Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 4:26 pm

Ja podries entrar a l'esglesia amb la cançó.... que díficil que es haser el amorrrr en un sincamil en un sincamilllllllllllllllllll neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dc. maig 07, 2008 4:26 pm

És guapissim, peró com no estigui arreglat, hem veig anant a l'església amb patinet!! :-///:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dc. maig 07, 2008 4:26 pm

És guapissim, peró com no estigui arreglat, hem veig anant a l'església amb patinet!! :-///:
Imatge

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 4:27 pm

si nuria, quan al gener em vaig anar fer la revisio, li vaig comentar que aviat buscariem un peque i em va donar el paper per fer analisi i vaig anar i em va sortir que no era immune, quin pal... jode gats tampoc en tinc, pero aixo d'haver de vigilar amb el menjar es una mica pal oi... ja tinc analisi fets i prenc acid folic aixi que ja nomes falta posar-nos a buscar! :-)ok:

Espe que guapes estaveu totes, i tu de sevillana sobretot! molt guay!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 4:27 pm

Ja podries entrar a l'esglesia amb la cançó.... que díficil que es haser el amorrrr en un sincamil en un sincamilllllllllllllllllll neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 4:27 pm

Chiky-nit

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 07, 2008 4:27 pm

ostres espe, quines fotos més xules!!! anaves guapissima!! feies una cara de felicitat!!! :-()-) :-()-) :-()-)
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dc. maig 07, 2008 4:28 pm

hola guapes,

espe les fotos molt guapes , les de la despe super xulas :-)ok: :-)ok: les sabates molt maques i la roba interior molt sexy :-)ok: :-)ok:

tranquila les fotos de les pashminas ja me les ensenyares , jo he trobat una caixeta per possar-les que m'agraden molt i he comprat una per fer una prova , ja us la possare a veure si us agraden

muaaaaaaaaa
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dc. maig 07, 2008 4:28 pm

Doncs m'ho apunto, pq no tinc canço per entrar!! jejejeje...

Espe, estas guapissima vestida de flamenca!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 4:28 pm

si nuria, quan al gener em vaig anar fer la revisio, li vaig comentar que aviat buscariem un peque i em va donar el paper per fer analisi i vaig anar i em va sortir que no era immune, quin pal... jode gats tampoc en tinc, pero aixo d'haver de vigilar amb el menjar es una mica pal oi... ja tinc analisi fets i prenc acid folic aixi que ja nomes falta posar-nos a buscar! :-)ok:

Espe que guapes estaveu totes, i tu de sevillana sobretot! molt guay!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: arohha » dc. maig 07, 2008 4:29 pm

winyyyyyyyy m'agrada molt el cotxe :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 4:29 pm

Les ultimes fotos de la despedida que tinc! ni han moltes més del sopar amb els miniboys! jejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 07, 2008 4:29 pm

Arohha guapa!!! neukiss-) ens has de posar fotos de les caixetes pels pashmines!!! no te'ns escapis eh??!!!!

Winy tranquil.la sino llogo un sidecar i t'hi porto!!! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 07, 2008 4:30 pm

winy molt xulo el cotxe!!!! quin goix que faras sortin d'aquest cotxe!

tetes i quan teniu pensat a anar a buscar el peque?
kel_go

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 4:37 pm

winyyyyy molt xulo el cotxe!!!! i lo de la canço chiky molt bo!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) estaben pensat, jejeje!!!

espe que no havia vist totes les fotos, que xules esteu totes!! es nota que us ho vau passar superbe!! han tornat a contraatacar les teves amigues??

Kel, doncs en principi haviem dit maig pero ara em decidit que despres de la regla de jun perque es una mica estupid pero es que a l'agost tinc un casament i si estes ja prenyi d'ara, comptant que hi quedes a la primera el vestit que em vull posar no m'entraria i sincerament paso de comprar algo d'arreglar molt de prenyi, que el vestit que em vull posar nomes l'he utilitzat un cop i el vull amortitzar!! es una excusa una mica estupida oi, pero vaja, que no ens ve d'esperar un parell de mesos a posar-nos...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: kel_go » dc. maig 07, 2008 4:50 pm

tetes d'estupida res! que avui dia la vida esta molt cara... i seria una llastima si tens un vestit que nomes t'has posat un cop... i a més tal i com dius no us vindra de un parell de mesos!
kel_go

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 4:50 pm

Winy que maco el cotxe, es maquissim i quan estigui decorat amb flors ja veurès que guapo! la meva cusina li varem fer anar amb un dos cavalls vermell i va quedar molt bé! ja us penjare una foto! :-)ok:

Tema ballarines, jo es que no estic gaire acostumada als talons i a més a tots els casaments que he anat, el ball l'he acabat descalça o amb unes xancles que porto sempre de recanvi!! i el dia del meu casament no bull parar de ballar jeje! :ball:ball:

El lligacames es pot treure, son tires que es treuen com les tires dels sostens, la noia hem va explicar com va, van lligades a les mitges, però depen com m'hi senti si veig que és incomode no m'ho poso! :-)ok:

Núria això que dius de barrejar generacions, dons nosaltres normalment venen les mares, les ties etc. El que pasa que per exemple en la meva despdida que van posar el sopar erotic amb el cambrers, a alguna dóna més gran això no li va agradar, com la meva tia, potser les organitzadores ho haurien d'haver tingut en compte això, elles no es pensaven que els cambrers miniboys fossin tan pesats.
La meva sogre m'explicava després que ella que és molt del caxondeo y la broma ho va passar molt malament, fent-li i dient-li coses als cambrers perquè no s'acostessin a fer-li coses a la meva tia i a una cosina meva més gran que es així més seria. Però jo la veritat que m'ho vaig passar bomba! jeje :-)

Chiky molt bé fent avanços, ja ens posaras fotitos de les sabatilles de toplino y del tocat! :-)ok:

El pentintat hem faig un semirecollit, hem posaran rulos, per donar forma i després m'agafaran el cavell dels costats i m'hi posen aquests clips intercalant una flor amb un de brillant.

Aroa ja ens enseñaras les caixes a veure que tal!! jo igualment us penjaré les fotos de com ho hem montat nosaltres! :-)ok:
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. maig 07, 2008 4:55 pm

gracies kel per la teva opinio, veig que penses igual que jo, tot es molt car i s'ha d'estalviar, i mes si volem un peque!

Espe, ara ja estic liada, oi que es ta cosina que es va casar el mateix dia que jo? ja te les fotos i video?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 4:58 pm

Tetes no han contra atacat de moment! jeje divendres es veu que han tornat a quedar al Viena per passar comptes! no se pas si tramaran alguna cosa més! :-/

Això de buscar criatura ha de ser en el moment que decidiu, de moment ja et vas preparant i si pots esperar dons això que estalviaràs que la vida es carisma! i amortitzar el vestit anirà bé! :-)ok:

Lo del regal de les embarassades que hem comentaves, vam decidir fer això, quan a la botiga on vaig comprar els nuvis, hem van dir que una figura d'una cigonya costava casi 30 euros, era molt divertida, però vaig pensar i d'això que faran??, i mira per gastar-me això en una figureta els hi faig un regalet que aprofitin més.
A més si fos una embarassada dius val, però es que en tinc 6!!! i 3 parelles que farà 4 mesos que han tingut criatura que també els hi volíem fer un detallet!
A veure si trobo als xinos uns cistells macos i després miraré que posem dins, depèn lo que trobi!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. maig 07, 2008 5:03 pm

Si Tetes la meva cusina es va casar el mateix dia que tu!! i ja te fotos i video! Jo encara no l'he vist.
Però precisament avui he aconseguit la pagina web on el fotograf a posat
les fotos perquè els convidats les podem veure i encarregar les fotos que volguem! mira et poso la pagina per si hi vols fer un cop d'ull hi surt la foto amb el cotxe que us deia:

http://francescivirginia.com/
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants