DEM JA ETS UNA DONA CASADA!!!!! JA SOM AL GRAN DIIIAAAAA!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. març 17, 2008 5:44 pm

Quins detallassos DEM!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. març 17, 2008 6:43 pm

dem guapa!!!

que ja hi ets!!! 5dies!! ai qina emocio!! quines ganes de ser-hi nosaltres!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: TETES » dl. març 17, 2008 7:51 pm

Dem 5 dies de res!! fora nervis que has de disfrutar moltissims del teu gran dia!!!

5 dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssss!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: [/b]
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 18, 2008 9:13 am

Dem 4 dies!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Com estàs avui guapa???
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dt. març 18, 2008 9:23 am

4 DIESSSSSSSSSSSSSSSS PATATONAAAAAAAA !!!!! :-///: :-///:

Dem guapa, jo si que aniré, no ens coneixem personalment, pero et coneixere el dia del teu casament, em fa molta ilusió. :-()-) :-()-)

Disfruta de cada moment, :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. març 18, 2008 9:32 am

PATATONA!!!!

NOMÉS 4 DIIIIIIESSSSSS

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. març 18, 2008 10:19 am

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: 4 DIIIIIEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Com estas avui guapissima???
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Dem » dt. març 18, 2008 11:33 am

BON DIA PATATONES!!!!!!!!
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

4 DIES JA MARE MEVA!!!!!!!!!!

nenes kins nervis,
estic refredada encara ,tinc tos d'akella seca,pero mira suposo k ja anira pasant i si no doncs amb tos :: orrr:: :: orrr:: ,
la mare esta be, no estara per donar salts, pero estar millor mica en mica sesta recuperant,la k encara no es segur k vingi es la iaia d'en santi encara esta a la u.c.i,esta estable ,pero encara la tenen alla per k al ser diabetica de vegades el cor li va molt lent i necessita oxigen,la p......,sera k si disapte encara es a girona ,no podrem anarla a veure, anirem diumenge i li portarem la foto i el ram,que hi farem....................,tambe deia l metge k es molt just despues d'akesta operacio k tingi emocions aixis k noies no contem k vingi.....amb sap tan de greu,es tan maca pobreta i amb la ilusio k tenia...........res no podem ferne res mes.

Arohha guapa!! kina ilusio k pugis venir,encara k no ens coneixem amb persona, ja ens coneixem de tant k ens emb legit!!!!!!!! tinc un detallet per vosaltres ja os vaig dir k os volia donar un recordatori,el dia D no podre pero a la proxima kedada k vindre os ho portare.

be cuquetes ,k com tinc a l'Oneta per aki no tinc temps,no amb deixa,avui no tinc res a fer del casament,fins dema k torno a tenir sol,i les ungles,i ja dijous depilacio,vestit,marriba famili ja :-///: :-///: :-///:
i divendres a portaro tot al restaurant al mati, i acavar de posar el joc famos a les taules,
lo seu seriaq anar a la tarda pero no puc anar per k en porten el pastis,masemble k ja os ho vaig comentar,
mel regala la meva cosina k es cap de ventes del Ecriba de bcn, i es sorpresa........ja mho trovare..............

be patatones ens veiem, os anyoro molt de veritat...................per un canto en fa pena k ja marrivi el dia per k ja els preparatius ja estan, pero bueno podre compartir mes cosetes!!!!!!!!!!!

molts de besitos guapissimes!!!!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 18, 2008 11:39 am

Dem guapa!!!!!

No et preocupis per la iaia d'en Santi lo principal és que ella estigui bé a més és el que dius el tema de les emocions pel cor s'han de vigilar.... és el que jo em temo també del meu sogre que no crec que pugui venir per això.... a veure que tal surt la prova d'avui....

Nena un pastís de l'Escribà!!! segur que serà una passada per que fa autèntiques vergueries. Jo a vegades per clients n'he encarregat i han quedat encantats així que serà una passada segur!

Em sembla que estic més nerviosa jo que tu!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 18, 2008 11:48 am

Dem Reina, això ja esta aquí!!!!!!!!!!!!

En 4 dies seras una dona casada
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. març 18, 2008 11:52 am

Dem Reina 4 dies!!!!!!!!!

No soc jo que em caso i tbe estic nerviosa,
Penso molt amb tu,!!!!!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 18, 2008 5:17 pm

AMUNT! :-///:
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 18, 2008 10:06 pm

Dem patatona...

444444444ddddiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quins nervis reineta...

Es normal que no tinguis temps d'entrar...

Demà prova de vestit?? Que guay! Ja saps, si pots fotos!!!

I res, que aixó ja ho tens a sobre...

Ens veurem allà preciosa!!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: nuria74 » dt. març 18, 2008 10:42 pm

Dem, guapa, jo tampoc no tinc gaire temps d'entrar ultimament, els meus nens em porten de c*ul!!! Però penso una passada amb tu!

Agafa-t'ho amb calma i disfruta!!!

Petonassos
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 12:05 am

dem carinyuuuuuuuuu!!!!!!!!! 3 diiiiieeeeeeessssssss!!!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 19, 2008 9:26 am

Dem 3 dies!!!!

Que tal la prova del vestit? i avui havies d'anar al restaurant oi també??? si tens una estona per respirar i et pots conectar t'esperem aqui!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dc. març 19, 2008 10:58 am

BON DIA!!!!!!!!!!!!!!

no se com es fa per fer akestes lletres tan grans,ho he estat mirant pero soc molt patat, ja ho saveu!!!!!!!! :-/

hay si nomes tres dies!!!!!!kin atavalament,

patatones he de dir k estic a estones una mica mes nerviossa i estones k no tant,vaig pasanto aixis ;-):// ;-):// ;-):// ;-):// ;-)://

tinc ganes de veureus,k aquell dia no se com reaccionare pero que amb donareu forces segur,i res de marxar fins k el fotograf ens faci **foto oficial**..i fen un toc de cava!!!!!!!!!!!!!que sense vosaltres aixo no seria lo mateix,tot lo k ens emb ajudat,apoyat,els consells,la amistad!!!!!!!!per tot.

avui encara vaig una mica relaxada,tinc k anar a ferme les ungles,be arreglarles una mica,per k cpm ja saveu no es k tingi les mans de lo mes macu neu:-D neu:-D,i a fer un sol...,
magradaria avui si l'Aoneta amb deixa fer una mica de neteja .......haviam si podre......
i ja dema si anar a fer ultima prova i recullir els vestits,depilacio,i ja estara....be ja estara es un dir per k marriba familia hi els tindre k organitzar el lloc...despues ja divendres :: orrr:: :: orrr:: portaro tot al restauran,en un principi haviem kedat dijous pero al anar dilluns varem kedar millor de tornar divendres k ja ho tindran tot montat i acavare de fer lo de les taules i portar tot el carregament de coses!!!!!!!!!!!

ayyyyy carinyussssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!

k esto ya esta akiiiiiiii!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: TETES » dc. març 19, 2008 11:06 am

DEM, ANIMS!!!!!!!! QUE HO TENS TOT CONTROLAT, NO PATEIXIS!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

dem per fer les lletres grosses i de color ho has de seleccionar amb el ratoli, i despres triar el que vols, negrita, color, tamany...pero tingues en compte que despres de cada cosa que li facis o has de tornar a seleccionar tot, incloent lo que t'hagi sortit per defecte.... aixx em sembla que no m'he pas explicat be.... :hmm:: :hmm:: :-/ :-/ :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Dem » dc. març 19, 2008 11:08 am

gracies tetes!!!! haviam vaig a provar...........

primer escric i despues selecciono no????

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dc. març 19, 2008 11:09 am

ara siiiiiii

gracies tetes ,ho he aconsegit!!!!!!!!!!!!!!!

:-)ok:

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008