Autor: MOT » dl. abr. 23, 2007 3:43 pm
Autor: ru » dl. abr. 23, 2007 4:32 pm
Autor: ru » dt. abr. 24, 2007 12:58 pm
Autor: ANEROLA » dt. abr. 24, 2007 5:00 pm
Autor: annakaes » dt. abr. 24, 2007 5:45 pm
MOT ha escrit:Hola noies!!!
Comencem:
- De cadires, suposo que en van posar més, no? perquè si només n'hi havia 100... i suposo també que les van vestir, no?!
- La taula presidencial era on hi havia tots els amics?! Que original!!!
- La decoració de fora, de la terrasseta, no m'ha agradat, tampoc. Espero que sigui variable i que hagin estat els nuvis els qui l'hagin triat, perquè si jo arribo el dia de la meva boda i em trobo un parell de cortines penjant d'allà....!!!!
- Les pometes als ous gegants... suposo que pot canviar-se.
Ostres, m'ha decebut una miqueta la decoració d'aquesta boda...
El que sí que m'ha agradat és la decoració de les taules.
Per cer, s'hi cavia per a fer el ball a la mateixa zona? o calia fer-ho a la part de les arcades?
Autor: ru » dt. abr. 24, 2007 6:40 pm
Autor: annakaes » dt. abr. 24, 2007 10:25 pm
Autor: ANEROLA » dc. abr. 25, 2007 9:23 am
ru ha escrit:Que dius ara!!! doncs a mi no em sembla bé això!!! I si tu vols fer una boda de 2 hores!!1 (no és el meu cas, eh!!!), o senzillament, que tots els convidats puguin seure???, pk això jo ho donava per soposat (que tothom podria seure!!! joeeeer!!!
Anerola, el dissabte passat amb la numa vam veure l'esglèsia de rubió, és maca, bé, per dins com totes!!! Un "peazo" retaule gòtic a l'altar, això si.
Vam calcular que hi cabien unes 100 persones, però això a vista!!!
El que potser hauries de fer és demanar horaris, ja que la vam trobar oberta de xiripa. L'amo (suposo) del restaurant que hi ha a sota l'esglèsia era qui l'obria i la tancava, ell mateix ens va dir que si la voliem veure hi anessim llavors pk de seguida la tancava.
Autor: ru » dc. abr. 25, 2007 12:41 pm
Autor: anunciña » dc. abr. 25, 2007 7:40 pm
Autor: annakaes » dc. abr. 25, 2007 7:59 pm
Autor: MOT » dc. abr. 25, 2007 8:48 pm
Autor: ANEROLA » dc. abr. 25, 2007 9:28 pm
MOT ha escrit:Ei, no puc evitar posar-m'hi.
Jo em caso, en realitat, el mateix dissabte de la boda, a les 12.00h al meu poble, a un Palau que hi ha que sembla que és com si fos l'Ajuntament i suposo que ens ho fa el mateix alcalde.
Ara bé, a Ca N'Alzina, també pensavem fer-hi alguna cosa, ni que fos el teatrillo, però tan teatrillo que ho fes, fins i tot, algú de la família.
Ara bé, si dieu que el mateix alcalde ho pot fer, amb total validesa, al mateix lloc (la qual cosa m'estranya perquè a mi sempre m'han dit que els papers no poden sortir de l'Ajuntament o Jutjat de Pau) i a la mateixa hora, genial!
Llavors, els papers, els haurem de portar a Rubió, no al poble... i llavors, no hem d'estar-hi empadronats per a poder-nos casar allà mateix???
Algú podria passar-me el telèfon o alguna web on contactar amb l'ajuntament de Rubió?
Autor: annakaes » dj. abr. 26, 2007 9:10 am
MOT ha escrit:Ei, no puc evitar posar-m'hi.
Jo em caso, en realitat, el mateix dissabte de la boda, a les 12.00h al meu poble, a un Palau que hi ha que sembla que és com si fos l'Ajuntament i suposo que ens ho fa el mateix alcalde.
Ara bé, a Ca N'Alzina, també pensavem fer-hi alguna cosa, ni que fos el teatrillo, però tan teatrillo que ho fes, fins i tot, algú de la família.
Ara bé, si dieu que el mateix alcalde ho pot fer, amb total validesa, al mateix lloc (la qual cosa m'estranya perquè a mi sempre m'han dit que els papers no poden sortir de l'Ajuntament o Jutjat de Pau) i a la mateixa hora, genial!
Llavors, els papers, els haurem de portar a Rubió, no al poble... i llavors, no hem d'estar-hi empadronats per a poder-nos casar allà mateix???
Algú podria passar-me el telèfon o alguna web on contactar amb l'ajuntament de Rubió?
Autor: NUMA » dj. abr. 26, 2007 10:28 am
annakaes ha escrit:Doncs a mi no em sembla bé ni malament. És el que sempre he vist per això em semblava normal. Imagino, però, que hi deu haber altres llocs que tenen més cadires i això fa que sigui més còmode tot plegat.
Home.... a mi m'agradaria tenir més cadires però si no les tenen....
Per cert. Ja saps qui et casarà?
A nosaltres ens ho farà l'alcalde de Rubió. 1er vam parlar amb el jutge de pau, però és de un altre poble. Ens va dir que únicament feia teatre i això ens va desmotivar bastant. Sabiem que es firmaven uns papers uns dies abans però tan com per no tenir cap mena de validesa....
Total, que quan el truquem per reservar al final no podia. I per sort vam trucar a l'ajuntament de Rubió, i resulta que com que tot "queda a casa" és totalemnt valid i real el que es fa a la cerimònia! Iuhuuu!!!
I a sobre es més barat que el jutge. El jutge eren 200€ i l'alcalde és 100€.![]()
![]()
![]()
Autor: NUMA » dj. abr. 26, 2007 10:32 am
annakaes ha escrit:Ostres!! Imagino que deu ser perquè ho fem en anys diferents però.... en els meus papers deia que el muntatge del casament em sortia per 600€ (muntatge cadires, flors i música). L'alcalde va a part; 100€. I el jutge de Pau 200.
Aquestes són les dades que jo tinc, però he de preguntar el tema del muntatge, perquè no se si ha canviat, ni si era sense IVA.
Autor: annakaes » dj. abr. 26, 2007 12:01 pm
NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:Doncs a mi no em sembla bé ni malament. És el que sempre he vist per això em semblava normal. Imagino, però, que hi deu haber altres llocs que tenen més cadires i això fa que sigui més còmode tot plegat.
Home.... a mi m'agradaria tenir més cadires però si no les tenen....
Per cert. Ja saps qui et casarà?
A nosaltres ens ho farà l'alcalde de Rubió. 1er vam parlar amb el jutge de pau, però és de un altre poble. Ens va dir que únicament feia teatre i això ens va desmotivar bastant. Sabiem que es firmaven uns papers uns dies abans però tan com per no tenir cap mena de validesa....
Total, que quan el truquem per reservar al final no podia. I per sort vam trucar a l'ajuntament de Rubió, i resulta que com que tot "queda a casa" és totalemnt valid i real el que es fa a la cerimònia! Iuhuuu!!!
I a sobre es més barat que el jutge. El jutge eren 200€ i l'alcalde és 100€.![]()
![]()
![]()
EEIIII L´ALCALDE DE RUBIÓ ES EL PARE D´UN AMIC MEU!!!!
Autor: ru » dj. abr. 26, 2007 1:43 pm