RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dt. abr. 22, 2008 10:15 am

Juasari!!!!!!!!!!!! Quant de temps!!!!!!!! Com va tot?!?!?

Mima!!! Jo també vaig anar al Queens pel meu comiat!!!!!! Nosaltres vam fer un sopar mixte amb els amics com comiat de solters, i va ser genial, quin fart de riure!!! :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dt. abr. 22, 2008 7:29 pm

Juasari, ens enrecordem d tu!! Benvinguda d nou! Ja veus, akí, q ja em kden menys d tres setmanetes!! ai ai ai!!

Eysuke, si et puc ajudar en alguna cosa mes xla despedida dla teva germana, nomes m'ho has d dir, ok!

Pilimili, q guay! Nosaltres també vem riure molt, és molt divertit. La veritat és q ami m'encanten akets espectacles, dona molt ambient!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. abr. 22, 2008 7:31 pm

Mima!!!! kina pasada de comiat de soltera!!! com mola això de k et vinguin a buscar ja de bon mati!!! superguay!!!!! hauràs gaudit com una nena!!!!

Juasari, k tal la vida de casada?? por cierto, ya tienes el album de fotos?? k tal todo con doble imagte???? a ver si me cuentas para estar al dia!!!!
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Eysuke » dt. abr. 22, 2008 7:53 pm

Hola chicas a ver si me ayudais en la depedida que quiero hacer que comience por la tarde dps de comer pq antes no puedo y no se que actividad hacer con todas las amigas. Mima a ver si tienes alguna idea por fi.

JO!!! ahora toy algo agobiada pq no tengo muchas ideas... :--( :-(
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Juasari » dt. abr. 22, 2008 8:41 pm

Hola Chicas!!!

La vida de casada, GENIAL!!! que os voy a contar, es lo mejor!!! jejejeje!!!

El 3 de MAyo se casa alguien??? por que yo voy de boda a CAN RIBAS!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Os pasaré fotos de todo, PROMETIDO!!!

Las fotos todavía no las tengo, es uno de las Handicaps de Doble Imatge, en principio veremos el montaje a mediados de Mayo, tardan mucho, pero creo que vale la pena esperar, y mira, así no lo pagamos todavía jejeje!!!

Como estáis las futuras novias, nerviosas... lo tenéis todo !!!

Yo bien, liada con el trabajo pero por lo demás bien, dentro de un mes me voy a la Rivera Maya, de vacas.... Que ganas!!!! >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

12 Octubre 2007
http://www.nuvis.org/juan_i_sara2007
Juasari
:: núvia experta

Entrades: 515
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 1:55 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: ninou » dt. abr. 22, 2008 8:50 pm

JUASARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què tal nena?????????????? i tant que me'n recordo de tu! només van passar unes setmanes entre el teu casament i el meu!!!!
Com va? Jo ho porto molt bé! Em va costar molt al principi...M'enyorava mooooolt! però m'he posat a estudiar opos i ja se m'ha passat! jajaaj S'ha de tenir la ment ocupada!!!! jajaja I tu què tal la vida de casada?
Que guai tornar a Can Ribas per un casament, no? jo també vull tornar-hiiiii!!!!!!!

Mima, que guai la teva despedida! Nosaltres la vam fer conjunta i vam posar moltes condicions.....Va ser molt suau, com nosaltres volíem. Un sopar i poca cosa més! Pensareu que som uns sosos!!! jajaja
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Janna » dc. abr. 23, 2008 9:04 am

Hola Juasari!!!! Si que ens en recordem de tu nena!!!

MOLT BON SANT JORDI A TOTHOM!!!!! :: orrr::
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. abr. 23, 2008 10:09 am

Ostres, jo també vull anar a can ribas de casament!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina enveja juasari!!!!! Jo vull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-( Ninou, ens acoplem d'estrangis en alguna???jijijijiij ::-) :hmm::
Imatge
pilimili

EntradaAutor: rubgal » dc. abr. 23, 2008 10:51 am

Hola noies!! Mima quina despededida més xula!!! Nenes ja ens queda poc... ara començo a estar una mica nerviosa pq encara ens falta tancar alguns temes, com les flors, el ram, la música,etc.

BON DIA DE SANT JORDI!!!
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: ninou » dc. abr. 23, 2008 11:30 am

Vale Pilimili!!!! si vols ens colem a la de la mima!!!!! :-///:

Imatge
ninou

EntradaAutor: Tinita » dc. abr. 23, 2008 3:20 pm

Hola guapeeeees!!!

Mima que xulisim el teu comiat!!! m´he apuntat aixó de la xocolata amb churros i la sesió de tapersex, el dia 20 de juny tinc un casament d´una amiga ( a Torre del Pla ) i teniem ja preparat tot el cap de setmana ( s´encarregava la seva cunyada ) però no sé que ha passat que tot ha canviat, i em de seure´ns i parlar així que proposaré aquestes idees!!

A més l´hi portem dient desde fa gairebé un any que la disfrassarem de platanooooooooooooo ( i ens movem rigides com si fossim platans jajaja ) així que em sembla que en comptes de xocolata amb churros podrien ser platans amb xocolata jajajajaja

I aixó de la sesió de tapersex m´encanta sempre ho he pensat en fer-ho amb les amigues, però em fa una mica de cosa pel comiat...a sobre venen moltes "exs"....entre elles la del meu xicot i em sembla queno seria pla no? jajajaja encara que han passat molts anys entre totes les exs ( minim 5 anys de totes, algunes de més... )poder no es pla jajajaja

Ja no et queda res eh?? ja ho tens aquiii!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: mima » dc. abr. 23, 2008 4:33 pm

Guapes q tal el dia d Sant Jordi?? Ja us han regalat la rosa???

Pilimili, Ninou, sou benvingudes a colar-vos a la meva boda, he!! jeje!! I qui vulgui clar!! :-)

Tinita, fes-ho això dl tappersex, es super divertit! Un cop trenques el gel llavors ja stà!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. abr. 23, 2008 5:01 pm

Hola chicas, que tal? FELIÇ DIA DE SANT JORDI A TOTES!!! A mi todavía no me han traído la rosita, espero tenerla, estas tonterias nos encantan a las mujeres. ya os contaré...
Ya estoy organizando la despedida de mi hermana, creo que esta semana la tendré cerrada ya os contaré y os pondré fotitos si quereis.... creo que quedará divertida tmb. Se celebra el día 10 de mayo, Mima cuando tu te casas..... madre miame acordaré mucho de ti, espero tengas un día como hoy super soleado.

bueno chicas, que lo paseis bien, besikis a todas!!!
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Juasari » dc. abr. 23, 2008 8:16 pm

Mima una despedida genial!!!

Yo también tube un Tuppersex y fue divertidisimo, y luego el Boy ueeeueueueueuee!!!! jajjajajaja!!!!!

Ninou, la vida de casada es genial!!! el millor de tot.... per cert he estat mirant en el Post del nostre any i he vist que la Xenia estava embarasada, que FORT!!!!! FELICITATS!!!! :-())
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

12 Octubre 2007
http://www.nuvis.org/juan_i_sara2007
Juasari

Entrades: 515
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 1:55 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: mima » dc. abr. 23, 2008 8:32 pm

Eysuke, el mateix dia dl meu casament estaras d farra!!! q guay! Jo també espero q faci un dia molt maco, això ho esperem totes!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dc. abr. 23, 2008 10:12 pm

Gràcies mima!!! jo t'ho dic en sèrio que em colaria a la teva boda!!!!! ooooh!

Juasari, sí, noia, la Xènia està embarassada!!!! que guai, eh? tot passa, i tot arriba!!! i vosaltres us heu plantejat esperar gaire temps?

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dc. abr. 23, 2008 10:14 pm

:-):-):-): FELIÇ SANT JORDI A TOTES LES NÚVIES CAN RIBASENQUES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUIN DIA MÉS ESPECTACULAR QUE HA FET AVUI!

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dj. abr. 24, 2008 10:01 am

I tant, fins i tot em pagaria el cobert!!!jijijijijijijiji
Jo a les meves cosines ja els hi dic q es cassin allà q jo no m'enfado però no hi ha manera.... me cachis!!!! Jo al setembre tinc una boda al Prat verd, a veure que tal!!
Sí, la Xenia està esperant una nena!!!! Que il·lusió!!!! Jo estic en ello, fa 8 mesos que busquem i res de res.... i això q ja estic en tractament per tenir-ho....es fa de rogar!!
Mima, que això s'apropa nina!!!! :-///: :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dj. abr. 24, 2008 7:25 pm

Aaaaaai nenes,stic super acelerada! ArA he tornat d la segona proba dl vestit, i m'he tornat a aprimar! Jo nose q carai faig, xq mira q menjo, he!! Akests nervis mestan deixant.... Xo q guay! Avui m'he vist mes guapa q mai! Kina ilu noies, ja m'he vist pasejant xls jardins d Can Ribas!!!
2 SETMANEEEEEEEEEES!!!!!!

Ostres, ha d ser molt xulo anar d convidada a Can Ribas!!! Pilimili, jo també me'l pagaria encantada el cobert!! jejejeje!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dj. abr. 24, 2008 8:12 pm

Mima, no te adelgaces más que ya se te ve muy delgadita en las fotos y con el vestido de novia. Pero imagino que los nervios pueden con todo. Yo de momento estoy muy tranquila, aun me queda bastante, y estoy a dieta ya que me quiero adelgazar un poquito para el vestido y el viaje y me cuesta un poco, pero bueno ya veremos, poco a poco.

Pilimili y Ninou, por mi tmb podeis colaros en mi boda, habrá sitio para todo el que venga.

Bueno chicas que voy a cenar, un beso a todas y buenas noches.
Imatge
Eysuke

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants