Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 11:07 am

fiancée ha escrit:A mi també m'agraden molt més els analogics, els digitals no sé els veig molt freds...
El que no sé si val la pena es fer-se un reportatge abans pq el fotógraf et conegui una mica... no sé jo mai m'he fet reportatges i com que a les fotos sempre surto tant malament havia pensat que potrser era bona idea fer un reportatge abans pq el fotograf no s'espanti després al veure els resultats de la boda jijijiji

fiancée, parles d'un reportatge pre-boda?

mira, jo sempre dic que sóc super fotogènica però no per mèrits propis sino per mèrtis el meu contrari, que no només és un crac amb la càmara sino que a més és un master del photoshop... trec un granet per aquí, rebaixo panxeta per allà i tens a la blaucel feta una top model >.-<:
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 11:14 am

Jajaja doncs m'esperaré a que el teu home es dediqui més a les bodes i que em faci les fotoooooOOOoooss!!
Jo crec que potser tinc una imatge molt distorsionada de mí que podría ser... pero es que no em reconec a les fotos encara que la gent em diu però si estás molt bé en aquesta... no sé no em sé veure en canvi la "penca" de la meva germana sempre surt super bé estigui posant o estigui fent l'indio... no es just!!! : muaahhhh :

El tema Photoshop si que ho tenim dominat el meu novio es Disenyador Multimèdia i a mi m'agrada molt fer experiments amb els meus "colegas" però es que jo ni amb photoshop jajajja!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 11:17 am

Bueno, jo sempre surto amb el mateix somriure profident... mai podria dissimular com si no m'estiguessin fent fotos!! Per això no vull fotografs d'aquests q et fan fer el q ells volen... Jo vull anar a la meva i q s'espavilin per fer les fotos! Bueno, això m'ha quedat una mica de tirana, pero ja m'enteneu...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 11:19 am

CROKETA: "Que t'he dit que no vull posar!!!!" :t:t: jajajajaja
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 11:20 am

Queeeeeeeeeeeee??? però si d'això ja me n'he enterat!! L'únic q dic, es q jo tampoc!!!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dt. juny 26, 2007 11:21 am

Blaucel, ya se que no son cuatro fotos, mi ex era fotagrafo y hacia tambien bodas, se tirab todo el finde retocando, se como funcionan esas cosas, no las infravaloro...., a sido una forma de hablar..... :-)ok:
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 11:21 am

fiancée també és relaxar-se i ignorar al fotograf, així evites el somriure profident de la croketa i segur que surts natural, doncs vas a la teva.

Reconec que a vegades costa acostumar-se a tenir una càmara al davant tota l'estona, jo sovint l'engego o li poso caretos per esguerrar-li la foto, i la nostra gata quan veu la càmara s'amaga, n'està fins al cap d'amunt >.-<:
blaucel

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 11:22 am

Tartana ha escrit:Blaucel, ya se que no son cuatro fotos, mi ex era fotagrafo y hacia tambien bodas, se tirab todo el finde retocando, se como funcionan esas cosas, no las infravaloro...., a sido una forma de hablar..... :-)ok:

Perfecto, entonces sobran las explicaciones :-)
blaucel

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 11:25 am

Jejejeje... Jo reconec q no m'entusiasma q em facin fotos, però m'encanta fer-les!!! El meu novio fa com tu, quan veu q intento tirar-li una foro es comença a moure...I sino, em tapa l'objectiu!!!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 11:25 am

CROKETA ha escrit:Queeeeeeeeeeeee??? però si d'això ja me n'he enterat!! L'únic q dic, es q jo tampoc!!!

Si si volia fer com si fos tú dient-li al fotograf : "Que t'he dit que no vull posar!!!" per lo que has dit de tirana!! jajajaja
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 11:27 am

Jejeje, doncs més o menys... Es q una vegada en un casament d'un cosí del meu novio, vaig veure una cosa q vaig flipar. El fotògraf (bastant dolent, per cert) els hi va dir: "Quietos, quietos!!! Podeis volver a hacer eso?" Si a mi em fan això, els engego!!!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 11:29 am

Jajajaja que fort... jo no això si que no... es que no puc!! A més la vergonya que em fa... pq sóc molt vergonyosa i fent el c a p u ll o!!
fiancée

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 11:32 am

CROKETA ha escrit:Jejeje, doncs més o menys... Es q una vegada en un casament d'un cosí del meu novio, vaig veure una cosa q vaig flipar. El fotògraf (bastant dolent, per cert) els hi va dir: "Quietos, quietos!!! Podeis volver a hacer eso?" Si a mi em fan això, els engego!!!

Això em recorda un dels capitols dels wedding planners de milà del people and arts en que s'esbarallaven amb el fotograf perque raptava als nuvis, fent-los posar tota l'estona fins i tot a ple convit i els va arribar a ficar a dins d'una tenda d'indis amb barrets vaqueros :o-o: >.-<: >.-<:

Mireu-vos la web d'aquest noi: http://www.ferrierephotography.com/
Fa alguns casaments a Eivissa i la meva amiga li va demanar el pressupost, a partir de 300€/hora, mai més de 60 fotos i CD amb les fotos en baixa resolució. Les hores s'entenen que són de cobertura de l'event, no de retoc i tot això
blaucel

EntradaAutor: G14 » dt. juny 26, 2007 11:33 am

Jo no tinc ni idea de si fer-lo analògic o digital, perquè uns amics ens van ensenyar un album digital de fa un tres anys i el color de la foto no sé si ha pedut però era sosillo!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 11:38 am

Ta guachi blaucel!

jo surto be a les fotos quan no mentero que me les estan fent... sino, sonrisa profiden total!!!

:--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dt. juny 26, 2007 11:40 am

Jo soc un petardo amb les fotos però es que al meu novio no li agrada gens lo de les fotos. De fet he conseguit que ens fem fotos però lo del video ni hablar del peluquin. Per tant nosaltres lo del reportatge pre boda està més que clar que no ho farem :-/
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 11:44 am

El meu novio al contrari sempre surt bé i a més li agrada!!!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 11:49 am

La web del Jerome está molt bé però es clar tambè gairebé tot son fotos de models...que vulguis que no es diferent... ¿no?
fiancée

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 11:58 am

fiancée ha escrit:La web del Jerome está molt bé però es clar tambè gairebé tot son fotos de models...que vulguis que no es diferent... ¿no?

està clar, però es que aquest tiu és un crack, es un top i fa casaments esporàdicament. Si compares amb el que et demana la Diana Segura, tenint en compte que aquesta noia no està en el mateix segment jo ho veig més que raonable de preu, veus per on vaig?
blaucel

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 12:01 pm

I aquest home fa casaments només a Eivissa o también a la península?
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants