gisa ha escrit:Hola noies... llegint les vostres opinions m'he quedat una mica parada, la veritat, perquè jo, que sí que em vaig alegrar per la notícia, no entrava només per xafardejar, sinó per agafar idees i beneficiar-me d'experiències de qui ja ha passat per allò que ara estic preparant amb tanta il.lusió... Potser sí que passar de 100 a només 25 missatges és massa reducció, però com diu la companya, s'accepta que algú escrigui missatges xorres o mil missatges seguits per arribar als 100, cosa que també em sembla absurd! Des del meu punt de vista de novata, el que m'he trobat és que moltes vegades parlava en alguns posts i ningú deia res, ja que imagino que les més habituals del fòrum ja parleu en altres posts del que requereixen els 100 missatges, i això no motiva gaire... Jo vinc del Socpetit, on cada dia es xerra molt i m'ha sobtat! En fi, que ningú s'ho prengui malalament, jo no vaig alegrar-me de la notícia per poder fer la cotilla, sinó que ho vaig veure com una oportunitat per aprofundir en els temes i per poder conèixer a més noies, però bé, es farà el que creieu millor...
Hola gisa, no se si no se'ns ha entès bé, no ens queixem de la gent que entri al fòrum per buscar idees, per informar-se, per descobrir coses i poder compartir-ne amb les altres, això es pel que hem entrat totes nosaltres.
Totes les que estem reivindicant que es pugi una mica el nombre de missatges per veure els comptes enrere es per tal que no sigui tan fàcil d’accedir-hi, 25sms els pot escriure qualsevol i en poc temps, i amb 100 ens assegurem que només la gent que estigui realment interessada serà la que no li faci res haver d’escriure’ls. Volem que pugin el nombre de sms no per res, sinó perquè d’aquesta manera la nostra identitat, si no volem que se’ns reconegui amb tanta facilitat (per si entra algú que doni la casualitat que és convidat al teu casament, doncs no fa gràcia que descobreixi tot el que portes tan de temps preparant), no se si m’explico bé. És a dir, que si ets una núvia que tens ganes d’agafar idees, crec que no et farà res haver d’arribar a 100sms per poder veure més coses, que no es res més que els comptes enrere de cadascuna, penso que hi ha molts posts i temes en els que ja sense tenir els 100sms pots anar descobrint i trobant coses interessants, inclús per anar escrivint i sumant missatges, i segur que sense que te n’adonis arribaries als 100sms com hem fet la majoria.
Volem salvaguardar les nostres idees més “íntimes” de cadascuna, en el sentit que cadascuna en el seu compte enrere explica coses més personals, llavors ens agradaria que estigués visible per només la gent que estigui disposada i interessada realment en el fòrum, no per la gent que vulgui entrar a fer el tafaner com pot ser algú que no es casi o ves a saber. Espero haver-te aclarit una mica.
Imagino que a totes les núvies ens agrada molt que vagin entrant de noves, ja que d’aquesta manera són moltes més idees que podem anar compartint.