Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: TETES » dv. maig 09, 2008 9:47 am

Bon dia nenes!!!

Arohha., t'ha quedat molt be lo de les pashmines, m'agrada!! t'ha quedat perfecte!!!

Cumeta que be dema prova, no t'oblidis de la camera ni de la targeta de la camera, jeje!! ja veuras com estaras divina!!!! i lo dels topolinos, encara hi ets a temps dona, el mes que be es a tocar!!

A mi lo del dentista el que em fa mes mal es quan he de pagar... lo altre es suportable...

Ostres jo l'1 de juny tinc una comunio, bueno que es com 2 perque son 2 nebots que son germans i a l'agost comunio, iff quin gasto!!! i encara nose que em posare per la comunio, pero passo de comprar-me res!!! ARa vaig ben perduda, que se sol regalar a comunions?? :-/

Mireia, em sembla que la gran majoria de mossens se'ls hi en va la pinça, sobretot els que son ja força grans.... deu ser de massa dedicacio!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dv. maig 09, 2008 9:47 am

gracies nines pels comentaris, pero no se que fer :-/ , aquesta setmana estic una mica rallada cada moment canvio d'opinió, i en Dani, ja no sap que dir, ja passa, diu fes el que vulguis, si demà segur que canviaras d'opinio neujor:-) neujor:-) neujor:-) estic fatla deu ser el temps :t:t:

Cumeta esperem fotos , fotos !!!!!!!
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 9:52 am

Arohha reina ja saps que pots compartir els dubtes amb nosaltres i així etd esfogues i t'intentem ajudar.... :-()-) :-()-) :-()-) tranquil.la és normal em sembla que totes passem per moments d'agovios i de dubtes! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 9:52 am

Arohha reina ja saps que pots compartir els dubtes amb nosaltres i així etd esfogues i t'intentem ajudar.... :-()-) :-()-) :-()-) tranquil.la és normal em sembla que totes passem per moments d'agovios i de dubtes! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 9:52 am

Chiky, drogues no!!!!!!!!!!! Hem refereixo al gas de les begudes.. coca-cola, fanta, etc... (se t'ha d'explicar tot, eh!! neukiss-) )

Aroa, de que tens dubtes? Que es el que no saps que fer ara?
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dv. maig 09, 2008 9:52 am

Bon dia noies!!!

Cumeta ja veuràs que bé t´haurà quedat el vestit!!!

Arohha t´han quedat molt bé aquestes pasmines, la capça li donat un toc especial, és molt maca...

Noies demà serem moltes, eh??

Winy he sentit que avui vas a buscar les càmares... demà arreglem el nostre tema, vale?? ( càmares i xupa-xups quasi caducats,...ja,ja,ja)

Per cert Miriam encara et sobren les tarjetes de les càmares?? em podràs portar 15, please...
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 9:53 am

Chiky, drogues no!!!!!!!!!!! Hem refereixo al gas de les begudes.. coca-cola, fanta, etc... (se t'ha d'explicar tot, eh!! neukiss-) )

Aroa, de que tens dubtes? Que es el que no saps que fer ara?
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 9:53 am

Winy especifica conyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. maig 09, 2008 9:54 am

Bon dia gironines!!

m'acabo de posar al dia, ... :-.:·::

Només entrava per dir-vos que demà no podré venir, ho sento però m'és impossible!! tenim que solucionar coses de les obres de casa i també del casament, i com que només tenim els caps de setmana... :o-o: ho sento, perquè tenia moltes ganes de venir. Aleshores a moltes de vosaltres quan us torni a veure serà el dia del vostre casament!!!

Vaig bastant atabalada amb la feina i intento anant-vos llegint, però de vegades fins el vespre no puc!

Us desitjo un bon cap de setmana a totes, i la trobada que vagi molt i molt bé, i cuidado amb els "trapitxeos".... feu fotos!

Records! neukiss-) neukiss-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dv. maig 09, 2008 9:56 am

Agbe quina llastima que no vinguis....

Miriam per cert que ahir ja vaig rebre els clauers, temps record, en dos dies....
queque

EntradaAutor: Agbe » dv. maig 09, 2008 9:58 am

Arohha, estic d'acord amb totes, les capses són precioses i queden molt bé, li dóna un toc molt especial...
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dv. maig 09, 2008 10:00 am

Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh Agbe, quina pu**ta**da que no puguis venir!! Ens veiem a la propera!! :-()-)
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 10:00 am

Ostres Winny, el gas i el tabac?? Doncs mira que jo del gas en sóc adicte!! jajjaja!!! LA coca-cola, eh...

Tetes, doncs avui en dia :-/ :-/ :-/ A mi em varen regalar uns cobrets amb el meu nom grabat, un diari, una càmara de fotos...jajaja! Pero ara nena...la gameboy, un mp3, etc... Els temps han canviat molt!!

Arhhoa, dubtesss??' Doncs aquí ens tens pel que faci falta dona!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Chichy ja he llegit a l'altre post lo del video... :-)ok:

Cumeta posa't la càmara al bolsso sens falta!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. maig 09, 2008 10:01 am

Oooooooo Agbe t'anyorarem!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. maig 09, 2008 10:05 am

acabaria abans si comences per les coses que no tinc dubtes, jejeje

* les targetes d'agraiment no se que fer, ni com possar-es :hmm::

** no se com possar les pashminas i en en aquestes caixes, ho possar-les un llacet i ja està.

i tampoc se que fer amb les entregues , ja que veig que tenim masses i no vull que es faci pesat :-/ , bueno no se encara tinc molt de temps , com diu en Dani la setmana que be ja pensare una altre cosa neujor:-) neujor:-)

gracies a totes :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dv. maig 09, 2008 10:06 am

Abge et trobarem molt a faltar :-()-) :-()-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. maig 09, 2008 10:06 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
La veritat,..... esteu com un llum!!!
Quin fart de riure m'he fet amb això del gas!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Se m'ha escapat una "carcajada" i tothom s'ha girat!!!
Deuen pensar que estic ben sonada!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ostres Winy,..... doncs menys al tabac, sóc adicte a les altres 2 coses!! :--(
Sí tia,.... 6 anys!! Mira que em feia cosa dir-vos-ho i tot!!! Però he decidit que a partir d'ara hi aniré més sovint,...!! :-)) :-)) :-))

Aroaaaaaaaaaaaaa, bonicaaaaaaaaaaaa, en què tens dubtes?????
Amb les pashmines?? Però si t'ha quedat molt xulo!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
No sé nina, si et podem ajudar en alguna cosa,... ja ho saps!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Ninessssssssss, gràcies a totes pels vostres ànims amb el vestit!! neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. maig 09, 2008 10:07 am

OOOo...Agbe...quina llàstima...quan et torni a veure ja seré una maruja casada!!! A no sé que vinguis pel casament de la Mont, que llavors encara seré una rosa fresca... (-O-:-) (-O-:-) :-)) SObretot fresca... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Queque, ja et dure les targes!!! QUe si que me'n sobren! I moltes...alguna més en vol???

Que bé que t'hagin arribat ja no?? Noia si que n'han fet avia!!! I jo encara sense donar-te les mides... :--( :--( Sóc un cas com un cabas!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dv. maig 09, 2008 10:09 am

Arohha jo crec que l´opció de les capces per les pasmines és super encertades, potser millor que un llacet, no??

I del tema de les entregues, no et puc ajudar perquè a mi em passa igual... no vull que es faci pesat.
queque

EntradaAutor: queque » dv. maig 09, 2008 10:12 am

Miriam no et preocupis, quan em vas dir que les teves tarjetes feien 8 cm, ho vaig tenir clar... vaig mirar les fotos del teu post. ja sabia que eren petits, fan 5 cm. Gràcies.
queque

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants