CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 30, 2007 3:28 pm

Yo creo k si te podran coger, y mas siendo un dia entre semana... bueno guapi yo me tengo k ir, mañana espero ansiosa tu cronica de prueba de vestido, je,je!! K tengas mucha suerte!! :-))
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: EVA25 » dc. maig 30, 2007 3:33 pm

Gracias guapa ..... un besito hasta mañana!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: emmaijordi » dc. maig 30, 2007 3:44 pm

Hola !! ke tal !! m'acabo de registrar ... i hem caso el dia 21/06/08, estic molt nerviosa ja ... jejeje soc de salou i ens casem al club nautic ... a vere que tal ... petonets a totes <*.*>
Emma !!!!
emmaijordi

Entrades: 3
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:46 am

EntradaAutor: EVA25 » dc. maig 30, 2007 3:53 pm

Hola guapa .... Benvinguda al foro i felicitats per la Boda .... jo tambe em caso el 21/06/08 a l'ermita de Bara i el convit el fem al Restaurant L'Encanteri de Vilallonga del Camp.
Aqui som com una gran familia ja ho veuras ... estem aqui per el que nessesitis i per compartir totes les idees.... i es clar els nervis!!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
EVA25

EntradaAutor: carolca » dc. maig 30, 2007 4:16 pm

Si os puedo decir algo, que me ha estrañado hasta a mi.

Hace 1 año hasta los 3 meses estaba super nerviosa por la boda. Fue pasar de los 90 días y tranquilizarme, fue algo así como " de perdidos al rio", ya no me pongo nerviosa, llevo mucho extrés pero ya no siento ese cosquilleo en el estómago cuando veo el ticker. Ya me he hecho a la idea.

Tengo muchas ganas de que llegue, sobretodo para descansar, pero nervios pocos.
Tal vez a vosotras os pase igual.
Imatge
carolca
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: mbr » dc. maig 30, 2007 6:08 pm

emmaribes benvinguda!!!!!!!!!!!!! una mes al post!!!!!!! que bé!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i com portes els preparatius??? tens dubtes?? aqui trobaras solucions per a tot!!!!!!!!
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: emmaijordi » dc. maig 30, 2007 6:44 pm

Gracies per la benvinguda a totes !!! jejeje, doncs els preparatius crec que per ara molt adelantat ... les amigues que ja s'han casat hem fant portar pressa i una mica d'estres jejeje ja tenim restaurant, l'esglesia i el fotograf !!! ara m'han dit que fins novembre no cal que pateixi mes ... bueno poc a poc .... petonets i gracies
Emma !!!!
emmaijordi

Entrades: 3
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:46 am

EntradaAutor: mbr » dc. maig 30, 2007 8:35 pm

on et cases i quan??? explica explica!!!! >.-<: >.-<:
mbr

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: nu327 » dc. maig 30, 2007 9:02 pm

Emma, benvinguda!!!

Eva25, esperem anisioses crónica de la visita a Pronovias!!

Eva46, saps que el Rossi ve a Port Aventura a ignagurar la nova atracció el 7 de Juliol??
Imatge
nu327
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Enfer » dc. maig 30, 2007 10:00 pm

HOla Enma!!! Felicidades x tu boda y bienvenida al foro!!! Mi hermano también se casa en el nautico de salou este año, en septiembre, ya te contaré lo bien k ha ido todo, has hecho una muy buena eleccion!!
Yo me caso el 7 de Junio en la ermita del loreto y lo celebramos en el Castillo del Rourell!!
Esperamos verte x aqui! K fotografo has elegido???
Imatge

Imatge
Enfer

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: pinxa » dc. maig 30, 2007 10:31 pm

Bona nit!!!

No us importara que em coli en aquest post, oi? Es que hi ha mes moviment aquí!!! Serà que les del 2008 sou mes guerreres!!! Bueno, también veig que les 2007 esteu totes aqui!

Tinc curiositat a veure com li ha anat a l'Eva. Per mi, el vestit que vol era un dels meus preferits... a veure què dirà ella quan se l'hagi provat!! Jo, el primer vestit em vaig veure superrara! Es qúestió d'acostumar-shi!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: EVA46 » dj. maig 31, 2007 6:56 am

Benvinguda Emma, per lo que necesitis no dubtis en preguntar, jo hem caso el 28-06-2008 al castell de tamarit i tinc un fotograf de reus que esta molt be, no se si tens fotograf pero si no tens ja saps.
Nu Moltes gracies per dirme lo del rossi mirare danar-hi a donar un cop d'ull, pero igualment el divendres i el diumenge de la proxima setmana me ni vaig a montmelo a intentar de veure. Gracies.
Eva com anat aixo, explica, explica
Imatge
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: EVA25 » dj. maig 31, 2007 7:18 am

Hola guapes!!!
Primer de tot dir que m'he deixat els cables per descarregar les fotos al ordinador, aixi que fins dema res de res ...... mara meva quina gracia ... amagant la camara!!! Al final la noia ens va fotre una enganxada.... pero bueno no va dir res!!!
Tinc fotos de tos els que em vaig provar menys del MEU ... si si EL MEU JA TINC VESTIT!!!!
Estic que encara no m'ho crec .... i sabeu allo que diuen que saps que es el teu vestit cuan te'l proves ..... doncs es veritat ...
El Embrujo no el tenien a la botiga i em vaig quedar amb les ganes de provarme'l, pero bueno .... em van tractar super be i tot va ser perfecte, pero encara no he donat paga i senyal ...

ES EL COSTEL DEL 2008 ( completament diferent a lo que jo volia) Pero que dan bonic posat!!!
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA46 » dj. maig 31, 2007 7:21 am

Es bastant semblant al embrujo l'unic que l'embrujo es mes vaporos i el costel es mes asirenat de les cames. Com te la gafes amb Dupion o Tafeta
Imatge
EVA46

EntradaAutor: EVA25 » dj. maig 31, 2007 7:26 am

mecachis ara m'has mort ... no en tinc ni idea ... val 1.600 €. L'has vist posat ... a mi no m'agradava cuan me'l va treure, pero posat cambia la cosa ....
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA46 » dj. maig 31, 2007 7:33 am

Ahir va vindre a reus una noia que portava un estil al embrujo al cap i jo vaig començar a treure vestits de la mateixa forma i un d'ells era el costel, a la novia li va encantar pero al final va agafar un altre. El embrujo hem sembla que el van portar cap a reus per algu hem sembla.

Enhorabona has tingut molt bon gust.
Imatge
EVA46

EntradaAutor: EVA25 » dj. maig 31, 2007 7:41 am

De veritat?? T'agrada .... ??? Estic super contenta, a mes li he posat uns tirants agafat al coll de mantilla, per que m'entenguis, de quita y pon...... i la cua, suposo que l'areglarem una mica .... Eva va ser posarmel i dir... es aquest amb els altres no em va passar.
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA46 » dj. maig 31, 2007 7:43 am

Eva jo no ho se per totes les novies inclos la de ahir va dir lo mateix que tu es aquest el meu vestit, i tu dic de devo es molt xulo.
Imatge
EVA46

EntradaAutor: EVA25 » dj. maig 31, 2007 7:48 am

Si que se sap cuan es el teu ... ma mare es va emocionar i tot!!!
La noia en va dir que ja havien un mun de noies del 2008 amb vestit reservat ... mara meva i jo que ho vaig molt lluny encara!!!
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA46 » dj. maig 31, 2007 7:53 am

Si que ni han moltes, a mi hem fa gracia per que el moment que entran i diuen una pregunta, ja esta ja son de l'any que be ? El altre dia va vindre una del mateix dia que jo hem va fer gracia.
Imatge
EVA46

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants