NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mohnt » dl. oct. 08, 2007 7:51 pm

Hola noies! quin fart de llegir, si fa uns dies que no tens termps d'escriure se t'acumula la feina. Però es que entre preparar la reunió de pares de l'escola, i la visita de l'inspector per començar a ensenyar-li el treball de funcionaria en pràctiques, he anat de cul.

Dissabte vaig anar a Rosa Clarà i vaig estar dues hores gairebé probant-me vestits. Alguns, no me'ls havia ni plantejat, hi van haver 2 que em van agradar, però no estic segura... ah! em van donar catàleg.
Aquest dissabte aniré a pronovias a veure que tal. Però em trobava disfressada, com si fos carnaval, no em veig de novia.
Em van dir a la botiga, que amb 3 mesos de mirar el vestit amb antelació, si no cal fer-li molts canvis ja en tenim prou, així que podem anar mirant totes amb calma, sense atabalar-se o ens agafarà encara un infart. Hi ha moltes coses a fer, però es qüestió d'organitzar-se.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 08, 2007 7:55 pm

Gràcies pels anims Key! La veritat és que avui he tingut un dia molt dolent a la feina i els anims han decaigut. Ma mare m'ha trucat al migdia i m'ha vist desesperada, aixi que se'n ha anat a la parroquia que ens toca a Lleida i ha parlat amb el mossen. Si podem enllestir els papers abans d'un mes, ell ens ho arregla tot! Ojala... Ara falta conseguir-los que els tenim repartits per tota Espanya.... I a sobre el meu novio està fora per feina durant 3 setmanes.... Ja us contaré.

Mohnt, quan vaig tenir data de casament i era tot tan rapid (6 mesos vista) vaig trucar a Pronovias i em van dir que ja tenia que mirar-lo uns 5-6 mesos abans.... De totes maneres jo tinc una amiga que van fer el casament en mes i mig vestit inclos... Pero llavors depen mes del stock i tal. De totes maneres esteu la majoria a un any vista!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 08, 2007 7:57 pm

Ja t'entenc MOntse, jo tampoc me hi vec, suposo que si ja desde petita t'imagines vestida de núvia potser és una mica més fàcil, tot i que suposo que tothom es veu rara el primer cop que et fiques un vestit de núvia...però jo al menys és que hem paro a pensar i no m'he imaginat mai vestida de núvia i la meva boda, amb la qual cosa, no hem vec jo....com tu dius, sembla una disfressa,...jejejeje...però bé, suposo que es qüestió de mentalitzar-se i trobar el teu vestit, totes les noies diuen que quan el trobes, ho saps, que no tens cap mena de dubtes...serà qüestió, d'anar cercant, no?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. oct. 08, 2007 8:08 pm

Avui he estat a un pas d'anar a la botiga que us vaig dir de Tarrega que tenen St Patrick, m'he quedat al carrer de sobre :-( :-( Es que no se com fer-ho, no hem faig a la idea que m'he de probar vestits de nuvia i no acabo de desidir-me. Suposo que quan hauré fet el primer pas ja no hem costara tant pr mira avui he tornat a girar cua. Potser dimecres ho torno a intentar :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 08, 2007 8:40 pm

Gloripage, veus com al final s'arreglarà! teniu que anar a moltes ciutats diferents per arreglar papers?? això sí que és més rollo..... :o-o:

A Monht li queda poquet també, es casa al març.

Marjo, valor i al toro, sempre ha d'haver un primer cop, un consell, perquè no facis el mateix que jo, no pensis que has de sentir res, o analitzar molt cada vestit, intenta disfrutar, si no és la primera botiga on trobes el vestit, serà a la següent...t'has d'anar familiaritzant, i crec que quan portes uns quants vestits és quan comences a fer-te a la idea.

Avui he vist per sobre al colecció de s. patrick, hi ha uns quants que m'agraden, però no tinc ni idea de com hem quedaran....hem sembla que nos eran dels que més m'afavoriran... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 09, 2007 8:18 am

Buenos diasssssss, que tal como estamos... que te pasa Key estas malita jolinn que faena, yo creo que hay una pasa porque mi hermano pequeño ayer noche llego fatal el pobre a casa, decia que le dolia mucho la cabeza y el estomago, no se debe ser una pasa.
Hoy me quedan justo 10 meses.... ya me queda menos jajajajaja, pues a mi me dijeron en pronovias que no era pronto para mirarme vestidos que ya habia chicas de agosto y septiembre que se los miraban asi que... el ultimo fin de semana de octubre yo creo que me ire a probar a ver que tal y ire a pedir catalogo a rosa clara a ver que tal.....
Glori tranquila que todo se arregla en esta vida mujer....
Marjo te encuentras que vas disfrazada????? no lo que pasa es que no estamos acostumbradas a llevar esos vestidos y claro nos vemos super raras.... o no porque no vamos siempre con vestidos asi ni mucho menos, la mayoria de las veces en tejanos y camiseta o no.... pero cuando vuelvas te veras como una princesa como lo que somos en el dia de nuestra boda >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dt. oct. 09, 2007 8:48 am

Si creo que hay una pasa, yo estuve el viernes chunguilla del estomago pero fue corto, menos mal.

ENHORABUENA NANITIC! Un poquito menos...

Lo del vestido no cuesta nada irlo mirando, no hace falta retrasar el comprarlo, cuando encuentras uno que te gusta, pa alante! Despues no mirar mas eso si. Yo a ver si aprovecho un finde de estos que estoy solita para comprarme los zapatos...
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 09, 2007 9:11 am

Gracias gloripage, la verdad que si que hay que ir mirando pero es que me da miedo equivocarme... pero bueno supongo que es lo que dicen todas cuando te ves con tu vestido sabes que es ese..... pa lanteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jejejejejejeje :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: gloripage » dt. oct. 09, 2007 9:14 am

Hombre yo tampoco fue la sensacion de decir: ESTE. Pero me encontré a gusto, me gusté, y pa alante! Dudé entre dos, pero vamos al final me decidí. Claro que siempre te queda la duda.... De no haber mirado mas y tal, pero despues piensas, si me lo he comprado es porque estaba fantástica!
gloripage

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 09, 2007 10:53 am

Hola chicas!!!!
<Hoy estoy un pokito mejor q ayer,esq estube con fiebre y todo,no podia mpoverme del sofa,y encima las niñas pa riba y pa bajo...uf,q mal lo pase!!!!
pues lode los vestidos,yo estoy en un dilema con eso de q cuando ves el tuyo sabes cual es porq mira q e viasto vestidos pero no e visto ninguno q me enamore del todo.. :-( no se q pasara!!! me han llamado de pronovias esta mañana y me han dicho q la semana q viene lesllega el vestido q les pedi,haber q tal me keda.... y esta semana kiero ir a rosa clara a provarme ,haber si llamo...
por cierto,me hace mucha ilu decirlo...
ME ESTRENO COMO TIA!!!! La hermana de euge por fin despues de 6 años en busca esta embarazada!!!!! solo de una falta pero bueno,ayer euge lloraba y todo jajajaja!!!!
Haber si mañana le voy a comprar una tonteria q me hace ilusion!!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 09, 2007 11:40 am

Anda Azi, ya lo he dicho yo esta mañana que hay una pasa porque en mi casa mi padre y mi hermano estan chungos y tengo un tio que tambien, yo toco madera para que no me coja.... que me pongo fatal, porque nunca engo fiebre pero cuando me sube parece que me vaya a morir jejejejejjejeej......
Asi que no te has visto aun el con tu vestido, pero tu tranquila que lo encontraras...
feminacora

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 09, 2007 12:03 pm

eso espero nani!!!
lo de la pasa,la a tenido mi madre, su marido y mi hermano y ahora esta empezando mi pekeña,ojala le grande se resista porq sino veras ... euge no kiere cojerlo porq dice q pasa de currar estando asi pero si los virus estan en casa...dificilmente se librara....bueno,tiene 3 mujercitas en casa para cuidarle jejeje :-)) :-)) :-)) :-))
Sobre los vestidos.....ami me habian dicho q con 5 o 6 meses de antelacion ya es suficiente pero y si hay algun vestido q me gusta q lo decatalogan q??? me kedo sin el!!! ya habia uno del avance q me gustaba mucho y ya no lo tienen... creo q me estoy comiendo demasiado la olla para el tiempo q me keda.... soy una histerica!!!! : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh : muaahhhh :
Azi

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 09, 2007 12:38 pm

jajajajaajajaja, no mujer que yo tambien estoy igual ademas a mi, me gustaba uno de la coleccion 2007 el elat, pero me tendre que conformar con lo que hay ahora asi que mira tu... que kk....
feminacora

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 09, 2007 12:47 pm

pues estamos apañadas!!!!
yo esq soy muy indecisa por eso prefiero mirar pronto jajaja!!!
Azi

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 09, 2007 2:40 pm

si yo te contara, Azi no he dado yo vueltas por la calle mayor y al final no me he comprado nada, yo tambien soy muy rara para comprar ropa ejejejejee
feminacora

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 09, 2007 2:45 pm

Azi enhorabuena por lo de tu sobrinito/sobrinita >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Hace un montón de ilusión, verdad? Y además como vas a ser su tia y no su madre vas a poder malcriarlo/a tanto como quieras :-) :-)
Este fin de semana bautizaron a mis dos sobrinitos (gemelos) y estavan para comerselos =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. oct. 09, 2007 3:18 pm

chicas!! vaya charrera!! ahora no he podido leer todo...esta noche lo hago...

enhorabuena Azi, que he leido que te estrenas como tita....bueno, tu ya tienes mano experta!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 09, 2007 5:09 pm

PO ZI!!! Pero como dice Marjo lo/a malcriare jejeje!!! ya q a las mia las tengo q regañar y no les puedo dar mi brazo a torcer(porq son muy listas y como lo haga me intentarian tomar el pelo siempre y eso q ya lo intentan pero no me dejo jejeje!) pues a mi sobrinito/a si jajaja!!!! ojala sea una niña porq asi le podre encasketar toda la ropa,la cuna y las cosas de las mias jajaja!!!
Azi

EntradaAutor: Key » dt. oct. 09, 2007 7:51 pm

Pues si que debe haber una pasa sí, estamos todas que no valemos na!! :o-o:

Azi, no te estreses con los vestidos mujer!! ya verás como encuentras uno que te guste!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Bodegas Raimat

EntradaAutor: aneta » dt. oct. 09, 2007 9:57 pm

Hola!! soy nueva por aqui!!
Nos casamos en julio del 2008 en las Bodegas de Raimat de Lleida, alguien que lo haya hecho o vaya hacerlo durante este año y que me pueda aconsejar sobre hacer el baile y barra libre en el exterior, como decorarlo?? voy un poco perdida.
Muchas gracias
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants