RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: rayma2009 » dj. març 13, 2008 11:12 pm

Totes dues, són realment precioses!!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mima » dv. març 14, 2008 1:43 pm

Hola! Per la mva entrada posaré la dl Bon Jovi - It's my life, el tema acoustic. M'encanta!!
Jo fa temps q tinc les cançons pensades, xmi es un tema molt important. Anima moltisim la festa! En algun post d cançons vaig posar totes les cançons q posariem, aviam si el trobo i us ho poso.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dv. març 14, 2008 1:51 pm

jo pels anells no vaig posar cap cançó, encara que l'hagués posat no m'hagués adonat pq en aquell moment només mires els ulls del teu home! Però ara que penso Gartur tampoc em va dir res de q faltava cap cançó pels anells.... bueno.... no sé!
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dv. març 14, 2008 5:45 pm

Ui, doncs amb això no hi havia pensat! No sabia q es posava musica xls anells... B, com diu la Pilar, no crec q madoni dles cançons en akell moment. Staré tan nerviosa.... :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dv. març 14, 2008 7:43 pm

Hola chicas, que tal? hacía días que no escribia, he estado my liada. he cambiado de trabajo y ahora estoy demasiado ocupada con el nuevo.

Yo todavía no tengo las canciones, la verdad es que es elago que tengo que cerrar con mi chico y darselas cuando toque a los de Gartur.

Por cierto ya os han enviado los precios de los menús?? los presupuestos?? a mi si.... os han hecho precios especiales?? tipo mantener los del 2007.

Besos a todas

Mima que poquito te queda.....

Lea no nos has escrito tu cronica... aissssss espero te haya ido muy bien.
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: pilimili » ds. març 15, 2008 9:56 am

mima, que tal els nervis?!?!?
Eyuske, está muy bien que te hayan dado ya el presupuesto!! yo tuve que pedirlo unas semanas y en cuanto lo tuve hice una transferencia y ala te olvidas de llevar dinero aquel día y tal. :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » ds. març 15, 2008 2:51 pm

Hola guapes!! Ei Eysuke, Pilimili, siiiiii em kda moooooolt poket! No m'ho crec!! jeje! Ara ja començo a star nerviosa, i és q tothom ja m'ho comença a preguntar, i ja començo a ser mes conscient!!
No, aviam, nerviosa, nerviosa, no ho stic tant, xo stic pendent d q tot surti be, d no deixar-me res, q no se'm oblidi alguna cosa..., nose, suposo q és lo q toca ara , no? jeje!

Tinc moltes ganes d q arribi el dia. Em sembla imposible q ja stiguem arribant al dia, tan d temps esperant aket moment, i ja veus, ja hi som!
Buf!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dg. març 16, 2008 12:30 pm

que guai mima, son xulissims els ultims dies de preparatius!!!! aprofita'ls!!!! per cert, jo vaig ser molt conscient de la música que sonava en cada moment i quan l'escoltava, em feia emocionar encara més, perquè vam triar totes i cada una de les cançons a consciència, i quan estàs vivint un moment preciós i comença a sonar la tva cançó preferida, ja és bestiaaaal!!!!!

Recordo molt el moment de creuar el passadís dels xiprés de Can Ribas, amb Coldplay de fons...buuuuf!!!! i les cançons de l'església em feien posar la pell de gallina.....

Bé, d'aquí poquet ens ho explicareu totes!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dg. març 16, 2008 10:24 pm

Ninou, poser tens raó. Jo també he estat molt ficada amb el tema de les musiques, i m'emociona pensar en alguna d'elles. Suposo q en algun moment m'emocionaré escoltant-les! El moment d'entrar pels xipres d can ribas, crec q serà un dls millors moments! Se'm posa la pell d gallina!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dl. març 17, 2008 10:35 pm

hola guapes!!!!!

Feia dies q no em conectava xq no em funcionava be internet.

Mima et queda un "suspiro"!!!!!!!!!!!!!!!!!

Q tal com ho porteu tot?!?! Nosaltres ja tenim l'expedient i nomes cal q ho porti a l'esglesia, ja queda menys!!!!!!!! Encara tinc q trucar a Can Ribas x tancar una miqueta la celebració pero trucaré quan passin les mini-vacances.

Molts petonets per totes!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dt. març 18, 2008 7:23 am

Hola bon dia!! Ahir vaig anar a comprar els ninos q volem regalar xl casament. Donarem uns nuvis q son uns gossos a uns amics nostres. Dps, teniim uns amics q fan 2 anys d casats i ells ens van donar els nuvis en el seu moment. Els hi voliem fer alguna cosa, i al final els hi posem un peluxe i un numero 2 fet amb globus dintre d'un globus molt mes gran, amb un llaç ben gran! Nose, es original, ens va agradar la idea.
Dps donarem una cigonya a me germana q stà buskant baby, i els meus cunyats seran papes a finals d maig. Els hi donem un cistellet ple d coses q d nen petit.
Una cosa menys!!! Ah, i els puros ja els tenim!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. març 18, 2008 7:48 pm

EEiiii q això comença a perdre.....

Noies, algú d vosaltres ha enviat mai algun mail a Can Ribas? Es q jo ho vaig fer l'altre dia, i no m'han contestat. Tarden molt en contestar? Xq potser surt mes a conte trukar directament...
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. març 19, 2008 1:03 am

Bona nit noies!!

Vaig anar fa dues setmanas a la proba del menu!! Genial, em va agradar molt encara que n'hi havia plats que em semblavan una mica "sosus", com per exemple el suquet de rap, que quasi era imposible trobar el gust!

Pasaré les fotos quant ma organitazadora pugui.
L'anécdota va ser que mentres feiem el tast, jo li vaig dir a l'organitzadora que era molt difícil poder quedar amb el caricaturista perque jo començava a treballar en un altre lloc i quasi no tenia temps. De cop i sobte, veiem un tio fent caricatures... i mira l'organitzadora i es queda tota flipada dient "PERÒ SI ES ELL!!!!", així que el mateix dia del tast vem conèixer al caricaturista xDDDDDDD

Bueno nenes, si puc, la setmana vinent os pasaré les fotos (vaig fer moltísimes!) i per cert... el pastis de nuvis sense cap dubte agafarem el coulan que encara que sigui pur chocolat... ESTAVA BONÍSIM!!!!!!!!

Molts petons! : kissd :
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dc. març 19, 2008 9:31 am

Lea, me'n alegro q tot anes tan be. I mira, quina sort amb això dl caricaturista!
Molt bona elecció amb el coulant1 Es el pastís amb mes exit!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. març 19, 2008 11:49 am

Mima! Per si et serveix de consol..... jo vaig enviar un mail a Can Ribas el día 25/02/08 pel tema dels tastets k encara no ens han trucat i encara estic esperant resposta! Akesta setmana (dilluns) els vaig tornar a enviar pk necessitem ja els planols per poder començar a donar les invitacions a la gent i tampoc! És una pasada, jo no sé pk tenen un mail si no contesten a ningú! Al final hauré de trucar però em fa rabia pk no els hi costa res de res!!!!!!! En fin..... paciència.....
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: pilimili » dj. març 20, 2008 4:23 pm

doncs truqueu així segur que us fan cas :-/
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dv. març 21, 2008 11:39 am

a mi, els mails normalment me'ls contestaven de seguida. Alguna vegada sí que recordo que no em van contestar i vaig trucar per telf.

MIMAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! TIC TAC TIC TAC TIC TAC!!! :-///: :-///: :-///:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Lea » ds. març 22, 2008 11:43 am

Es mijor trucar, per qualsevol dubte...
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dg. març 23, 2008 10:49 am

rayma!!! eiiii que ja has començat el compte enrere de l'any!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
pilimili

EntradaAutor: rayma2009 » dl. març 24, 2008 12:32 am

pilimili ha escrit:rayma!!! eiiii que ja has començat el compte enrere de l'any!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

EIIIIII acabo d'arribar de vacances i hem trobo amb això, què guay!!!! Sí, el divendres va ser el compte enrere!!!

VIVA CAN RIBES!!!!
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants