RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: chus » dc. març 28, 2007 7:20 pm

NENAS YA TENEIS EL AVANCE 2008 EN PRONOVIAS!!!
Imatge
chus
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:22 pm

EntradaAutor: Montsecica » dj. març 29, 2007 10:34 am

Hola nenes!!!

Ara al·lucinareu. Jo vaig estar de petita en les colònies que fan a Can Ribes, el que pasa es que nosaltres li deiem les colònies de Bigues ( perquè eran properes a Bigues i Riells ), clar no les coneixiem com Can Ribes. I la Teresa em va ensenyar el lloc, vaig poder veure la llitera on dormia, jajajaja, va ser genial.
De fet us puc explicar perfectament com eren les colònies.
Feiem pà, mandonguilles per dinar, també van cosir amb un teler petit una bufanda i la cosa que més em va agradar va ser que vam fer uns frasquets de colònia per les mares feta de farigola i nosaltres possàvem el color que volíem, jo li vaig posar verd.
Per altra part, estaven les granges, netejavem la merd... dels conills, porquets, gallines. Agafavem els ous per menjar-los i també treiem llet de les cabres i les vaques. Vam aprendre a fer mató amb aquesta llet.
També pujàven damunt els ponys que hi havia. Va ser genial i molt enriquidor per una nena.

Després amb els anys vaig anar per veure el restaurant, per la boda, i com la Teresa em va dir lo de les colònies li vaig comentar el nom del colegi a on anava i clar d'aquí va sortir tot.

http://www.novios.org/jaimeymontse
Montsecica

Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 10:19 pm

EntradaAutor: mima » dv. març 30, 2007 12:41 pm

Kina gracia tot plegat!!! La veritat es q tens raó Ninou, el menjar molt bo, la teva amiga te tota la raó. Els van tractar molt be! X això dic, q tindrem un casament d'allò mes sonat!!!! jeje!!! Serà genial!!

Jo vaig veure les fotos de les colonies, d la casa, dls llits, xo también magradaria molt veure-ho en persona. Aviam si la proxima vegada ens ho deixen veure.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dv. març 30, 2007 9:26 pm

Segur que sí! bé, nosaltres no vam ni demanar permís. Passejant passejant vam anar fins a la granja.
No vam entrar a la casa de colònies, evidentment...jeje Però si dius que ets mestra segur que t'ho ensenyen encantats per veure si en treuen negoci també! ajaja
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » ds. març 31, 2007 8:22 pm

Segur q si Ninou! Jeje!!
Bona setmana santa a totes!!!! Q algunes ja han començat!!! jeje!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dg. abr. 15, 2007 5:33 pm

Noies!!!! ahir es va casar la primera Can Riberenca del 2007!!!!!! A veure si penja la crònica aviadet!!!!

Mima, m'acabo d'adonar que aviat ja podràs anar fent el compte enrere per MESOS!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dl. abr. 16, 2007 12:46 pm

Eeeei siiiiiiiiiiii, kines ganes q tinc d veure la cronica!!
Si Ninou, aviat ja podré comptar enrere! Kina ilu!! Sembla una tonteria, he! Xo i la ilusio q fa!!! jeje!!

Potser aket cap d setmana passo x Can Ribas, hem d parlar dalguns temes i potser portem als meus sogres. Si hi vaig ja faré fotos!!
Imatge
mima

EntradaAutor: chus » dt. abr. 17, 2007 8:43 pm

HOLA NOIES!COM PORTEU ELS PREPARATIUS?

PETONETS A TOTES.
Imatge
chus

Entrades: 364
Membre des de: dv. des. 30, 2005 8:22 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. abr. 18, 2007 7:19 pm

Hola nenes!!!
Fa molt que no us escric eh?
Ai això no pot ser.
Què tal com aneu?
Jo lo de la boda ho he deixat una mica aparcat.
Ahhhh
Al juliol vaig a una boda a Can Ribes. Crec que ja us ho havia dit però buenu.

Un petonet gran.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa
:: núvia rookie

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: SONIA18 » dg. abr. 22, 2007 8:35 pm

Hola Guapisisimas!!!

Com va tot?? Ja teniu algo més pel casament??

Jo encara ho veig tan lluny q no he pensat ni en els fotografs, pero ens van dir a Can Ribas q a principis d'any canviarian els fotografs i com q ens casem en divendres jo suposo q em puc esperar una miqueta més, no? Es q avui he estat xafardejant per alguns posts i estic flipant per q ni ha algunes nuvies q ja tenen invitacions i fins i tot el vestit!!! :.0.-0.:

Jo havia pensat començar allà cap a l'octubre i ja em semblava massa d'hora. Vosaltres q penseu??

No us passa q quan mes mireu fotos o cosetes de Can Ribes més contentes esteu amb el restaurant? Es q per mi de tots es el millor!!!

:-)) :-)) :-)) :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: yoly » dl. abr. 23, 2007 12:57 am

hola a todas las riberencas!! yo me acabo d unir al club, weno a decir verdad casi, tengo q llamar esta semana para confirmar xq me dijo la Teresa(se llamaba asi no?)q mirara la iglesia antes. Pero en principio me caso el dia 30 de agosto del 2008 por la mañana ya q por la noche no les keda ningun sabado.

Os cuento xq fui el sabado a verlo sin avisar y cual fue nuestra sorpresa q estaba todo preparado xq staban esperando una boda, asi q lo vimos todo con detalle, la decoracion, los aperitivos, el salon d madera, uuuffff me enamore y al momento supe q era el sitio q yo keria para casarme.

Q os puedo decir q no sepais, todos esos detalles, la atencion fue estupenda, y el sitio precioso, me encanto....

por cierto os casais en alguna iglesia de los alrededores?? y te dan fecha ya? y los fotografos?alguien a contratado Artboda?
me encanta haberos encontrado para poder compartir todas nuestras ilusiones.....uuuuff como me enrollo! deben ser los nervios! :o-o:
yoly

Entrades: 1158
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 12:04 pm

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 5:44 pm

Yoli!!! te acabo de escribir en el post que abriste, que por cierto lo han movido de sitio. Ahora está en "consultes".

Así que al final ....Can Ribas!!!! Me alegro de haberte recomendado un sitio que os haya gustado! es que se tiene que ir para verlo. Nosotros por internet ya nos gustó pero cuando fuimos... :-)) :-)) :-))
Qué salón os ha gustado más? Nosotros tenemos reservado el de madera. Creemos que casándonos el próximo noviembre es más acogedor el de madera....

Si quieres os cuelgo fotos de los platos que probamos nosotroes el día de la prueba del menú, que fuimos a principio de marzo.
Bueno, FELICIDADES!!!

Por cierto, qué tal en Can Baladia? Opinaste igual que yo?

Imatge
ninou

EntradaAutor: yoly » dl. abr. 23, 2007 7:38 pm

holaaa!! y yo te acabo d responder en el otro post jaja!!
Pues fuimos a Can baladia pero habiendo visto Can Ribas antes y lo bonito q estaba todo y los detalles, te puedo asegurar q no nos llamo nada la atencion y los 2 sabiamos q el sitio era Can Ribas cuando lo vimos.
No se si lo has visto todo preparado cuando lo has visitado pero yo me kede alucinada todo al minimo detalle y cosas q no habia visto en otras bodas. y la verdad q precio por precio no tiene nada q ver con otros restaurantes q habiamos mirado.
El tema iglesia no se como lo hare, si kedarme por Badalona o buscar una cerca d alli, todavia no lo tengo claro.
Y el fotografo?((te vuelvo a preguntar lo del otro post))cual has cogido?
yoly

Entrades: 1158
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 12:04 pm

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:13 pm

Hola yoly,
LAs veces que hemos ido estaban montando las mesas del salón moderno. El de madera no. Pero es que cuando vimos el de madera nos encantó! Además tiene el detalle de tener la cocina a la vista y hace gracia! Los lavabos son más sencillitos porque los que se casen en el salón nuevo van a tener lavabos nuevos...pero bueno, todo no se puede tener....

El fotógrafo... hablamos con Teresa y les explicamos nuestra situación y es que las fotos nos las hará mi tío. No es fotógrafo pero como si lo fuera. Hace unas fotos geniales, se presenta a concursos y todo, y el álbum pues ya veremos. Lo importante es tener fotos. Teresa de Can Ribas lo entendió y nos dijo que ningún problema.

La iglesia será la de Argentona. Está a 25 minutos de Can Ribas, pero es que allí se casaron mis padres, me bautizaron, hice la comunión, etc....No podía ser otra.

Tema menú, pues tenemos que subir un día a cerrar el tema, pero es que piensa que el aperitivo son muuuuchas variedades y la gente se llena en el aperitivo y no queríamos poner 2 platos contndentes. SEGURAMENTE pondremos:
Crema de llamàntol
Mar i Muntanya (deliciossssoooo!!!! es media langosta y un trozo de carne todo con una salsa para morirse de buena!)
Sopa de pinya i caviar de xocolata
Pastís de 3 xocolates

Está todavía por decidir si quitamos el postre y en vez de postre ponemos un platillo después de la crema (aunque no creo, porque nos dijeron que los camareros pasan para repetir la gente que quiera más crema)
Os pongo fotos:

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:16 pm

La crema de llamàntol
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:17 pm

Els llagostins
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:18 pm

Parpdelle amb llagostins
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:19 pm

el llamantol tal qual (no lo habíamos pedido para probar, nos lo trajeron como recomendación...)

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:21 pm

Anem pels segons:
MAR I MUNTANYA
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 23, 2007 9:22 pm

eSPATLLA DE CABRIT AL FORN
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2007 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants