Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 10:30 am

El catering és el de Cal Blay. No vam mirar gaires caterings sols Semon, Prats Fatjó, Vilaplana i algún més que no recordo però ens va donar molt bona pinta Cal Blay perquè els plats com l´aperitiu són generosos en posar cantitat!!!!!!
Sé que la web que tenen està desfassada perquè l´altra dia vam parlar amb ells i li vaig preguntar i han canviat bastantes cosetes
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: blaucel » dv. juny 29, 2007 10:44 am

fiancée molt xulo el vestit, molt vaporós. Jo li posaria tirantets molt finets però es que tinc una cosa personal amb els paraula d'honor, però ja et dic, és una mania personal :-)
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Friky » dv. juny 29, 2007 10:45 am

Hola a totes

Dons em caso a can Miracle, al saló Mirador, que fa molt poc que l'han reformat. És on es van casar els meus pares ( bé, ells ho van fer en un altre saló) però m'encanta el menjar que fan. Treballo al davant de la pastisseria que tenen a mataró i, a part, a la empresa on treballo sempre els hi encarreguen els càterings i mai ens han fallat.

El vestit també el tinc, me'l vaig comprar en una botiga de Mataró perquè em queda a prop d'on treballo i així ho tinc bé per anar-me a fer les proves. És del raimon Bundó :-))

De moment em falta el viatge, la roba interior i les sabates.

I vosaltres, com ho porteu?
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: blaucel » dv. juny 29, 2007 10:49 am

Hola Friki!

El bundó m'encanta, quin model és?
Jo em caso al Castell de Fluvià, que és una casa de colonies al Montseny. El catering estem en ello, segurament ens ho farà "sifó", però demà anem a veure arcs a veure què tal.
Tinc el vestit, de la Teresa Helbig i el viatge, marxem a Japó >.-<:
Les fotos ens les regalen, tenim un parell d'opcions, les flors també sabem qui ho farà i més o menys això és tot el que tenim

Ens falten les invitacions :-( :-(
Les sabates, que són complicades perque vaig de curt :-( :-(

i poca cosa més :-)
blaucel

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 29, 2007 11:05 am

Blaucel... estic amb tu, soc igual de manias amb la paraula d´honor, sempre li posso a tot tirantets super primets
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 29, 2007 12:09 pm

Si si li posaré uns tirantets per dintre per si de cas, i si veig que em cau una mica me'ls posaré.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Friky » dv. juny 29, 2007 12:22 pm

Blaucel és molt semblant al model royal de la web però el teixit crec que és diferent al que hi ha a la web. I l'altre dia la noia de la botiga em va dir que era de color blanc trencat, no blanc com el de la web. Me'l vaig comprar el febrer i tinc la promera rova a mitjans d'agost.

De viatge, suposo que acabarem a la Riviera Maya a fer Panxing. Ens encantaria anar a Japó però si ho fem, els numeros no ens surten.

De fotògrafa, hem agafat una noia recomanada pel restaurant que, a part coneixem de fa temps.
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: superbuyuyu » dv. juny 29, 2007 12:31 pm

Hola noies,

Baucel, he vist que tu has llogat una casa de colònies a St. Esteve em pots passar alguna cosa d'info??
Jo he mirat algunes, però no estàn habilitades per poder fer un convit.
superbuyuyu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 21, 2008 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
superbuyuyu

Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 29, 2007 12:33 pm

nena.... que ha passat? com es que no ho feu alla??

Tranquila guapa, hi ha molts llocs... Quin ctaering era??
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 12:45 pm

superbuyuyu :-)ok: :-)ok: :-)ok: que hi ha un munt de llocs preciosos on ho podeu celebrar. Ademés si teniu clar el catering ja teniu tema avançat.
QUE FAN REFORMES O ALGUNA COSA????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 29, 2007 12:57 pm

superbuyu, explicans, quins llocs than proposat... aixi potser et podem ajudar millor...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 29, 2007 1:17 pm

Superbuyuyu ja t'he esborrat guapa, però que ha passat? Per ón busqueu?No et preocupis que et podem ajudar... Segur que trobem un preciós!!
fiancée

EntradaAutor: superbuyuyu » dv. juny 29, 2007 4:03 pm

Gràcies pels ànims!
superbuyuyu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 21, 2008 4:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
superbuyuyu

EntradaAutor: blaucel » dv. juny 29, 2007 5:11 pm

superbuyuyu ha escrit:Gràcies pels ànims!

Es que aquest cap de setmana he fet números i se'ns envà el preu que no hi arrivem (ens ho paguem practicament tot nosaltres). El que és car es el Catering, però com jo ja m'he encapritxat, mirarem de reduir pel lloguer de l'espai, però ho veig complicat perque 1000 € amunt o avall tots aniràn més o menys pel mateix (el Convent eren 7200).

Hem calculat que exeptuant vestits, ens ananem el total del casament a 30.000 € unes 140 persones (sense contar lloguer del lloc) . A sumar el viatje que teniem pensat anar al Japó.

Em sembla que el mes raonable será que canviem de catering. Es que com es de l'unic lloc que tinc un preu integral.. he de mirar com em surt TOT si canvio d'empresa. Sé que aquests són una mica cars però no se fins quin punt. I el concepte car o econòmic va en funció del que t'ofereixen i del pressupost d'un mateix.

Vaja rotllo, sento agoviar-vos amb això.

superbuyuyu, el Mas Martí està estupendo, jo en tinc bones referencies i de diferents casaments.
Pel que fa a la casa de colonies, la que hem llogat nosaltres és molt xula i els exteriors són fantàstics, però l'interior és "batallero" i si ens plou ho haurem de fer en un mejador escolar, amb vistes i tal, però que no deixa de ser un menjador escolar. Ens surt per 3300€ el lloguer, és el Castell de Fluvià.
Quan ho fas? Vam veure una casa preciosa a dos minuts de Girona (http://www.canbellvitge.com/) el que passa es que ens quedava una mica lluny i no té cap sala gran, si vols cobert són les porxades, però nosaltres voliem una sala tancada per la nit, doncs a l'octubre tampoc es que faci molta calor per la nit.

Per cert, que vam estar a un casament a Figueres i el lloc era xulo:
http://www.ctv.es/USERS/molinoucalabuig/
El lloc era molt bonic i ells ho van fer en plan molt informal a l'exterior però també tenen interiors per si vols fer-ho en un menjador
blaucel

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 29, 2007 5:32 pm

I mirar cap altre catering més economic? Pq 30000/140 =200€ per persona? No sé la meva experiencia es que la gent als casaments sempre posa pegues al menjar sempre hi ha algú "gili......" aix... el solomillo que asco! está medio crudo, uix... este postre de chocolate ... vaja que la gent critica per norma el menjar i els amics de veritat els hi donará igual un menú de 200 que de 150€ i redueixes molt el preu.
Jo soc una persona que m'agrada tot i quan vaig a un casament no soc tiquismiquis i em poso al lloc dels nuvis no es pot agradar a tothom però la gent es molt dolentaaaaaa jajaja i gastarte tants diners al catering i deixar de banda un lloc preciós... no sé, jo m'ho miraria.
Potser no val la pena...

Bueno Petoneeeeeets!!! Començo el cap de setmana!! >.-<:
fiancée

EntradaAutor: superbuyuyu » dv. juny 29, 2007 7:28 pm

A veure com va Mas martí que el visitem demà dissabte.

Blaucel, gràcies per les propostes. Les mirarem a veure que tal. Et comentava el Castell Fluvià perque es molt bona opció. Ve molta gent de fora i podriem quedar-nos a dormir. (ja he vist les lliteres, no problem, els que es quedin estarien morts per la festa).

Rachi, el preu no es només menjar. Inclou fotografia, decoració, barra lliure, musica, invitacions, detalls... no sé TOT. Per això no sé si realment la diferència de preu es tant. Ho he d'estudiar. A més és que vam conectar moltíssim i això a mi sempre m'ha influit molt. Quan amb algú conecto normalment no m'equivoco i per això m'agradaria no cambiar de catering. Pero vaja, si no pué sé, pué no podrá sé. :-)ok:

Ja començo a cambiar d'actitud. He de ser més positivaaaa :-) :-) :-)

Que tingueu bon cap de setmana. Adeuu
superbuyuyu

EntradaAutor: Tartana » dl. jul. 02, 2007 7:59 am

Buenos dias!!! que tal el finde???
el nuestro por Dubai, genial...., yo os lo explicare con mas detalle...
que novedades hay???Superbuyuyu, me sabe fatal, pero ya lo teniais pagado la paga y señal? es que como me dijeron que no hacian reservas hasta que no le pagasen??? has perdido dinero???. NO te preocupes, he visto la web de Mas Marti, es muy chulo!!!!
Fiancee!!! que te ha pasado???
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 02, 2007 10:07 am

Tartana, ja ens explicaras, eh??? Fotillos, eh????

El mas marti sembla molt xulu... no et preocpupis, quin es aquest catering que dius que thas encapritxat???

Fiancée, has fet rutilla?????
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 02, 2007 10:21 am

Bon dia wappes!!!!!
A veure si tenim alguna fotilla Tartana.

Fiancée has anat algun lloc aquest finde???
Superbuyuyu el Mas el Martí té molt bona pinta!!! Les vistes al Montseny han de ser una passada. El tema de la sala quina capacitat té??? o teniu la opció de fer-ho fora?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dl. jul. 02, 2007 10:34 am

superbuyuyu (nena, algun dia ens hauràs d'explicar d'on has tret el teu nick) 200€ per TOT possiblement no sigui tan mal pressupost.
Els pressupostos més económics que hem rebut són a partir de 90€, i això només inclou el cobert i el montatge, o sigui que s'hauria d'afegir lloguer del cstell, barra lliure, flors, música, fotografia... possiblement tot prorategat et surti a compte, seria qüestió de fer numeros.

Nosaltres estem encallats amb el catering. Estem esperant amb els dits creuats que els de Sifó ens fassin la proposta, que no la tindrem fins la setmana vinent. Si no ens presenten res interessant no sé què farem :-(
blaucel

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants