NOVIAS DE MATARÓ (y alrededores!!!)

any olímpic.

EntradaAutor: artemis » dg. set. 09, 2007 10:17 pm

ninou ha escrit:artemis, ja que ets de mataró (oi??) doncs t'agradarà saber que el vestit que t'agrada de Raimon Bundó el tenen a La Moda. Si entres a www.lamodanuvies.com, hi vas a "La Col·lecció", veuràs que és el de la segona foto! Podries anar a emprovar-te'l perquè potser el retiren del catàleg quan els arribin els nous pel 2008!

per emprovar....

El meu també és Raimon Bundó! sóc fan d'aquest dissenyador! m'agraden toooots!!!!! Hi ha un post Raimon Bundó a l'apartat del foro de moda nupcial i ultimament hi ha moltes foreres que hi han posat la prova del seu vestit Bundó! jo tinc la prova el 29 de setembre!!!!

siiii!!! ja el vaig veure!!! però es de la temporada 2008,no?? perquè a la web de raimon bundó el tenen com a 2008 crec, pero passaré igualment per si de cas!! estic desitjant començar a demanar hora per emprovar-me vestidets jejeje

Quina emocio!!!
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. set. 10, 2007 7:57 am

hola artemis! jo diria que a la web de Raimon Bundó surt com de temporada 2007. Els de Raimon Bundó son molt lents per actualitzar la web amb els nous vestits. Recordo que l'any passat van penjar a la web els de 2007 cap al setembre o octubre, super tard comparat amb Pronovias i altres webs que ja fa temps que tenen els nous. I des de llavors encara no han tocat la web.

De totes maneres a La Moda em sembla que no els treuen tots quan hi ha canvi de temporada. Jo diria que el meu deu ser del 2001 o 2002!!! perquè no l'he vist mai enlloc! En el catàleg està clar que és de Raimon Bundó, però no l'he vist en cap web ni res...
A La Moda et diran que hi vagis a veure la desfilada i que tindran tots els vestits cap a octubre/novembre, però tu li pots ensenyar el que t'agrada i preguntar si encara el tindrà i si et diu que no, doncs te l'emproves. (erò jo crec que sí que el tindrà encara...) Que guai! jo també tenia unes ganes enormes de mirar vestit! és molt guai, ja veuràs! i això que jo no les tenia totes! pensava haver de recórrer mig Catalunya per trobar algo que m'agradés i mira, a la segona botiga em vaig enamorar del meu! :-))
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Friky » dl. set. 10, 2007 10:32 am

GemmaCP Nosaltres vam triar el restaurant al desembre i ens casem al setembre d'aquest any. Ho hem preparat tot amb 10 mesos, aproximadament . Tot dependrà de les dates que vulgueu ( d'abril a setembre està tot bastant plè).

De tota manera, si us agrada un lloc podeu trucar per preguntar com estàn de dates i, en alguns llocs, pots der una pre-reserva sense tenir que pagar res. Al restaurant que vaig triar em van deixar cambiar la data quan vaig tenir uns problemes amb els papers del ajuntament

Lebana, la boda es de dia o de tarde? de dia no importa tanto que el restaurante esté lejos.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Iman » dj. set. 13, 2007 5:38 pm

A veure novietes!
Em caso el 12 de Juliol de 2008 a una Masia privada d'Argentona, i ens agradaria fer un pica pica que fos tot el sopar. Coneixeu alguna pastisseria o una fleca que fessin aperitius, canapés calents i freds tipus catering per la zona del Vallès, Marseme o Barcelonès, qualsevol tipus de forn o pastisseria per fer un caterig per a 100 persones a base de pica pica.
Gràcies!
Imatge
Iman

Entrades: 13
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:23 pm

EntradaAutor: ninou » dj. set. 13, 2007 7:18 pm

Iman, jo visc a Argentona! a quina masia us caseu? és un lloc conegut?

Hi ha un lloc a Argentona que fan menjars per emportar però per celebracions especials fan uns canapès boníssims, i molta varietat i molt bo! Es diu La Teca, si t'interessa et passo l'adreça i telf per privi. Però no és pastisseria. És tot salat.

I aleshores, a Mataró hi ha Can Miracle que és pastisseria i tenen càtering molt important per la zona. Fan banquets i porten ells mateixos el càtering, s'encarreguen de tot. A l'empresa on treballo els han trucat vàries vegades i han vingut amb tot a punt!

Crec que Can Baladia (també a Argentona) també fan càterings.

Espero haver-te ajudat!

Imatge
ninou

EntradaAutor: artemis » dj. set. 13, 2007 9:23 pm

ninou ha escrit:hola artemis! jo diria que a la web de Raimon Bundó surt com de temporada 2007. Els de Raimon Bundó son molt lents per actualitzar la web amb els nous vestits. Recordo que l'any passat van penjar a la web els de 2007 cap al setembre o octubre, super tard comparat amb Pronovias i altres webs que ja fa temps que tenen els nous. I des de llavors encara no han tocat la web.

De totes maneres a La Moda em sembla que no els treuen tots quan hi ha canvi de temporada. Jo diria que el meu deu ser del 2001 o 2002!!! perquè no l'he vist mai enlloc! En el catàleg està clar que és de Raimon Bundó, però no l'he vist en cap web ni res...
A La Moda et diran que hi vagis a veure la desfilada i que tindran tots els vestits cap a octubre/novembre, però tu li pots ensenyar el que t'agrada i preguntar si encara el tindrà i si et diu que no, doncs te l'emproves. (erò jo crec que sí que el tindrà encara...) Que guai! jo també tenia unes ganes enormes de mirar vestit! és molt guai, ja veuràs! i això que jo no les tenia totes! pensava haver de recórrer mig Catalunya per trobar algo que m'agradés i mira, a la segona botiga em vaig enamorar del meu! :-))

Ostres, moltes gràcies per l'explicació Ninou!!! doncs quan vagi a la desfilada l'hi comentaré perquè m'agradaria emprovar-me'l la veritat. Avui he vist que han posat la nova col-lecció a pàgina de la Moda. Ja tinc ganes de començar amb les emproves!!! :-) :-) :-)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: ninou » dj. set. 13, 2007 9:41 pm

a si????? vaig a mirar la web de La Moda ara mateix!!! que guai!!! m'encanten els vestits de núvia!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: artemis » dj. set. 13, 2007 9:44 pm

doncs mira, mira jeje n'hi han uns d'un estil hippie que m'han fet molta gracia!!! jeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: ninou » dj. set. 13, 2007 9:48 pm

OOOOhhhh!!!!! el tercer, que és de Bundó, s'assembla molt al meu en la forma, tot i que no es veu gaire bé.... N'hi ha de molt macos!!!!

Doncs si t'agrada aquell, mira d'anar-hi, no fos cas que el retirin! Dius "es que he entrat a la vostra web i vaig veure encara la col·lecció del 2007 i hi teníeu aquest vestit, i m'agradaria emprovar-me'l.
Ja deuen tenir tots els vestits si ja han canviat la web! que guai! el dia 20 d'octubre em passaré per davant a veure la desfilada des del carrer! L'any passat estava asseguda a dins a primera fila!!! quin records!

Imatge
ninou

EntradaAutor: laura y pepe » ds. des. 01, 2007 10:58 am

Hola guapaaaaaaassss!

yo no soy de Mataro, soy de Sta Coloma de Gramenet, pero me caso en Mataro. En el Rte. El Nou Turo Gros, os suena???????

Bsos
laura y pepe

Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 12:16 pm

EntradaAutor: artemis » ds. des. 01, 2007 4:20 pm

si, si me suena. Es muy bonito el restaurante. Enhorabuena guapa!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: loray » dj. des. 27, 2007 4:50 pm

Hola chicas, yo ya me casé, hace ya 8 meses, pero he pensado, voy a saludar a las chicas del 2008!

Eiiii he leído por encima que gemmacp le gusta la zona del MOntseny, que decir de Montseny, es super bonito, yo me casé allí, mas concretamente en Can Barrina, o sea que si necesitas preguntarme ya sabes
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Friky » dl. gen. 14, 2008 12:42 pm

Hola! hi ha mataronines, per aqui? Jo sóc del 2007 i estava buscant a les meves companyes d'any. Han desaparegut?
Friky

EntradaAutor: artemis » dl. gen. 14, 2008 1:30 pm

Friky, estan al post de Mataró del 2007. Es que ara està a la part de baix de la pantalla general. Segueixen totes allà, la txell, la cardonina, loray, ana etc...
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Friky » dt. gen. 15, 2008 11:36 am

Dons me'n vaig a veure-les! Moltíssimes gràcies. Per cert, com van els vostres preparatius? què us falta?
Friky

EntradaAutor: Friky » dc. gen. 16, 2008 3:47 pm

amunt Mataró
Friky

EntradaAutor: gemmacp » dc. gen. 16, 2008 11:53 pm

Hola! cuanto tiempo hace que desapareci (y el tema de la boda pues estaba congelado), pero ya volvi!. espero que en estos meses las que os hayais casado esteis la mar de felices, y las que todavia no...pues animo que seguro que teneis todo a punto de caramelo!
Para las que me recordeis soy la chica que vive en Holanda, lo cual complica todo un poco mas...

Ay, Loray (jeje rima), pues hemos estado dandole vueltas a Can Barrina por muchos meses y como no me daba buena espina (no son rapidos contestando y no puede encontrar, en meses, ninguna opinion al respecto), pues alf inal nos hemos decidido por Mas Coll en Alella!
y la boda casi seguro el 31 de Agosto (ceremonia civil solo), ahora mi problemilla es que es un domingo y no tengo ni idea de si suelen haber peluquerias en domingo que hagan peinados de boda por Mataro o cercanias,, alguien lo sabe chicas???

Y el vestido, pues otra cosa que tengo que mirar aun, en navidad estuve una tarde probandome, y tambien fui a La Moda como me dijisteis! me probe varios, y uno nos encanto a mi madre y a mi! pero para mi el problema es que cuesta demasiado para una boda que sera solo por lo civil y que no tendremos mas de 60-70 invitados, la verdad (ademas contad que la parte Holandesa no suele dar regalo o como mucho 15-20 euros, asi que tengo que contar la parte que se ira ya con eso). El vestido cuesta unos 1700 mas el complemento 150. Tambien estuve en una boutique que venden trajes de ceremonia y tambien venden para las novias, pero no son trajes de novia, pero la verdad son preciosos tambien y mucho mas economicos. Mi madre se ha encaprichado del de la Moda (que su ilusion es verme de blanco, claro).

Bueno, sigo trabajando que el viernes entrego mi tesis para ser doctoraaaaaa!

Saludos

Gemma
gemmacp

Entrades: 19
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 10:42 pm
Ubicació: Maastricht

EntradaAutor: artemis » dj. gen. 17, 2008 7:52 am

Hola Gemma, pues el tema de peluquerías no sé ninguna que pueda servirte. Pero supongo que es todo preguntar a ver si te harían el favor a alguna que tengas de confianza (donde hayas ido siempre, o haya ido tu madre o alguna amiga)

Y sino siempre te queda la opción de cogerte una peluquera y maquilladora a domicilio, y si os juntáis tres o cuatro para peinar os saldrá bastante mejor.

En cuanto al vestido, yo tambien me lo he cogido en La Moda, y tambien vale 1700!! no será el mismo??? jejejeje Yo pienso que si a ti te gusta ese y te ves bien, pues quizas merece el esfuerzo de comprarlo, porque aunque seais poquitos y todo eso, es vuestro día y merecéis disfrutarlo al máximo.

Es mi opinión ehh!! jejeje

Besitos!
Imatge
Imatge
artemis

MASIA EN EL MONTSENY

EntradaAutor: PORTOBRA » ds. març 29, 2008 1:43 pm

Hola Gemma!!

Si lo que quereis es casaros en el Montseny, no dudeis en visitar Can Marlet.
Masia catalana en pleno corazón del montseny, rodeada 100% montaña.. yo me caso allí el 04/7/08 y lo tuve clarísimo desde el primer día.

Te dejo la web www.canmarlet.com

Suerte y felicidades por tu boda!! *.-o-o.*
PORTOBRA

Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 12:30 am

EntradaAutor: mataronina » dt. abr. 08, 2008 9:05 pm

hola jo tambe soc de mataró pro estic viskent a ruibi
ens casarem a l'ajuntament de mataró
fa gracia veure gent tbe d'alla
mataronina

Entrades: 3
Membre des de: ds. nov. 10, 2007 9:01 pm