Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 28, 2007 10:38 am

blaucel...

Tentenc, això del ram i el padri...

Per cert, teoricament lha de pagar ell oi? i tambe lescull oi??

Laltre dia vaig veure la web de la teresa i em va encantar el que te! em sembla que em passare per alla!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. juny 28, 2007 10:40 am

Bon dia nenes!!!!
Blaucel jo conec una Floristeria que és de tota la vida i he fet sempre rams allà. De fet ma mare per la seva boda ho va fer allà. Està a Pau Claris 190, entre Rosselló i Provença, es diu Floristeria Lloveras Barceló.
No sé però potser ho pots mirar fan de tot. He mirat si tenen web i, realment la web no acompanya gaire perquè no tenen gaire cosa.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: blaucel » dj. juny 28, 2007 10:46 am

No no, el ram el vol ell, el ram el paga ell però el trio jo. La liada va ser del meu company, perque enlloc de dir-li volem que siguis el nostre testimoni li va dir que voliem que fos el padrí i l'altre es va emocionar que t'hi cagues i ja em va plantar el ram, el verset i casi casi les flors al cotxe >.-<:

Gràcies G14, la meva mare viu molt aprop d'allà i m'ho miraré. També miraré a Prats i a una que hi ha a la Gran Via per l'alçada de Bailén.

La Teresa t'encantarà Rachi :-)
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 28, 2007 11:14 am

Bon día nenes!!!

Avui estic fatal!!! I a més ahir vaig anar al dentista y em van pujar les genives pq es veu que de portar aparells durant aquest temps les tenía malament y m'han fet cirurgia ara tinc 5 punts!!! Em fa un mal... i aquí com una campeona treballant!!!
I la setmana que ve em treuen els punts q también em fa por! :-(
I tot perque volía fer-me un blanquejament!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. juny 28, 2007 11:52 am

Jolín quin mal, no???? jo també havia pensat fer-me un blanquejat però em sembla que amb el que comentes passo passo.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Friky » dj. juny 28, 2007 1:26 pm

Tartana, encara no tens lloc pel casament? has mirat al restaurant " el Principal? Es una casa antiga de Barcelona, situada al carrer provença, restaurada i que lloguen per celebracions ( també pot funcionar com a restaurant ) jo vai anarhi a un casament i és xulissim, es un espai tot blanc decorat amb espelmes blanques. Una passada, si t'agraden els llocs amb línees modernes.
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: blaucel » dj. juny 28, 2007 3:17 pm

Friky ha escrit:Tartana, encara no tens lloc pel casament? has mirat al restaurant " el Principal? Es una casa antiga de Barcelona, situada al carrer provença, restaurada i que lloguen per celebracions ( també pot funcionar com a restaurant ) jo vai anarhi a un casament i és xulissim, es un espai tot blanc decorat amb espelmes blanques. Una passada, si t'agraden els llocs amb línees modernes.

És xulíssim i com és del grup Tragaluz la cuina és estupenda. Jo ja li vaig recomanar fa setmanes :-)ok:

Per cert friki, et cases un dia abans que jo! On ho celebres? ja tens vestit? va, posa'ns al dia plis :-))
blaucel

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 28, 2007 3:30 pm

G14 ara que estic ficada m'ho faré per coll....!!! jajajaja Ho volia tenir fet per la boda de la meva amiga però bueno a aquest pas ni per la meva!!!

Si si Friki esplica'ns!!!! >.-<:
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. juny 28, 2007 3:46 pm

Fiancee... com estas?? Tot el que fagis a la boca fa mal eh???

Friki, posans al dia!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. juny 28, 2007 6:24 pm

Uff, RACHI guapa ara millor... però ahir fatal. Ara que portaba gairebé un any sense els ferros i vaig tan contenta a fer-me el blanquejament per semblar una "Artista de Hollywood" (-O-:-) jajajaja i la porca em fica 5 punts!!! I a sobre em diu: "el blanquejament haurá d'esperar... " :t:t:
fiancée

EntradaAutor: blaucel » dj. juny 28, 2007 7:50 pm

Els dentistes són el pitjor!

Hi vas per una neteja bucal i surts amb dos endodoncies i tres empastes :-/
blaucel

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 8:14 am

Si si jo vaig anar fa un parell de setmanes perquè m´han de fer un implant i ara ademés em diuen que em volen treure EL SENY, i no un sino tots 4...... :t:t:

Hola Friky, si posa´ns al dia!!!!!

Fiancée aniràs de rutilla aquest finde o ja ho teniu decidit que serà St benet????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 29, 2007 8:20 am

Hola a totes!!!

Eso eso fiancée, et toca rutilla avui??

G, tu que tal? com portes els preparatius, tens algu clar, o esta feta un lio i deixant coses per despres de nadal...
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 8:43 am

Rachi jo realment prefereixo anar fent ara fins abans de Nadal perquè quan ens donguin el pis també tiindrem liada : ban : llavors preferim anar fent ara. Com el catering ja el tenim perquè de fet van ser ells qui ens van portar a Can Bonastre i m´agrada bastant perquè posen força menjar.
El tema del DJ la setmana passada vam decidir agafar un que ens va recomenar el catering després d´haver anat a un parell de llocs a mirar. Per mi la musica és bàsica i molt imortant en un dia així.
I el tema de fotograf estem en ello. Volem decidir-ho com molt tard a mitjans de juliol.
Per cert Fiancée ahir em va respondre el fotograf que ens vas comentar tu i anirem a veure´l dimecres vinent.

Que més que més.... aaah les invitacions volem tenir-les oel novembre i així per Nadal aprofitem i les podrem donar en mà a la family i amics. M´agrada més poder-les donar en mà que no enviar-les per correu.

I tema detallets jo no vull fer però el meu novio creu que si per tant estem :-/ :-/ :-/

No sé potser tenint les coses més avançadetes podré disfrutar més perquè el que tinc clar és que no vull posar-me nerviosa perquè sino em quedaré esmirriada.

Ay el vestit però amb aixó cap a l´octubre-novembre, no?????

Com ho veieu vaig molt a piñon :-///: ?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dv. juny 29, 2007 9:13 am

G14 ho tens molt més encarrilat tu que jo >.-<: >.-<:

Els vestits en principi a botigues tipus pronovias o rosa clarà et diran que minim 6 mesos, però si fa falta en 3 mesos t'els fan. La Helbig quan vaig trucar-la em va dir que tenia temps de sobres, en 3 mesos t'ho poden fer, però quant abans millor
blaucel

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 29, 2007 9:14 am

Perfecte!!

Has miarat a la diana segura de fotografa??? A mi em va agradar molt...

Quin catering tens?? Jo es que no tinc ni idea, fins que no els probi...

Detallets no fare, invitacions despres de estiu i... tema vestit, octubre novembre no???? jijijiji on aniras a mirar? jo anire a tot arreu crec...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 29, 2007 9:26 am

Hola nenes!!!

Ahir vaig enviar un email als de Sant Benet i al mig día em va trucar el noi super amable... Em va explicar que ja tenien Chef que estaba preparant els menús etc...
Així aquest capd e setmana em sembla que no faré res a més als dos llocs que he trucat per nar-hi no poden al final i m'ho han aplaçat pel proper finde...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 29, 2007 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 10:19 am

No home no blaucel només faltaria que ho tingues més encarrilat que tu jejeje però així després :--=-) :--=-) :--=-) >.-<: >.-<:
El tema del vestit em sembla que la Rosa Clarà i tot això no em convenç massa. Suposo que aniré per txafardejar però hem sembla que aniré algun lloc on també hi hagi la opció de que el fagin a mida i com vulguis. La Teresa H m´han parlat molt bé i segur que aniré per allà i alguna més que ara no recordo i tinc les targetes a casa. Ja us diré, a veure si les coneixeu.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 10:23 am

Fiancée és molt txulo de fet jo tinc un molt semblant en colo malva però amb uns tirantets que com us ho explico sembla el fil de pesca amb uns brillantets o el que sigui allò del mateix color.
Ademés és molt comodo.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. juny 29, 2007 10:24 am

Rachi, lo de Diana Segura estava esperant la teva crònica per demanar-li hora i pel que dius li enviaré un mail a veure quan li va benne que hi anem!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants