QUI ES CASA LA SETMANA QUE VE??????????????????????????????????
LA MIMA!!!!!!!!!!!>.-<:
Ei mima, jo també estava hiper sensible quan faltaven pocs dies!!!!!!!! plorava com una bleda per tot!!!!! jijijiji Que guai que visquis tot amb aquesta il·lusió!!!!! Això ja ho tens aquí!!!!
Tema Gartur, la veritat és que no té molta complicació posar un CD amb les cançons que han de sonar per ordre...., però nosaltres vam quedar contents de Gartur. Hi va haver coses inesperades com per exemple: li vam regalar al meu pare el pastis amb les espelmes perquè una setmana abans va fer 60 anys, i ell es va aixecar i iniesperadament va anar cap a la meva àvia (la seva mare) i li va girar el 6 per fer un 9, perquè la meva àvia havia fet feia poc 90 anys, i els de Gartur havien de posar "Anys i Anys" pel meu pare i també ho van posar per la meva àvia!!!! estaven al cas, i això em va agradar!
Això de que Gartur o Can Ribas no us avisen.... PACIÈNCIA!!!!!! Van a la seva i esperen que els nuvis anem darrera d'ells.... Jo crec que això ho haurien de millorar, i estic segura de que ho solucionaran. Mentrestant, INCORDIUEU-LOS VOSALTRES! De veritat, hi heu d'estar a sobre. Jo sempre penso que Can Ribas és un lloc idíl·lic, genial, (per mi, el millor), però no el recomanaria mai a una parella que es vulguin despreocupar de tots els preparatius, perquè hi has d'estar a sobre contínuament. Això sí: el Gran Dia flipareeeeeeu!!!!!! HO TENEN TOT INCREÏBLEMENT SOTA CONTROL!!!!! I això és el més important!