CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: angi28 » dj. abr. 12, 2007 3:50 pm

Hola noies!

A Cervià de les Garrigues? Jo tinc que anar de tant en tant, per qüestions de feina. Quina gràcia!!

Avui falta un any just!!! Espero que fagi més bon temps!! uf!! pateixo massa!! avui he fet la paga i senyal. La Marta i l'Ariadna no m'han trucat. Les trucaré demà per que tinguin constància de que he pagat per reservar el dia! Nomès faltaria!
Bé noies, fins aviat!
angi28

Entrades: 16
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:14 am

EntradaAutor: ru » dj. abr. 12, 2007 4:40 pm

Ostres Anerola!!! Ho sento!!! és que m'explico fatal!!! :-( :-( :-( Però si li demanes al toni, ell t'explicarà tot molt bé!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dj. abr. 12, 2007 4:49 pm

Ei Angi!!!! FELICITATS!!!! UN ANYET JUST!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dj. abr. 12, 2007 6:49 pm

Ei Angi, jo en quant vaig fer la transferencia li vaig enviar un mail i a la poca estona em va trucar la Marta per dir-me que m'enviava el mail amb el paper (contracte) de confirmació. Però li has d'avisar tu que has feta la transferencia. Pel temps mai se sap si farà bo o no, amb aquest temps tan boig. Al gener feia temperatura de primavera i ara fa d'hivern però l'any vinent ningú ho sap. Jo també pateixo perque al meu dia em caigui una tormenta d'aquestes d'estiu.

Ru tu tranquil·la, no es que t'expliquis malament sino que jo sóc una mica dolenta per aquestes coses tècniques.

Per cert algú sap algu de l'esglesia de Rubió, es que crec que totes ho feu per lo civil no? Hem d'anar a mirar haver-ha com és i si ens casen allà.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dv. abr. 13, 2007 1:13 pm

Hola xiquetes!!!

MOT tinc bones noticies!!! Ja he posat fotos a la web!!! no he pogut posar totes les que volia pk de repent no em deixava :-( :-( :-( , però ja aniré fent, de moment ja podeu veure lo "guapus i primets" que som!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Anerola, no en sé res de l'esglèsia, jo sóc d'aquestes que ho fa pel civil, però a mi em sona que hi ha alguna que ho fa per l'esglèsia. Has preguntat a les del 2007?
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dv. abr. 13, 2007 2:05 pm

Gracies Ru ara els hi preguntaré haver-ha que em diuen.

Per cert les fotos molt xules.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dv. abr. 13, 2007 2:42 pm

Gràcies guapa!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: angi28 » ds. abr. 14, 2007 12:58 am

Jo em caso per l'esglesia, al meu poble. Em fa molta ilusió poder casar-me a l'esgle´sia que em van batejar, vaig fer la comunió i ademés em vaig confirmar... i ara .... per fi em caso! Sí, ja falta menys d'un any!! però em fa patir molt el temps!! Ostres, per una vegada que em caso... i encara es ficará a ploure!!!!
angi28

EntradaAutor: angi28 » ds. abr. 14, 2007 12:59 am

AH! la mArta ja em va trucar per confirmar-me que han rebut la transferencia!! Ja estic més tranquila!
angi28

EntradaAutor: ru » dl. abr. 16, 2007 2:22 pm

HOLA NENES!!!!!

Estic que salto d'alegria!!!!! Aquest cap de setmana, per fi!!!, ho hem dit a casa seva!!!! S'ho han pres molt bé, els pobres primer pensaven que esta prenyada!!!!!! :-()) jejeje!!!! I el millor, que el Manel ha tingut un canvi d'actitud bestial!!1 Abans quan li deia alguna cosa de la boda, algo que havia vist o que havia llegit per aquí, semblava que la cosa no anava amb ell, i des de Dissabte...GENIAL!!!! Està mirant coses, dona idees... en fi, que tot està fantàstic i jo... :-///: d'alegria!!!!

Hem mirant un creueret per fer la lluna de mel, per les illes gregues, de costa cruceros que pinta genial!!!, jo volia anar a la india, però aquest home no vol anar-hi ni mort!!!!

Angi! jo també pateixo pel temps que pugui fer l'any que ve, esperem que millor que aquest en aquesta época....
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dl. abr. 16, 2007 3:40 pm

Ei Ru!!!

Enhorabona!!!! Quins nervis, no??!!! Qui ho va dir, ell o tu? Com va anar? Explica, explica.

Quina gràcia, al meu xicot també li passava això al principi, que semblava que la cosa no anés amb ell i ara... qualsevol diria que està més il.lusionat que jo... si es que aquests homes...!!!!

Les illes gregues m'han dit que són fenomenals!!! Que bé, ja veureu com us agradarà!! je je je

Enhorabona!!!! Un pas més!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dl. abr. 16, 2007 4:07 pm

Doncs mira va ser ell i jo al costat dreta!!! quina estampa!!! va fer un crit pk ens fessin cas pk taven tots garlant!!! ho va dir molt bé (que monu!!!), i despres x trencar el gel diu: eheh que us he dit que em caso, no que us convidi!!! I tots rient!!!
el pobre nomes va menjar 2 canelons en tot el dinar i mira que a casa seva són de les grans farres, ara va berenar i sopar com un boig!!! devorava el menjar!!! jajaja!!1
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dl. abr. 16, 2007 4:33 pm

ja ja ja!!!

Pobret! Estava tan nerviós que apenes va menjar canelons!!! Que maco!!!

Quina gràcia el que va dir, que fort, es deurien quedar tots parats, però... imagina't que t'ho diuen de debò això que no t'han dit que et convidin!!! ja ja ja

Molt divertit, Ru!!!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dl. abr. 16, 2007 4:39 pm

jajaja!!! si t'has de quedat...PLOF!!!

La veritat és que tots van esclatar a riure!!! no els hi va ni passar pel cap que fos de debò!!! jejeje!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dt. abr. 17, 2007 3:10 pm

NENES!!!! ANDE ANDAIS???? .:<!...

Que és això d'escriure tan poquet????? uiuiui.... :-.:·::
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. abr. 17, 2007 6:38 pm

Al final que et van regalar ahir Ru?
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dt. abr. 17, 2007 7:08 pm

Doncs un "peazo" ram de 12 roses guapissimes i enormes!!! Vaig fer moltes fotos, ja les posaré!!! bé, no totes!!!! i un escrit preciós!

El més divertit va ser que va fer-me abans una mena de "gallinita ciega"! em va fer voltar per tot el pis amb els ulls tapats, em vaig fotre contra la paret 2 cops!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) , vam riure molt i va ser tot molt romantic!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dj. abr. 19, 2007 2:11 pm

Ru que xulo!!

Haver-ha si posem les fotos ehh!! A quin hora és la boda que tenen a ca n'alzina aquest dissabte? anirem a veure l'esglesia i si sobra temps ens passarem pel restaurant.

Tenim que escriure més noietes que m'he trobat el post al final de la primera pàgina.

Demà ja és divendres!! :-()-)
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dv. abr. 20, 2007 11:18 am

UIUIUI!!!! nenes!!!! que fem tan a baix!!!!! Tic a casa malaltona des de fa 3 dies :-( :-( :-(

Espero estar bé per demà, i si no... pos hi vaig igualment!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Al llarg d'aquest matí us poso les fotos!!!

muaks!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dv. abr. 20, 2007 11:33 am

aQUÍ EL RAM DEL maNEL
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants