RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:25 pm

Tmbé tinc fotos del filet d'ibèric, de tots els postres i de tots els pastissos. Van portar 9 pastissos per triar!!!!!!!!!!!!!!!

Si voleu alguna foto d'algun en concret també la penjo, però és que si les poso totes, avui no dormiré!!!!

En poso alguna de Can Ribas, ok
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:27 pm

Si cliqueu a les fotos, es veuen més grans.
Per cert, demà les treuré, ok? és que no m'agrada gaire tenir les fotos penjades per aquí...
Si en voleu alguna concreta la tornaré a penjar.

Yoly, en Croniques 2006, hay la cronica de Moniqueta que se casó en Can Ribas creo que el 2 de Junio y tiene la crónica con todos los detalles y fotos!!!!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 23, 2007 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:29 pm

Sopa de pinya
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:30 pm

sorbet de mandarina i cucurutxo de coco
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:31 pm

pastís 3 xocos

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:32 pm

massini
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: yoly » dt. abr. 24, 2007 5:59 pm

MUCHAS GRACIAS NINOU POR TODAS ESAS FOTOS!
Nosotros habiamos pensado poner el solomillo iberico( q sino te importa me podrias poner la foto?)o la espalda d cordero, aunke no lo tenemos claro.
Oye y todos esos platos te sacaron cuando fuiste a hacer la prueba d menus? Que pasada!
ok mirare el post d la moniqueta a ver como le fue.
yo supongo q mirare los fotografos del restaurante y sino me acaban d convencer pues me costara pagar el canon pero weno supongo q sera hablarlo con el fotografo.
Gracias de nuevo por todo! :-)ok:
yoly
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1158
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 12:04 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dt. abr. 24, 2007 6:30 pm

Q xula es la presentació dels plats, no me'ls imaginava tan guapos!!!

I ja heu triat? Lo de la crema de llamantol al ser al novembre estarà super bè, jo al casament q vaig anar al febrer la van ficar (era un altra restaurant) i es de agraïr donç amb el fred q varem passar!!!!! :o-o:

Yoli, Benvinguda!!!!!!!!!! :-) :-) :-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: ninou » dt. abr. 24, 2007 7:53 pm

Yoly, te parecen muchos platos para la prueba del menú??? Pues piensa que además de estos, trajeron 4 o 5 aperitivos diferentes (gambes al romesco, ous de guatlla, trufes de parmesà, etc...) también 4 o 5 platillos diferentes (coca d'escalivada, cigrons amb llamàntol, bacallà, etc...) TODO ESTO SI HABERLO PEDIDO NOSOTROS!!!
Nosotros solo teníamos que escoger 2 o 3 primeros y 2 o 3 segundos.

Además, trajeron 7 postres diferentes y 9 pasteles diferentes!!!!!!!!!

INCREIBLE!!!! Y todo super bueno, y muy atentos!!!! Venían todos los platos de golpe y nos los presentaban a mi y a mi novio y los iban dejando delante nuestro cada camarero... Muy guai!!

Noelia, gracies per dir-me lo de la crema de llamàntol!! nosaltres creiem que és una bona opció. Estava boníssima!!!!! l'únic és que no sabem si serà poca cosa. Creiem que no perquè hi ha tot l'aperitiu, la crema, el mar i muntanya, el postre i el pastís.....
Què penseu??

Yoly, te pongo la foto del filet d'ibèric. Piensa que lo cortan delante de los invitados al momento. Fue super chulo en la prueba porque también lo vimos (con cualquier filet que escojas). Estaba bueno, aunque les quedó un pelín salado para nuestro gusto....

Si teniu més preguntes, ja sabeu!!!!
jeje, avui hem encarregat les invitacions!!! les hem fet nosaltres i divendres hem de recollir a la impremta la mostra, espero que sigui la definitiva!!!! Aviadet anirem a Can Ribas a tancar el menú i que ens donin mapes per posar a les invitacions!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 25, 2007 7:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: chus » dt. abr. 24, 2007 8:45 pm

HOLA CHICAS, QUE OS CONTAIS?COMO VAN LOS PREPARATIVOS?
Imatge
chus
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:22 pm

EntradaAutor: yoly » dc. abr. 25, 2007 3:33 pm

Wenas!!Pues la verdad q tienen muy buena presencia todos los platos pero no pensaba yo q te sacaban tantos para q pudieras elegir, la verdad q mucho mejor asi.

y las invitaciones como las habeis hecho? xq yo tambien he pensado hacerlas nosotros ya q nos hace ilusion ademas de otro gasto extra, xq vas sumando y sumando y no se para.

Mimou cuando iras a Can Ribas? xq yo también tengo q ir la semana q viene un dia, imagino q el sabado por la mañana.
Ya me contaras al final por lo q te decides del menu y muchos mas detalles ok?
yoly

Entrades: 1158
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 12:04 pm

EntradaAutor: ninou » dc. abr. 25, 2007 7:45 pm

Hola!
Pues sí, la verdad es que el dia de la prueba no paras de comer y comer!!! y yo que ibac omo pensando que solo 2 o 3 primeros y segundos sería poco....Suerte que te hacen escojer 2 o 3!!!

Tema invitaciones, mira mi novio y yo hacemos un buen tandem. A mí me gusta bastante el tema artístico y él es informático. Así que las hemos hecho con Photoshop y las imprimirá una imprenta. Si quieres un poco de calidad, no te pienses que por hacerlas vosotros vais a ahorrar!!! yo también lo pensaba....Pero al final creo que resultan más baratas comprarlas hechas. Lo bueno de hacerlas tú es que las haces con toda la ilusión del mundo, las pensáis vosotros y son exactamente lo que quereis y es más original. Pero mira, nosotros lo hacemos con papel de calidad, y con una imprenta profesional que hace catálogos, etc.. y nos saldrán 180 euros aprox. 85 invitaciones todas en catalán y ya con el sobre. Si eran en catalán y también en castellano algunas, pues nos salía por unos 220 euros y si además queríamos papel brillo (super chulo) se disparaba de precio, unos 500 euros!! Al final, nos salen por 180 y se ve profesional y muy chulas las muestras que nos han hecho (gratis!).

No sé qué pueden valer comprarlas hechas. En Bodas 2007 hay un post que se llama "Ensenyeu-me invitacions" y ponen fotos y hablan de precios.

No sé cuándo iremos a Can Ribas. Imagino que a mediados de Mayo les llamaremos para ver cuándo les va bien a ellos, porque tenemos que sentarnos para hablar del menú, etc..y para que nos preparen mapas para poner con las invitaciones.

Oye, decías que no os gustaba la idea de casaros por la mañana....Nosotros nos casamos por la mañana y creo que es mejor! Creo que disfrutas más todo el día, sinó se te pasa volando! Las amigas que se han casado de tarde dicen que si se tuvieran que volver a casar sería de día sin pensarlo!

Imatge
ninou

EntradaAutor: SONIA18 » dc. abr. 25, 2007 10:02 pm

Ninou jo crec q amb lo q heu triat de menu hi ha mes q suficient, jo sempre q vaig de casament em quedo tipa amb el aperitiu i m'han comentat q l'aperitiu es una pasada!!! :e:-)e

Nosaltres ens casem pel mati justament pq ens dona la sensacio q aprofitas mes el dia!!!
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dj. abr. 26, 2007 4:28 pm

Jo en un principi em casava d tarda, xq al meu xicot li agrada mes. Xo al final vaig guanyar jo, i ns casem d dia! Com dieu totes, aprofites molt mes el dia! A mi magafa algu si haig dsperarme a la tarda x casarme! em moriria dls nervis!!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dj. abr. 26, 2007 7:33 pm

Que guai totes de matí!!!! mima, a mi també em donaria algo si no he de sortir de casa fins la tarda!!!! Bufff, només d'imaginar-ho ja em ve mal de panxa de nervis!!!!

Sonia, així que tu creus que tenim més que suficient, no? nosaltres creiem que està bé, però ens fa por que sigui poc per la gent que li agrada menjar...però mira, sabent que del primer plat passen per si es vol repetir...doncs ja canvia, i a més, posarem postre i pastís, que també omple.....
Ostres hi ha dies que ho veig super a prop, i hi ha dies com avui, que penso:uuuuf, però si encara falta mig any i una mica més!!!! encara han de passar les vacances d'estiu i tot!!!! però quan sigui l'agost ja m'ho veuré bastant a sobre, crec jo...

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dj. abr. 26, 2007 8:11 pm

Ninou, si ho tens aki mateix!!!! No ten adonaras q ja estaras celbrant i escoltant a tothom dient, Visca els nuvis!!!! Si a mi em kda un any, i la gent ja em diu q em passarà volant!! I jo también ho crec!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dt. maig 01, 2007 9:13 am

noies ! amunt el post!! no pot ser que estigueu a la 2a pàgina!!!!! :-///: :-///: :-///:

Imatge
ninou

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dj. maig 03, 2007 9:38 am

A las Riberencas que se casas en el jardín, se puede tirar arroz?
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
--->alisaga<---
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninou » dj. maig 03, 2007 5:51 pm

alisaga, si te pasas por el Can Ribas 2007, hay chicas que se casan por lo civil en Can Ribas y podrán ayudarte. Yo me caso por la iglesia, siento no poder contestarte...

Te casas en Can Ribas?? cuándo? qué salón?

Imatge
ninou

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dv. maig 04, 2007 8:53 am

No Ninou yo no me caso en Can Ribas!! Yo me caso en Can Font el 12/07/08 pero mi prima si que se casa aqui!!
Ella se casa en -can Ribas 15/07/07 y puso en la invitación que no olvidaramos el arroz y me parece raro que dejen tirar pq en muchos restaurantes no dejan y como es tan despistada!! :o-o:
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
--->alisaga<---

Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants