BON DIA PATATONES!!!!!!!!
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
4 DIES JA MARE MEVA!!!!!!!!!!
nenes kins nervis,
estic refredada encara ,tinc tos d'akella seca,pero mira suposo k ja anira pasant i si no doncs amb tos

,
la mare esta be, no estara per donar salts, pero estar millor mica en mica sesta recuperant,la k encara no es segur k vingi es la iaia d'en santi encara esta a la u.c.i,esta estable ,pero encara la tenen alla per k al ser diabetica de vegades el cor li va molt lent i necessita oxigen,la p......,sera k si disapte encara es a girona ,no podrem anarla a veure, anirem diumenge i li portarem la foto i el ram,que hi farem....................,tambe deia l metge k es molt just despues d'akesta operacio k tingi emocions aixis k noies no contem k vingi.....amb sap tan de greu,es tan maca pobreta i amb la ilusio k tenia...........res no podem ferne res mes.
Arohha guapa!! kina ilusio k pugis venir,encara k no ens coneixem amb persona, ja ens coneixem de tant k ens emb legit!!!!!!!! tinc un detallet per vosaltres ja os vaig dir k os volia donar un recordatori,el dia D no podre pero a la proxima kedada k vindre os ho portare.
be cuquetes ,k com tinc a l'Oneta per aki no tinc temps,no amb deixa,avui no tinc res a fer del casament,fins dema k torno a tenir sol,i les ungles,i ja dijous depilacio,vestit,marriba famili ja
i divendres a portaro tot al restaurant al mati, i acavar de posar el joc famos a les taules,
lo seu seriaq anar a la tarda pero no puc anar per k en porten el pastis,masemble k ja os ho vaig comentar,
mel regala la meva cosina k es cap de ventes del Ecriba de bcn, i es sorpresa........ja mho trovare..............
be patatones ens veiem, os anyoro molt de veritat...................per un canto en fa pena k ja marrivi el dia per k ja els preparatius ja estan, pero bueno podre compartir mes cosetes!!!!!!!!!!!
molts de besitos guapissimes!!!!!!!