Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 17, 2008 6:05 pm

nenes com se us para el cap a aqueste hores!! son la repera!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Estaria be veure-us a les 2 de ballarines a eurovision amb el chikilicuatre *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dj. abr. 17, 2008 6:06 pm

Ja ho pots ben dir Tetes...

Peró triumfariem, no?? >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 17, 2008 6:16 pm

oi tant que si!!! fijo que guanyariem eurovisio!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

a quina hora plegues winy?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dj. abr. 17, 2008 6:17 pm

Per sort o per desgràcia a les 8!! :--(

L' únic cónsol que hem queda és que el mesos de juliol i agost només treballem de 8 a 3... >.-<:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 17, 2008 6:21 pm

jo tambe fins les vuit pero jo no li veig cap sort eeeeh mes aviat una desgracia total i jo faig aquest horari tot l'any.. quina sort a l'estiu fer de 8 a 3, tens tota la tarda per fer cosetes!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: sira » dj. abr. 17, 2008 6:33 pm

Bones!!!!

Chiqui hi ha una cosa que va molt bé tant pel nas com pels llavis que es diu LetiBalm és un bàlsam reparador, va súper bé! :-)ok: ho venen a la farmàcia.

Sí lo del vestit em fa fer gràcia em va trucar ahir la meva germana i m'ho va dir i jo ala! a comprar la revista!!! el meu és el primer però sense el coll aquest que porta, mira em va fer ilu!

Núria m'alegro que provis això de les oposicions :-)ok:

Nosaltres hem quedat dimarts amb el músic però encara no ens hi hem posat en serio, només tenim clares un parell de cançons i prou.

Sabeu què tinc dos amigues embarassades!!!!! una està de 2 mesos i l'altre de 4 mesos!!!!! :-///: així que tindré 2 embarassades de despedida i al casament en tindré 3 una altra que també ho està.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dj. abr. 17, 2008 6:54 pm

Espe ho sento! no t'he posat a la llista!!!ai!!! ara t'hi poso
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 17, 2008 7:39 pm

uooooo sira quantes embarassades, quina il.lusio no!!! i els hi fas entrega?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 17, 2008 7:57 pm

ostres si, 3 embarassades, quina gracia, en canvi jo no en tinc cap :-/ :-/
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 9:07 pm

Bones guapes!

OStres fins ara he tingut la conexió d'internet :--( :--( :--( Sort que ara ja torna a funcionar...

Chiky i Winny, esteu com cabras!!! Perrea, perrea.... :-///: :-///: :-///: :-///:

Jo aquesta tarda he aprofitat per anar montant cosetes...ja tinc les bases dels pollos totes fetes! Ara quan quedi una mica menys hi clavaré els pollos perqué igualment ara no sabria on colocar-ho.
També he començat a preparar els diptics amb el clauer... uff...porten molta feina!! Pero paciència...com diu la Chiky...oooooooooommmmmmmmmmmmmm

I res, me'n vaig cap al llit a dormir que tinc al peke que vol mimitos!

Nuria, que bé per les opos! Ja veuras que no serà tan complicat!! Ànims guapa! Tu pots >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Sira, quantes embarassades!! Jo segurament no en tindré cap!

Un petonet a totes i merci per les cançons!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dj. abr. 17, 2008 9:22 pm

Hola !!!
nosaltres les cançons ja les tenim, el que passa que s'ho va apuntar el music i ara espero que m'ho passi.

Tenim una embarassada i li farem un regal, pero he preferit alguna cosa útil que no pas una figureta, i per tant he anat a comprar un vestidet serà nena) i li posaré algun peluix i ho embolicaré tot.
Trobo millor això que no pas regalar una cigonya que els hi farà més nosa que servei.

Petons uapisimes !!!

Per cert, si nomes som 3 o 4 al sopar o berenar-sopar ho anul.lem ehh. I per cert, que si es fa casi millor que sigui el 2. Feu pont ???? Perquè podria ser un dinar i tot, o un berenar a mitja tarda i quedeu convidades, i aixi si la Núria vol venir, podrà venir amb la nena, ja que no serà a la nit.
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 17, 2008 10:06 pm

hola noies, nomes he entretat un momentet...

miriam veig que as avançat avui... molt bé, mica a mica tot s'anira fent, ja veuras...

bé vaig cap al llitet a fer una mica de nones...

bona nit i fins demà
kel_go

EntradaAutor: mireia 9 » dj. abr. 17, 2008 10:26 pm

Hola guapes i bona nit!!!!

M'he posat al dia, pq ara no em podre conectar fins dilluns.
Mrxem amb la family d'en Xavi a Valencia fisn diumenge al vespre.

Gracies per les opinios dels anells i els detalls.
A veure si la setmana que be acabo amb les invitacions i us les ensenyo.

Que passeu un bon cap de setmana.

Petons a totes!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 8:05 am

Bon dia boniques!! per fi divendres!!!!! :-///: :-///: :-///:

Sira gracies per recomanar-me aixo pel nas avui mateix m'ho vaig a comrar per que faig pena!!! :--( ah! i ja he vist les fotos del hola! m'agrada més el vestit amb palabra d'honor com el teu! :-)ok: ja saps que et faras de recollit?

Mireia que vagi molt bé per Valencia!

Miriam quan et llegeixo que vas avançant m'estresso!!!! ooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm neukiss-) neukiss-)

Arohha on ets??? fa dies que no passes per aquí!!!!!
Chiky-nit l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 18, 2008 8:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 18, 2008 8:39 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
Si, per fi divendres :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Nenes no us estresseu que ho teniu tot controlat :-)ok:
Chiky, ves a comprar el Letibalm, que jo l'he provat i va de conya!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 8:42 am

Bon dia pel matí!!!!

Ai sí, per fi és divendres,..... ahir vaig tenir un dia d’emocions “molt fortes” i, a més a més, vaig anar a dormir cap a les 2h., així que avui estic que no m’aguanto,....

Chiky, nina, cuida’t aquest nas!!! Que fa molt de mal això!! Posa’t el que t’ha recomanat la Sira,.... i fes respòs!! :-()-) neukiss-) :-()-)

Sira, et dic el mateix que la Chiky,..... pel meu gust, el vestit molt millor amb palabra de honor, com el teu!!!! :-)ok:

Nuria, reina, molts ànims!!! Ja veuràs com tots aquests esforços valdran la pena!!! I si necessites ajuda, ja ho saps, t’ ajudarem amb tot el que podem!! :-) :-) :-)

Chiky i Winy,..... us vull veure ballant el Chiky-chiky!!!!!!!!!!!! neujor:-) *.-o-o.* neujor:-) *.-o-o.*

Nines, ahir a la tarda vaig anar a un lloc de tocats que m’havien recomanat i,..... ja ho tinc!!!! Quan hi vaig arribar vaig pensar: MARE MEVA QUE CONY FAIG AQUÍ!!!!!! Bé, perquè es feu una idea,.... aquest lloc està en un pis a Passeig de Gràcia amb Rosselló.... PIJÍN, PIJÍN!!!!
Una vegada allà, em van fer entrar en una habitació i em van fer seure en una espècie de trona. Al davant, hi havia una tocador enorme, amb tot de miralls, i pel darrera també!!! Al cap de pocs segons va aparèixer una dona d’una seixanta i pico d’anys.
Jo portava el cabell suelto, com sempre, i clar, ella em va preguntar: com aniràs pentinada (per posar-me un tipus de tocat o altre)??? I clar,.... vaig començar a riure!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Li vaig explicar un xic la meva situació per sobre,..... i el què volia realment. Total, que agafa las dona i, sense pinta ni raspall, amb les seves mans i els seus dits,... pim-pam, pim-pam,... amb 30 segons em va fer el pentinat!!!!! Em va posar un tocat,.... i apa!!!!! Ostres, em veia tant bé!!!!!! :-)) :-))
Mireu, que una dona de 60 i pico d’anys i no perruquera enganxi el que vull i el que em queda millor sense dir-li res, i que una perruquera molt més jove (molt més!!) no ho sàpiga fer,...té nassos, eh?!!!!
Li vaig preguntar si em podia pentinar ella, però no va colar!!! neu:-D neu:-D neu:-D
Sense jo dir-li res em va dir: és que tu, tenint el cabell així llarg i llis, l’has de portar així, et queda millor. I no l’has de portar gens ajustat,.... el cabell com suelto,.... i jo flipava!!!! Una dona que no em coneix de res,... hi ho ha clavat!! Sí senyor, una gran professional!!!
Ara només falta que la perruquera m’ho sàpiga fer,.... i això que és del més senzill que hi ha,.... però ja veurem, no hi confio pas gaire!!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Per cert Chiky,.... el tocats que tenien eren molt i molt semblants al de la Deborah, però clar, el doble de cars, també!!! Així que ja està decidit, hauré de parlar amb ella!!! :-)ok: :-)ok:

Pffffffffff,..... quina rotllo us he fotut,.... després un explico l’altre emoció del dia!! Jajajajaja,... que sinó us atabalaré!!! :o-o:

Fins ara maques!! :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 18, 2008 8:47 am

Merci Ainos!!! m'heu convencut aquesta tarda cap a la farmacia que vaig!!!!

Cumetaaaa!!!!!! que bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina alegria llegir-te i veure't emocionada i contenta!!!! i així te'l vas comprar el tocat allà? o al final no? o el que et va proposar era com el de la Deborah? nena quan ens veiem ja pots dir-me al final com serà el pentinat en vivo i en directo!!!!!

Ostres.... per mi ja pots començar amb la segona emoció forta :-)) :-)) :-)) estic impacient!!! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 18, 2008 9:06 am

bon dia!! som divendres....

sira ahir vaig anar a comprar el hola i encara no el tenen... aquest poble tot arriba amb retart.... avui i tornare...

cumeta molt bé no?? m'alegro i jo también tinc ganes de saber quina es la 2ª emocio... digues digues
kel_go

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. abr. 18, 2008 9:21 am

No, Chiky, no me’l vaig comprar. La dona em va dir que primer anés a la pelu, que em provessin el que ella m’havia mig fet, i que després decidís.
Sí, els tocats que em va emprovar eren molt semblants als de la Deborah. N’hi havia 3 que m’agradaven, però tots 3 eren molt semblants. Diferents combinacions i diferents mides, però molts semblants, però clar, força més cars que els de la Deborah. I clar, pagar el doble per una cosa molt similar, que vols que et digui,.... Així que suposo que també portarem el mateix tocat,.... Et sap greu???

Sí nina, la veritat és que vaig sortir molt i molt contenta,.... :-) :-)

Fins ara maques!
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 18, 2008 12:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 18, 2008 9:23 am

Molt bé _cumeta_!!!!!! M'alegro moltissim de veure't animada!!!! I ara com que ja saps ben bé el que vols i t'agrada, li pots explicar millor, i si no ho enten, una altra peluquera!!!!!!!!
A veure a veure quina es la 2a emoció, ja ens tens intrigades :o-o: :o-o:
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants