RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: rubgal » dc. juny 18, 2008 10:53 am

Hola, estic dels nervis!! pero amb unes ganes que arribi el dia...
Sonia no et preocupis pq els de gatur et donen idees, ells tenen fets una llista i et recomant unes cançons que dp les pots triar o no.

Una curiositat, vaig entrar l'altre dia a la web de can ribas i posa que hi ha tocador per la nuvia, heu tingut?? es que no he caigut en preguntar-ho a la gemma.
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

1 foto----

EntradaAutor: migraz76 » dc. juny 18, 2008 11:00 am

Bueno

Us deixo una foto pq veieu lo Guapíssima que estava la meva dona...
ESPECTACULAR!

Una mica més i caic de cul a terra!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. juny 18, 2008 2:24 pm

Està guapisssssssssssssssssssssssssima!!!!!
Moltísimes felicitats pel casament, pel dia tant genial, per la bona parella k feu i pel peaso viatge!!!!

Kina alegria k tot anès genial! tinc ganes bojes de k arribi el nostre diaaaa!!!!! *.-o-o.*

Sonia18, no et puc ajudar gaire amb el tema cançons pk encara "estem en ello", però si busques pel google si han molts foros on surten llistes interminables per cada moment!!!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Eysuke » dc. juny 18, 2008 4:20 pm

Hola a todas....

Sonia18 en lo que se refiere al tema música no te preocupes que Marta de Gartur de ayuda mucho y tiene muy buenas ideas. Yo iba con todas las canciones elegidas menos algunas que se me habían olvidado, pero cerré toda la música en un momento con ella y genial, ya verás no te preocupes de todas maneras si tu quieres yo te paso todas las canciones que tengo organizadas para mi boda y a ver si te gustan.

Por otro lado Migraz si que esteábais muy guapos los dos, feliciades por esa boda tan bonita me alegro de que todo saliera genial.

Y Rubgal si que hay tocador para la novia, está en la entrada principal delante de la masia al aldo de los lavabos de las mujeres, pero creo que no lo necesitarás. Mi hermana también preguntó por el tocador para la novia y al final ni lo utilizó, pasa todo tan rápido que ni te acuerdas.... pero por si lo necesitas ahí está y es muy bonito.

Bueno chicas que me queda muy poquito a mi también y todavía me quedan algunas cositas para organizar. Ya tenemos por fin los anillos elegidos y la semana que viene nos los dan.

Esta semana sin falta ya tenemos que terminar de pagar el viaje y bueno poco a poco ir haciendo la maletita ya que me voy justo al día siguiente de la boda.

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

La verdad es que estoy muy contenta y tengo muchas ganas de que llegue.

Besitos a todas
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: rubgal » dc. juny 18, 2008 4:39 pm

Nosotros también nos vamos al dia siguiente de la boda. El lunes que viene dejaremos la maleta hecha.
Este viernes tenemos los anillos, tengo ganas de probarme el mio ;P
Queremos ver mas fotos Migraz... que salon teniais?
SOLO NOS QUEDAN 9 DIAS!!!
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: ninou » dc. juny 18, 2008 5:50 pm

Enhorabona Migraz! QUe guapos que estàveu!!!!! QUE SIGUEU MOOOOLT FELIÇOS! aIXX.....Cada vegada que veig una foto de Can Ribas se'm posa la pell de gallina!

Tema Tocador de la Núvia: Jo ni hi vaig entrar! Vaig estar tota l'estona amb la gent! Quasi no vaig anar ni al lavabo!!!

Sonia, tema cançons per les entregues, és que nosaltres vam triar cançons que tenien algun significat especial per les persones a qui li regalàvem. A la meva millor amiga, li van portar una carta escrita per mi mentre menjava el primer plat i va sonar una cançó que li agrada a ella, als pares els hi vam regalar els nuvis (representació d'ells mateixos de com anaven quan es van casar ells) i vam posar I Wanna hold your hand, dels Beatles. A les àvies, vam regalar una orquídia preciosa, i vam posar "Abuelito dime tú" de la Heidi...jajaja, al meu pare li vam portar el pastís amb el "Anys i anys" perquè feia una setmana que havia sigut el seu cumple. L'entrega del ram, per la meva germana. Vaig triar "Never gonna give you up" del Rick Astley! quins records de germanes!!!!! jejjeee, l'entrega de la lliga, a la meva amiga soltera, amb "It's raining men" de la Geri HAlliwell. L'entrada del pastís, amb "It's the final countdown" de Europe. ESPECTACULAAAR!!! I EL PRIMER BALL: la versió lenta de "Jo ho espero tot de tu" de SAU.

Vaig perduda..... Hi ha algun casament aquest cap de setmana llarg????
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. juny 18, 2008 5:50 pm

Migraz, molt guapos els dos!!! Enhorabona!!!

Xcert, ja tinc l'album dl casameeeeeeeent!!! Es precios! M'encanta!! I quina pasada, xq tot i la pluja ha kdat un àlbum molt maco. Hi ha fotos molt divertides amb el paraigües!! Jejeje!! Si puc ja faré fotos, aviam si kden be i les poso, ok!! Aaaai q guay!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dc. juny 18, 2008 6:00 pm

Ostres mima!!! que ràpid que l'has tingut, no???? jo també el vaig tenir ràpid, perquè me'l van fer entre el meu tiet i un amic seu que és fotògraf, i es clar...tot va ser bastant ràpid, però no tant com tu!!!!!!!

Aix, jo vull veureeeee'l!!!!!!!!!!!
Aquest diumenge tinc un dinar familiar i encara l'he d'ensenyar! que bé!!! fa moooolts dies que no el miro!
I el video....se'm fa un nus a l'estómac..., perquè a més, l'hem fet nosaltres i ens emocionem que no vegis!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dc. juny 18, 2008 6:01 pm

estic liada amb les opos que comencen aquest dissabte, però prometo que quan hagin passat us posaré fotos de l'àlbum, almenys de les pàgines que més m'agradin, ok? (tindré problemes per triar....)

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dc. juny 18, 2008 6:54 pm

Siiiii, Ninou, super ràpid ha anat. Nena, és tan xulo!! No em cansaré d mirar-l'ho! Aviam si és veritat i poses alguna fotillo, he! Jo també ho intentaré!

Molta sort Ninou amb les opos!! Q vagi moooooolt bé guapa!! X cert, aviat començaré a posar fotos dl viatge! Kins records ens vindran, he!!
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dc. juny 18, 2008 8:00 pm

Eysuke m'anaria super be veure les teves cançons aixì encara que no siguin les mateixes puc veure per on tirar, gracies!! Encara q per lo q m'aneu dient suposo q la Marta ens donarà moltes idees, però tot i aixi estic histèrica!!!

MIgraz anaveu molt guapos, però volem més fotos :o-o:

Mima i Ninou jo vull veure aquestes fotos, eh??!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. juny 18, 2008 8:01 pm

Rubgal q te queda un suspiro!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: Eysuke » dj. juny 19, 2008 8:59 am

Rubgal que poquito te queda.... que bien.... que felicidad de días tan bonitos que estamos todos teniendo. Y bueno que bien ya han dicho que empieza a hacer buen tiempo por lo que tu no te has de preocupar por eso, un tema menos verdad?????????????? :-) :-) :-)

Ninou queremos fotos!!!!!!!!!!!!!!! a ver cuando podeis, aunque lo primero son las opos que es más importante nosotras de aquí no nos vamos jajaja. :-()-) :-()-) :-()-)

Y Mima no te olvides que te queda las del viaje y poner fotitos de los álbunes, aunque insito que algún día podríamos quedar para enseñarnos todas los álbunes...

Sonia18 ahora mismo te digo las canciones que nosotros hemos elegido;

ENTRADA CEREMONIA JOSE&ROSAMARI: Canon Pachenbel (escuchala es espectacular)

FIN DE CEREMONIA: A New day has come de Celine Dion (también es espectacular)

ENTRADA AL APERITIVO: Ronan Keating Notthing Hill Whwn you say nothing at all (nos encanta)

ENTRADA AL SALÓN: Bonnie Tyler I need a hero (es muy buena)

PASTEL: Aerosmith I don't want to miss a thing (muy muy romantica)

ENTREGA NOVIOS PASTEL: Los secretos Dejame (es para su hermana y tiene mucho significado, es divertida)

ENTREGA RAMO NOVIA: Carlos Baute "Te regalo" (esta es genial, el ramo es para mis tios)

ENTREGA DE UN RAMO PARA MI MEJOR AMIGA: Bob Sinclair Love generation (divertida y movidita)

ENTREGA MASRCOS FOTOS PADRES: Ana belés "cuentame" (si la escuchas es una canción, dónde llorarán seguro, aqui hemos preferido coger canciones españolas pq así ellos las entienden y es mucho más emotivo)

ENTREGA RAMOS A LAS ABUELAS: Robbie & Nicole Something stupid (esta canción es como uin bolerito, es preciosa)

Y ya está espero que te hayan gustado y te hayan parecido bonitas y sobre todo que te hayan ayudado, no te preocupes mucho van saliendo solas... nosotros las llevábamos todas elegidas pero Marta nos ayudó mucho también.

Si te gustan adelante pon las mismas....

Besitos a todas chicas, que tengáis un buen día
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Eysuke » dj. juny 19, 2008 9:03 am

AH!!! Sonia se me olvidaba
CANCIÓN BAILE NOVIOS: Sube el telón de El suerño de morfeo y Neck ( es una canción que a Jose siempre le recuerda a mi y me dice que quiere bailarla juntos, escuchala... habla de amor total...)

Ya ta... =0-0-) =0-0-)
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: ninou » dj. juny 19, 2008 6:37 pm

A veure si aquest cap de setmana us puc posar alguna foto del meu àlbum!!!!!! :-)) :-))

Mima, i tu també, eeeeeh! que tenim a aquestes noies desesperades per veure els àlbums més macos del món!!!!!! jejeje :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Imatge
ninou

EntradaAutor: Eysuke » dv. juny 20, 2008 7:49 am

si, si queremos fotos, queremos fotos, queremos fotos bonitas fotos..... :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: SONIA18 » dv. juny 20, 2008 4:52 pm

Eysuke, eres un cielito muchas gracias!!!! Ayer estuve con Marta y creo, creo pq se me esta pegando la indecisión de mi chico, q ya las tngo todas. OS las pongo pa ver q os parecen:
Entrada aperitivo: Accidentally in Love
Entrada Salón: Bso 4 bodas y un funeral
Primer Plato: Safri Duo
Segundo Plato: Samba di Janeiro
Pastel: Ain't no mountain high enough (es nuestra canción)
Entrega novios: Candyman de Cristina Aguilera y Por la boca vive el pez de Fito
Ramo: Besos del Canto del Loco
Regalo padres: Todavia estoy entre Amigo de Marc Anthony o Esos Locos bajitos de Serrat.
Regalo abuela: Mira que eres linda (Machin)
Baile novios: I don't wanna miss a thing de Aerosmith

Por cierto se me olvido la del brindis, vosotras poneis canción para el brindis??
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: SONIA18 » dv. juny 20, 2008 5:02 pm

Me quedan 28 días!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: Eysuke » ds. juny 21, 2008 7:01 pm

Muy bien Sonia, las canciones me parecen geniales, te quedará una boda super bonita, me alegro una cosa menos.... A mi también me quedan muy poquitos días la verdad... muy poquitos.....

AH!!!! hoy ha nacido la niña de mi hermana, ya soy tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaam yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Es preciosa y ha pesado 3,400kg. Un encanto de niña.... estamos muy contentos ahora sólo nos queda
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dg. juny 22, 2008 6:39 pm

Felicitats Eysuke, x la part q et toca!! Hem sigut tietes el mateix any i amb poca diferencia, he!! uUUUIIII, i ja s'acosta el casament!!!

Sonia18, molt be les cançons guapa! Totes les q poseu stan be, us han d'agradar a vosaltres, o sigui q no pateixis, q serà un casament molt maco!!
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants