RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: SONIA18 » dg. març 09, 2008 1:19 am

Hola!

Q tal todo?? Alguna novedad?? Nosotros hoy hemos ido a encargar las invitaciones y en unos 15 dias ya las tendremos....

Eysuke nosotros al final también salimos al día siguiente de la boda xq el martes ya no quedaban plazas y si no ya lo teniamos q retrasar hasta el jueves. Me veo vestida de novia en el avión. Q locura??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dg. març 09, 2008 11:39 am

Sonia18, amb lo cansades q anem dps dl casament, ja va be agafar lavió el dia següent, així, amb les hores d vol q arribem a fer amb akets viatges, ens podem pasar el vol dormint!

Jo agafaré l'avió el dilluns d matinada. I em caso el disabte. Podré dscansar una miketa, xo tot i així, amb lo poc q magraden els avions, prefereixo dormir poc q ja dormiré entre vols!

X cert, nosaltres ja hem començat a donar les invitacions!! Poooor fiiiiin!!!!
Em pensava q no arribaria mai aket moment!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: carmends » dg. març 09, 2008 7:27 pm

Felicitats Mima!

Com va anar? Quina cara li va quedar al teu xicot quan li vas donar el rellotge???. Uf! que poquet et queda eh...ja ha començat el compte enrere!.
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: Eysuke » dg. març 09, 2008 7:42 pm

hola a todas, que tal chicas?

Sonia18 tu dónde ibas al final??? como yo a Thailandia???? la verdad es que con lo cansadas que iremos y después de tantos nervios, seguro que el avión nos relaja..... jajajaja o nos queremos autoconvencer...

Tengo unas ganas locas de que llegue la boda y el viaje la verdad.

Lea cómo te ha ido el tastet?? Espero que bien, nos cuentas en cuanto puedas.

Bss a todas
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: ninou » dg. març 09, 2008 7:44 pm

noies, fa molts dies que no entro, he tingut alguns problemets, però ara ja podré anar entrant de tant en tant, com solia fer!

He llegit tot el que heu escrit!

Nosaltres vam fer l'aperitiu davant la casa i amb el fred que feia sort que ho vam fer així, perquè quedàvem més resguardats del fred. Però suposo que si us caseu a l'estiu, a davant del saló també pot quedar bonic. A Can Ribas queda sempre tot genial!!

Tema talons de les sabates: A mí SÍ que se m'anaven clavant!!! Mentre vam fer les fotos durant l'aperitiu, vam anar a la gespa que hi ha entre la carpa i el saló nou, i tela marinera!!!! i després, a la zona on fan els casaments civils també m'enfonsava! em van quedar els peus xops, perquè la gespa era humida. Però bueno.... Em vaig refredar entre això i el fred que vam passar fent les fotos amb els convidats abans d'entrar al saló. Vam marxar de lluna de mel el dilluns a la matinada (ens vam casar un dissabte) i no tenia veu, de l'encostipat que tenia, amb mal de coll, i vinga prendre Couldinas a l'avió! (13 hores de vol des de París a San Francisco!)

Bé, mima,, nena, demà 2 mesos!!!!!!!!!!!!!!!! super fort! ja ho tens aquí! i què us diuen de les invitacions?????

Molt xulos els tastets! heu fet totes una molt bona tria de plats! mmmmm mmmm!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dg. març 09, 2008 8:56 pm

Carmends,li vaig donar el rellotge i es va kdar d pedra! No s'ho esperava xq vem dir q no ens fariem res d res. I mira, el vaig deixar bocabadat! Li va ncantar! Ell tampoc va fer cas dl q vem dir d no regalarnos res i em va regalar unes entrades x anar a veure el muscial d Cabaret! :-)

Ninou, quants dies sense saber d tu!!! Uf, ara q has dit això d les 13 hores... buuffff! Jo també hi pasaré x akí. També anem cap a Paris i dps cap a San Francisco! Buf!! Es va molt pesat?? O se soporta? jeje!
Doncs dl tema dles invitacions, la gent sembla q li agraden. Van kdar molt be, senzilles, pero maques. Ostres, demà 2 mesoooooosss!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dg. març 09, 2008 9:09 pm

Ja veig que el cap de setmana força bé!!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dg. març 09, 2008 9:10 pm

mima ha escrit:Carmends,li vaig donar el rellotge i es va kdar d pedra! No s'ho esperava xq vem dir q no ens fariem res d res. I mira, el vaig deixar bocabadat! Li va ncantar! Ell tampoc va fer cas dl q vem dir d no regalarnos res i em va regalar unes entrades x anar a veure el muscial d Cabaret! :-)

Ninou, quants dies sense saber d tu!!! Uf, ara q has dit això d les 13 hores... buuffff! Jo també hi pasaré x akí. També anem cap a Paris i dps cap a San Francisco! Buf!! Es va molt pesat?? O se soporta? jeje!
Doncs dl tema dles invitacions, la gent sembla q li agraden. Van kdar molt be, senzilles, pero maques. Ostres, demà 2 mesoooooosss!!!!

QUina ilusió donar ja les invitacions!!!!!
rayma2009

EntradaAutor: pilimili » dg. març 09, 2008 9:26 pm

doncs ninou a mi en cap moment em vaig enfosar en la gespa!!!! :-/
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. març 10, 2008 7:57 am

Esperem q no ens pasi i poguem caminar trankilament xls jardins d Can Ribas.

2 MESOS!!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » dl. març 10, 2008 10:29 am

Hola noies! que tal el cap de setmana?? avui anem a buscar les invitacions, quins nervis!!!
Aquest migdia anem al clinic per les vacunes per anar a la India.
Ja us explicare...
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Janna » dl. març 10, 2008 11:00 pm

Hola guapes!

Ara feia dies que no entrava,..., jo de moment estic més pendent del casament del meu germà que és d'aquí a 3 setmanes (a l'hotel La Florida) i encara em falten les sabates, aahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes, a veure si em podeu ajudar, els hi regalarem al meu germà i la meva cunyada les figuretes del pastís nupcial. Sabeu on en puc trobar??? Crec que al Vidal Papers n'hi ha,... Sabeu algun altre lloc?

Bona nit
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: mima » dt. març 11, 2008 6:30 pm

Janna, figurets d nuvis en pots trobar a molts llocs. Jo soc d Terrassa i hi ha moltes botigues x aki d'això. Hi ha la botiga detalls, tendes d xuxes on també fan ninotets... A barcelona, vaig anar al centre comercial d gran via 2, i hi ha una botiga nomes d'akestes coses, x casaments, bateigos, comunions...
Això és questió danar buscant i segur q ho trobes.
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. març 12, 2008 3:41 pm

NOIES!!!! no hi ha més croniques del tastet??? ningú te la prova proximament??? jo encara estic esperant k em trukin! I això k els hi vaig enviar un mail i tot per preguntar!!!!!! kins nervisssssss!!!!! :-/
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dc. març 12, 2008 5:28 pm

Sonia, aviat hoaran, ja veuras! Sembla q no arribi mai el dia...., xo arribaaaaa!!! :-)

Noies, q ja vaig xl mes i pico i baixaaaaaaant!!!! ui ui!! Això ja s'acosta!
Imatge
mima

EntradaAutor: carmends » dc. març 12, 2008 7:19 pm

Hola noies!

n Ara portava uns dies desconectada.....uy Mima....això ja ho tens coll avall jejeje =0-0-) . Fa dies que penso en les cançons que posaré, i la veritat és que no ho tinc gens clar. Heu pensat quines cançons voleu per entrar a la cerimònia, amb els plats....????
Petonarrus!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. març 13, 2008 11:56 am

jo per entrar a la ceremonia em vaig posar la de "my girl" :-))
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Janna » dj. març 13, 2008 7:11 pm

Gràcies Mima! Sí, la veritat és que a la que t'hi poses hi ha ninotets d'aquests per tot arreu. En vaig veure uns al Pepa Papers que no estaven gens malament però al final n'he comprat uns en una altra botiga que són més originals,...

Doncs Carmends, aquest tema de la música és xungo, xungo,... hi ha tantes cançons maques i que signifiquen tantes coses,..., jo tinc un gran dilema amb la música de la meva entrada a la cerimònia.... Al final segurament posaré el principi de "And nothing else matters" de Metallica.
La que segur que posarem al moment dels anells és la de "Que tinguem sort" del Lluis Llach;...

les que ja us heu casat, quina música veu posar???
Janna

EntradaAutor: rayma2009 » dj. març 13, 2008 7:55 pm

Ohhhh es maquísima aquesta cançó!
rayma2009

EntradaAutor: Janna » dj. març 13, 2008 10:55 pm

Quina Rayma? And nothing else matters o Que tinguem sort???
La del Lluis Llach no pot faltar al casament, m'encanta!!!!
Janna

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants