Autor: mohnt » dt. set. 18, 2007 7:01 pm
Hola noies! quina pedregada ahir! Va començar a caure quan estavem a punt de donar els nens a la sortida de l'escola, i es va liar una...! de pares histerics, nens que ploraven.... historias para no dormir!.
Alguna havia preguntat per les invitacions. Jo al final, he parlat amb el fotograf, i triarem alguna foto on estiguem boniquets del preboda per fer-ho. Va dir que el preu era sobre uns 3 euros, ( però que depenia del tamany del paper i del tipus, que es podia abaratir, però que aquest era el preu màxim). Ens va dir que s'acostumen a donar les invitacions entre 2 mesos i mig i tres abans de la boda. A nosaltres, gairebé se'ns ajuntarà entregar postals de nadal, amb invitacions de boda, je, je, això de casar-se al març te les seves desventatges. Ens vol fer les fotos a la tardor perque diu que la llum es més dolça, jo de fotos no entenc res, així que més igual quan les vulgui fer, jo estic contenta perque per fi tindre una on sortim boniquets. No se si a vosaltres us passa, però jo tinc totes les fotos, un mirant cap aquí i l'altre cap allà, amb altres parelles, o fent pallassades. Em fa molta gracia tindre alguna que es pugui dir que es "ensenyable" .Ah! a partir de l'octubre, ja podem anar a mirar catalegs i vestids de pronovias i rosa clarà, que m'han fet un truc per dir-me que ja ho tindrien.
Si aneu al Dress Bori, hi ha una dependenta maja que es diu Sandra, (la meva germana es va comprar un vestit per anar de boda i la va tractar genial, per això vam anar a mirar un altre cop, però vestits de boda per a mi) però i treballa també la de la botiga Font, que es una bruixa i quan vaig anar amb la meva germana petita ens va tractar força malament.