Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:03 pm

Si Tetes la meva cusina es va casar el mateix dia que tu!! i ja te fotos i video! Jo encara no l'he vist.
Però precisament avui he aconseguit la pagina web on el fotograf a posat
les fotos perquè els convidats les podem veure i encarregar les fotos que volguem! mira et poso la pagina per si hi vols fer un cop d'ull hi surt la foto amb el cotxe que us deia:

http://francescivirginia.com/
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 5:05 pm

osti espe quantes prenyis i mames que tens!!! es molt bona opcio lo del regal, segur que els fara molta il.lusio, i mes si em dius que la figureta val 30.- €! si ho mireu be, al igual us surt millor de preu i tot amb lo que vols fer no!

ui aixo de pasar comptes huele a chamusquina, jejje... diria que estan tramant algo mes, a veure que sera...jejeje

lo de la criatura ja tenim molteeeeeeesss ganes pero un parell de mesos aguantarem!!!! nosaltres podem, jejeje!!! ara com dius, ens estem consciensant...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 5:08 pm

Espe que xulo el cotxe!!!!

Tetes tranquil.la aixo es trobar el millor moment per posar-s'hi!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 5:09 pm

ja m'ho sembla que era ta cusina pero amb tanta gent m'havia liat!!! ara em mirare la pagina que has posat, recordare el meu vestit que, ara que hi penso, que portava el mateix tambe!! quina coincidencia!!

encara esta alla a la uni amb ma cunyada? ella ha de fer les opos?

dec ser la unica del 2007 que encara no te video ni fotos... :-( :-( :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:13 pm

Si si, encara està a la uni i la pobre està estudiant per les opos! no surt per res de casa! no va venir ni a la meva despedida! :-( a veure si tenent sort i aproven! :-)ok:

El cotxe aquest a ella li agradava molt i la seva germana (la meva altra cusina la que és perruquera que hem pentinarà pel casament) dons va tenir la idea de cambiar-li el cotxe quan sortis de l'esglèsia, va arribar amb un Audi i van marxar a fer les fotos amb aquest, li va encantar!
Imatge
Espe

EntradaAutor: nuria74 » dc. maig 07, 2008 5:13 pm

TETES ha escrit:winyyyyy molt xulo el cotxe!!!! i lo de la canço chiky molt bo!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) estaben pensat, jejeje!!!

espe que no havia vist totes les fotos, que xules esteu totes!! es nota que us ho vau passar superbe!! han tornat a contraatacar les teves amigues??

Kel, doncs en principi haviem dit maig pero ara em decidit que despres de la regla de jun perque es una mica estupid pero es que a l'agost tinc un casament i si estes ja prenyi d'ara, comptant que hi quedes a la primera el vestit que em vull posar no m'entraria i sincerament paso de comprar algo d'arreglar molt de prenyi, que el vestit que em vull posar nomes l'he utilitzat un cop i el vull amortitzar!! es una excusa una mica estupida oi, pero vaja, que no ens ve d'esperar un parell de mesos a posar-nos...

Nenes, jo tinc en un calaix a sota el llit el meu vestit de quan em vaig casar civilment, i estava prenyi de 7 mesos... ho dic perquè sé que aviat hi haurà bastant panxones per aquí, o sigui que si teniu un casament o alguna ocasió així, us el deixo encantadissima!!! Que ja se sap que no està el horno pá bollos!!!
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:14 pm

Tranqui Tetes, ja veuràs que aviat ho tindràs! aquestes coses sempre es retrasen ja en conec de gent que ha esperat molt! paciència! lo bo es fa esperar diuen! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: nuria74 » dc. maig 07, 2008 5:22 pm

Espe és xulissim el cotxe! Que saps on el va llogar??? Es que encara no tinc clar això del cotxe i m'agradaria comparar preus...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 5:23 pm

chiky casi que ja estem en el millor moment per posar-nos-hi... a veure si aviat us dono la noticia!!

gracies per l'oferiment nuria, ho tindre en compte en cas que el cigronet arribes abans d'hora!

Espe molt xules les fotos, estan molt guapos i els invitats tambe!! i el vestit de la nuvia m'encanta!!! neujor:-) neujor:-)
ostres aixo de les opos es un bon pal, ma cunyada tambe esta que trina, i amb la nena i tot van super atabalats, pero ella ja ho veu molt dificil... mira mentre no es quedin sense feina, encara que no parovin... perque em va dir que perfectament si no aprova la poden deixar sense feina!! :--(

si ja se que tarda molt aixo, pero es que ja on 9 mesos!! el dia que m'ho donin ja no em fara ni il.lusio!!! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:24 pm

Per cert noies gràcies pels piropos de les sabates, roba interior etc!!!

La veritat que estic contenta perquè ho he trobat tot bastant ràpid i sense dubtes!!! amb lo cagadubtes que sòc jo! :-)ok:

Ai no dono l'abast amb tants de posts! es nota que tinc al jefe reunit avui no? :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Espe

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 07, 2008 5:25 pm

Ei, nenes bona tarda!!!!!!!!!!!
Espe, molt xules les sabates, són molt elegants =0-0-) , i ja veuras com amb les ballarines aniràs de conya pel ball!!!!!!! I la roba interior... SEXY!!!!!!
Winy, el cotxe m'encanta, bé, què he de dir, si jo també aniré amb un semblant.... com em va dir el noi del cotxe "hi queden molt guapes les nuvies aqui dins"!!!!!!!
Tetes, ànims i no desesperis amb lo del peke, que ben aviat ens donaras una noticia!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:27 pm

Es normal que tinguis ganes de veure-ho, a mi també hem pasaria, però una mica més de paciènica i ilusió t'en fará igual o més, ja veuràs!!

Núria no el vam pas llogar, resulta que aquest cotxe es d'un amic de la meva cusina i varem parlar amb ell si li faria res fer-li aquesta sopresa a la Virginia i ens va dir que tot el contrari que li feia molta ilusió.
Imatge
Espe

EntradaAutor: nuria74 » dc. maig 07, 2008 5:28 pm

Espe és xulissim el cotxe! Que saps on el va llogar??? Es que encara no tinc clar això del cotxe i m'agradaria comparar preus...
Imatge
nuria74

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:32 pm

Gràcies Ainos!!! :-)ok:
Com ho portes guapa! vas liada també?

Núria t'he contestat en el missatge de més amunt! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. maig 07, 2008 5:32 pm

Eooooo nines!!!

Apa, si que heu xerrat aquesta tarda!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Chiky, nina, molt bé!!!!! Veig que t'ha donat temps de fer forces coses!!! Així que ja tens espardenyes i tocat!!! Volem fotosssssssssss, eh!! :-)ok: :-///: :-)ok: :-///:
Les espardenyes te les has comprat a El Tocador,...??? :hmm::

Espe, reina, molt xules les fotos de la despedida!!!!
I les sabates i el tocat molt elegants!!! Et quedarà tot molt bé!! Molt ben conjuntat!!! :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<:
Ah, i les fotos de la teva cosina són xulíssimes!!!! >.-<: >.-<:
Per cert,.... us assembleu un xic, no?? :hmm::

Winyyyyyyyy, nenaaaaaaaaa, quin cotxe, no?!!!!! Que xulo!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Nosaltres haviem pensat llogar-ne un així, estil retro,... però a mi em fa corte,....!! ::-) ::-) ::-)
Paranoies meves,.....!!
Ostres, et quedarà guapíssim!!! I ja veuràs com el teniu a temps, dona!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nuria, nina, gràcies per l'oferiment, però d'aquí a que em quedi prenyada,....
Ostres, quin riure, l'altre dia fent conya em vaig posar el vestit de núvia de ma mare i,..... NO M'ENTRAVA!!!!!!!!!! Em faltava un pam!!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Mare meva,.... estava feta un fideu aquesta dona,.... Crec que la meva mare d'ara se la deu haver menjat, perquè no sembla la mateixa!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ai nines,.... amb l'edat tot es perd!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 5:35 pm

bona tarda ainos!! gracies pels anims per aixo del peque! a veure si pel juliol com a molt us dono la bona nova! :-)ok:

Espe gracies pels anims tambe per aixo de les fotos i video! espero que ja quedi ben poquet per tenir-ho!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:37 pm

Cumetaaaa!!!

Si ens assemble vols dir??? ai no se! a mi n'ho m'ho sembla! jeje

Nina jo al vestit de la meu mare tampoc entro pas! jaja a més la meu mare es va casa amb 24 anyets (5 menys que jo) i als 24 jo tenia un altra tipus! crec que ni amb els meu 24 entraria al vestit de la meu mare!
I quina gran veritat has dit que amb el temps com camviem! i quen ens quedem embarassades ja veuràs! :-( però això es llei de vida tu!
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. maig 07, 2008 5:37 pm

BOna tarda noies!

Espe nena quines sabates més xules!!! i les ballarines també!!! I ja no dir de la roba interior..nena estaras sexxyyyyy, sexxxyyy (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) :-)) El tocat també és molt fi i elegant!!!

Tetes, haveure si et deixes veure pel post del sóc petit, eh??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) Jo ja mi he apuntat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Winny, el cotxe molt xulo!!! Segur que el teniu llest pel gran dia dona!!!

Espe, nena, que guapa que et varen posar per la despe...ojala a mi em posin la mitat..que em fan una por!!!!! Aquesta tarda anaven a comprar les coses :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Núria, merci per l'oferiment del vestit...jo tinc un casament a l'Agost, pero espero per aquelles dates ja tenir el petitó! :-)) =0-0-)

Chiky, posan's fotos dels topolinos i el tocatttt!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 5:39 pm

miriam nina vas tard! estic apuntada al socpetit desde ja fa mesos!! em dic igual que aqui! tu t'has posat miriam? es que fa una estona o al mati he vist una miriam i he pensat en tu!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ainos28 » dc. maig 07, 2008 5:39 pm

Doncs la veritat és que si que vaig una mica liada... però què hi farem!!! A més ara se m'ha ocorregut de matricular-me a la UOC per començar al Setembre i ara estic en proces de recopilar documentació i no se d'on treuré el temps......
El meu futur demà a la tarda anirà a mirar el traje *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants