaltres tambe ens va passar que ma mare i sogre anaven del mateix color... la sogre el va comprar força aviat, i no em van voler explicar res perque deia oi que el teu es secret doncs el meu tambe i no em van dir res de res i quan ma mare el va comprar, i li vaig dir al meu home que era verd hi va posar una cara.... i jo que passa? i em va dir que el de sa mare era verd tambe.. pero al final mira, ma mare i la seva tenen estisl super diferents,sa mare es molt mes gran per tant era un tipus de conjunt molt diferent i el color tambe aixi que no va passar res.... com diuen has de passar d'aixo, perque ja tenen prou feina els nuvis de la que preocupar-se que encara hagueu de controlar a l'altre gent....
Imagineu que us vinguin 2 convidats vestits igual? a vegades pot passar...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: queque » dv. abr. 18, 2008 10:28 am

Bon dia noies!!! dir que vaig super perduda, que no sabia que ja teniem segona part del post!!!

Es que aquesta setmana he estat voltant molt per Girona ja que la setmana que ve tinc un casament i no tenia roba.

Per cert ja tinc les invitacions, prometo posar fotos!!!

Miriam el tema del clauers fas els que vas ensenyar a l´ultima quedada???
es que l´altra dia vaig anar a montgràfic a demanar preus i valen 2,15 els clauers sols, i si vols una tarjeta es paga a part!!!

Ostres, heu pensat ja en la proxima quedada???
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 18, 2008 10:43 am

hola quque!!!!! siiiiiiiiiiiiiiiiii volem fotos de les invitacions!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 18, 2008 10:47 am

Això fotos fotos!!!!!! :-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 10:56 am

Que que fotos!!1 i tu mateixa pots proposar data per la quedada! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. abr. 18, 2008 11:03 am

hola guapes, encara no havia escrit al post gironines II, us he anat llegint, pero estic una mica liada a la feina i no tinc gaire temps, i a mes estic molt desanimada, dimecres a la nit el meu avi va entra en coma, i li donen molt poc temps, ja estava malalt pero no pensaven que fos tan rapid, ara nomes ens queda esperar.el pitjor, que ja saben que es.

petons guapes , ja m'anire conectant.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: queque » dv. abr. 18, 2008 11:06 am

les invitacions son molt sencilles, però ens van agradar la forma i que les hem tunejat una mica ( hem canviat el llacet, i el sobre) espero que us agradin i espero poder penjar-les.
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 11:07 am

Ostres Arohha guapa!!!! ho sento molt, motissim!!!!! vaia quina mala pasada.... i quins moments més durs a viure..... ja saps que pel que necessitis equi ens tens val? molts ànims bonica!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 18, 2008 11:07 am

Ostres Arohha no sabia que el teu avi estava malalt :-/ Em sap molt de greu, i al final és el què sempre hem parlat, no?? intentar estar al maxim animada i estar al costat de la familia. I ja ho saps, que aqui estem!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 18, 2008 11:12 am

ostres aroha quin greu això del teu avi, vaja ratxa portem ehh, quina mala sort, un petó ben fort!

Gemma per cert, com ho porta el teu sogre, li han dit res de nou?
Visitant

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 11:14 am

Gràcies a totes!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Sous uns sols!!! :-()-) :-()-) :-()-)
La veritat és que estic molt contenta d'haver trobat el pentinat i el tocat. Ja us explicaré si me l'ha sabut fer, o no!! neu:-D neu:-D

Sí nines, passo d'escalfar-me el cap!!! El problema és que hi han anat una darrera l'altre, amb 1 dia de diferència, i clar,.... no em va donar temps de comunicar-me!!! En fi!! Passant!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ai sí, quina follons hi ha hagut amb el vestit de la Belén, la Sheila,... :o-o: :-/ :o-o: :-/

Queque, volem fotos!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nines, aquí a Barna porta 2 dies seguits plovent!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Fins ara maques!! :-)
_cumeta_

EntradaAutor: queque » dv. abr. 18, 2008 11:14 am

Ho sento Arohha, molts d´ànims per aquest moment tant dificil de passar...
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 11:16 am

No nosaltres estem igual intent que superi la seva depresio per que aixo li impedeix fe els exercicis bé i portar una bona recuperació. Així que la meva cunyada com que te facil lo d'agar una excedencia se l'agafa i el sou que cobra li pagarà el meu sogre per cuidar-lo i fer-li fer els exercicis i en mica mica treure'l de casa. Per que segueix sense voler sortir ni veure a ningú.... bueno el panorama es molt dur. I com et pots imaginar a casa els pares d'en Raül es aprla de tot menys de casament i aixo ens fa posar tristos quan hi anem.... pero bueno ens apoiem l'un a l'altre :-)ok:
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 26 visitants