Autor: Capdemar » dg. set. 30, 2007 8:27 pm

Autor: Capdemar » dg. set. 30, 2007 8:29 pm

Autor: MOT » dl. oct. 01, 2007 1:28 pm
Autor: ru » dl. oct. 01, 2007 2:41 pm

Autor: ANEROLA » dl. oct. 01, 2007 5:39 pm
Capdemar ha escrit:No et preocupis Labanda que ja veuràs que començarà a sortir gent del 2009!! Pensa que encara falten dos anys, i que no tothom és tan previsor com nosaltres!!
Per cert Anerola, avui he anat a l'església de Rubió perquè hi havia unes jornades i ens l'han ensenyat tota tota. FIns i tot la teulada, el campanar i unes runes que hi ha sota terra!! Una passada! L'esglèsia és PRECIOSA I MOLT ACOLLIDORA!! Ens ha encantat!

Autor: ANEROLA » dl. oct. 01, 2007 5:41 pm
ru ha escrit:Hola nenes!!!
Mot! a mi si que se m'obre la pàgina de la Labanda!
Per cert labanda, molt macos els 4!, jo no m'els posaria ni loka pk semblaria un botijo, però estant primeta et poden quedar molt bé, quan hi aniràs????
Lorena! Tu també et toca anar a triar i remenar, ja que si has de fer un potipoti...![]()
capdemar, has sigut tu la que dius que no t'agrada res dels catàlegs??? A mi em passa el mateix, de Rosa Clarà m'agrada un, de pronovias...![]()
Aix! Xenyor!!!!
per cert! a sota casa meva, estan obrint (no crec que encara estigui del tot obert) un nou fotograf que es diu 7 d'imatge i és del jaume Noguera...Potser m'hi passaré quan estigui obert del tot!

Autor: Capdemar » dl. oct. 01, 2007 11:06 pm

Autor: Capdemar » dl. oct. 01, 2007 11:10 pm

Autor: Capdemar » dl. oct. 01, 2007 11:12 pm

Autor: Capdemar » dl. oct. 01, 2007 11:16 pm

Autor: Capdemar » dl. oct. 01, 2007 11:20 pm
de l'església
Autor: Capdemar » dt. oct. 02, 2007 5:09 pm

Autor: ANEROLA » dt. oct. 02, 2007 5:29 pm

Autor: LABANDA » dt. oct. 02, 2007 6:23 pm

Autor: ANEROLA » dt. oct. 02, 2007 6:29 pm
LABANDA ha escrit:carinyets!!! k maca l'esglèsia!!! el dia que vam anar a veure la Rocio (que per cert algú en sap alguna cosa? i la Kitty??) doncs bé, que em va agradar molt l'esglèsia, tot i que ja sabeu que nosaltres pel civil i ja en tenim de sobres!!! però realment és preciosa...
Doncs sí noietes, ja sortirà alguna ca n'alzniera més, n'estic segura... encara no obriré el post de ca n'alzina 2009, m'esperaré una miqueta...
k més k més... ah si! els vestits! vosaltres si que podeu començar a mirar i remirar... quina gràcia!!! jo us faré de jutge... jejejeje perquè com k encara no em toca...jejejejeej fins que no us doni el vist-i- plau (com s'escriu això, cony!!) i res, que aneu posant els vestidets que us agraden que a mi m'agrada molt això de veure fotos de vestits!
Mot, ja as pogut veure la pagina??

Autor: MOT » dt. oct. 02, 2007 8:12 pm
Autor: LABANDA » dt. oct. 02, 2007 9:23 pm
MOT ha escrit:Ara ja he pogut veure els vestits!!!
Són macos, eh?! per a mi una mica massa voluminosos... veig que t'agraden els volants a les faldilles, eh?!
Molt macos, xatona. A veure si pots anar-te'ls a provar i així en tens una idea, dona. Dius que et cases a l'agost d'aquest any i ja està. je je

Autor: annakaes » dc. oct. 03, 2007 10:21 am
:-///::-///::-///::-///:

Autor: MOT » dc. oct. 03, 2007 1:56 pm
annakaes ha escrit:UIx!!!! Que lluny que està això!!! A la segona pàgina!!!
UP UP![]()
:-///::-///::-///::-///:
Jo de tu, Labanda, ho faria!!! D'aquesta manera tindràs més clar què t'agrada i què no! Que una cosa és veure-ho en catàleg i l'altra veure-ho posat!!!
Autor: MOT » dc. oct. 03, 2007 2:02 pm
LABANDA ha escrit:MOT ha escrit:Ara ja he pogut veure els vestits!!!
Són macos, eh?! per a mi una mica massa voluminosos... veig que t'agraden els volants a les faldilles, eh?!
Molt macos, xatona. A veure si pots anar-te'ls a provar i així en tens una idea, dona. Dius que et cases a l'agost d'aquest any i ja està. je je
JEJEJEJEJE, mas pillat MOT... EH?? pues si, a mi això dels volants i els farbelants em prova força... però amb mesura eh?? no us penseu ara que em vestiré de faralaes!!!!!jejejejeje no home no!!!!!! però nu sé, m'agraden d'aquest estil... suposo que em ve de la família del meu pare que són andalussos!!! encara que potser... el vestit real será tot al contrari, qui sap!?
que bo MARTA!! dic que em caso a l'agost 2008 i mels vai a provar... doncs calla calla que encara ho faré... total, probarsels és gratis !!!!