Bon dia pel matí!!!!
Ai sí, per fi és divendres,..... ahir vaig tenir un dia d’emocions “molt fortes” i, a més a més, vaig anar a dormir cap a les 2h., així que avui estic que no m’aguanto,....
Chiky, nina, cuida’t aquest nas!!! Que fa molt de mal això!! Posa’t el que t’ha recomanat la Sira,.... i fes respòs!!
Sira, et dic el mateix que la Chiky,..... pel meu gust, el vestit molt millor amb palabra de honor, com el teu!!!!
Nuria, reina, molts ànims!!! Ja veuràs com tots aquests esforços valdran la pena!!! I si necessites ajuda, ja ho saps, t’ ajudarem amb tot el que podem!!
Chiky i Winy,..... us vull veure ballant el Chiky-chiky!!!!!!!!!!!!
Nines, ahir a la tarda vaig anar a un lloc de tocats que m’havien recomanat i,..... ja ho tinc!!!! Quan hi vaig arribar vaig pensar: MARE MEVA QUE CONY FAIG AQUÍ!!!!!! Bé, perquè es feu una idea,.... aquest lloc està en un pis a Passeig de Gràcia amb Rosselló.... PIJÍN, PIJÍN!!!!
Una vegada allà, em van fer entrar en una habitació i em van fer seure en una espècie de trona. Al davant, hi havia una tocador enorme, amb tot de miralls, i pel darrera també!!! Al cap de pocs segons va aparèixer una dona d’una seixanta i pico d’anys.
Jo portava el cabell suelto, com sempre, i clar, ella em va preguntar: com aniràs pentinada (per posar-me un tipus de tocat o altre)??? I clar,.... vaig començar a riure!!!
Li vaig explicar un xic la meva situació per sobre,..... i el què volia realment. Total, que agafa las dona i, sense pinta ni raspall, amb les seves mans i els seus dits,... pim-pam, pim-pam,... amb 30 segons em va fer el pentinat!!!!! Em va posar un tocat,.... i apa!!!!! Ostres, em veia tant bé!!!!!!
Mireu, que una dona de 60 i pico d’anys i no perruquera enganxi el que vull i el que em queda millor sense dir-li res, i que una perruquera molt més jove (molt més!!) no ho sàpiga fer,...té nassos, eh?!!!!
Li vaig preguntar si em podia pentinar ella, però no va colar!!!
Sense jo dir-li res em va dir: és que tu, tenint el cabell així llarg i llis, l’has de portar així, et queda millor. I no l’has de portar gens ajustat,.... el cabell com suelto,.... i jo flipava!!!! Una dona que no em coneix de res,... hi ho ha clavat!! Sí senyor, una gran professional!!!
Ara només falta que la perruquera m’ho sàpiga fer,.... i això que és del més senzill que hi ha,.... però ja veurem, no hi confio pas gaire!!!!
Per cert Chiky,.... el tocats que tenien eren molt i molt semblants al de la Deborah, però clar, el doble de cars, també!!! Així que ja està decidit, hauré de parlar amb ella!!!
Pffffffffff,..... quina rotllo us he fotut,.... després un explico l’altre emoció del dia!! Jajajajaja,... que sinó us atabalaré!!!
Fins ara maques!!