LLUNNA ha escrit:ok miriam! m'enalegro! jejeje ja em sonava algo, pero no estava segura del tot! be doncs k tingueu tota la sort del bon en busca d'aket segon petit!!! motls petonsss pisiosa!!!!
Gracies guapíssima!
Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 23, 2008 6:57 pm
LLUNNA ha escrit:ok miriam! m'enalegro! jejeje ja em sonava algo, pero no estava segura del tot! be doncs k tingueu tota la sort del bon en busca d'aket segon petit!!! motls petonsss pisiosa!!!!
Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 23, 2008 6:58 pm
horconoah ha escrit:((!*Miriam!*)) ha escrit:Ostres, doncs jo no hi somiava... però ara si que hi somio!![]()
![]()
![]()
![]()
Lluna, és una gràfica de temperatures...serveix per saber quan ovules i tota la pesca...es que estem en busca d'un germanet per l'Arnau!![]()
![]()
![]()
![]()
Yo soy del 1 (mes recien estrenado). También viviamos juntos, pero queriamos iniciar los trámites de adopción y en pocos paises aceptan parejas de hecho.
Ahora he cambiado mirar en internet ideas para la boda por mirar ecais,
Autor: horconoah » dc. jul. 23, 2008 7:46 pm
((!*Miriam!*)) ha escrit:horconoah ha escrit:((!*Miriam!*)) ha escrit:Ostres, doncs jo no hi somiava... però ara si que hi somio!![]()
![]()
![]()
![]()
Lluna, és una gràfica de temperatures...serveix per saber quan ovules i tota la pesca...es que estem en busca d'un germanet per l'Arnau!![]()
![]()
![]()
![]()
Yo soy del 1 (mes recien estrenado). También viviamos juntos, pero queriamos iniciar los trámites de adopción y en pocos paises aceptan parejas de hecho.
Ahora he cambiado mirar en internet ideas para la boda por mirar ecais,
Bienvenida guapa!
Una cosa... que es lo que miras ahora por internet??? ecais??? NO entiendo...![]()
![]()
![]()
Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 23, 2008 9:33 pm
Autor: horconoah » dj. jul. 24, 2008 8:23 am
((!*Miriam!*)) ha escrit:Ah vale!!!
Pues no puedo ayudar-te mucho, pero por lo que sé, esta la cosa chunguilla verdad??? Cuesta mucho.... I no entiendo con la de niños necesitados que hay y que cueste tanto poder adoptarlos... este mundo es una m*ierda...![]()
![]()
![]()
Ya sabeis de que pais os gustaria que fuera??
Autor: Carles i silvia » dj. jul. 24, 2008 11:09 am
Autor: Lam » dj. jul. 24, 2008 11:31 am
Autor: Carles i silvia » dj. jul. 24, 2008 11:43 am
Autor: LLUNNA » dj. jul. 24, 2008 11:52 am
Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 24, 2008 11:56 am
Carles i silvia ha escrit:Miriam!!!!que estas buscan un bebe????
Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 24, 2008 11:57 am
LLUNNA ha escrit:la veritat es k si avanç no has viscut avanç, a de ser guay! pk u descobreixies tot alora!cada cosa te els seu pros i contres! pero tots en positiu!!!! no viure avanç....doncs mira estrenes pis,les primeres rentadores! la primera planxaaa! la primera compraaaa!! ueee arrasant al super! ainsss els caps de setm en plan relax a casa! sns fer res! i per la tarda el tipic axuxon al sofa am la peli de rigor! pero tambe tenim els sopar a csa amb el amics! sorti d festa i arribar a casa! dormirrrr i dormirr i el diumenge "gos total",nuse viure en parella es genial i si estas casada encara mes!!! tan si u estas o cm si no......es genial viure junts!!!
nosaltres a casa montem moltes vegades, barbacoa amb bany inclós a la pisina! i es genial kuan et justes a casa teva amb le amics!!! ens u pasem de conya! ainssss
Autor: LLUNNA » dj. jul. 24, 2008 12:00 pm
Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 24, 2008 1:43 pm
LLUNNA ha escrit:jejej! "super caladet" k bo! b la veritat es k son facils de calar segons kin! ufff jejejeej miriam kina gràcia!
NENES VAIG CAP A CASA A FER NINAR! I DESPRES SAN TORNEMI!!!
FINS DESPRES!
PETONS
Autor: LLUNNA » dj. jul. 24, 2008 5:38 pm
Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 24, 2008 10:01 pm
LLUNNA ha escrit:EIISSSS K GUAY! M'AGERMANA TAMBE BE MOLT DIES A CASA! I EMS ARA A L'ESTIU! ENS REFRESKEM AM UN BON BANY I SOPEM AL JARDI!!! OOOOHHH! M'ENCANTA L'ESTIU!!!!