Boda Civil - Boda Religiosa

Novetats i notícies de GuiaNupcial.com

Boda Civil o Religiosa

Boda Civil
94
43%
Boda Catòlica
119
55%
Boda Musulmana
0
No hi ha cap vot
Boda Protestant
3
1%
Boda Hebrea
0
No hi ha cap vot
Boda Hindú
1
0%

Vots totals : 217

EntradaAutor: lsabadell » dj. nov. 24, 2005 1:27 pm

Doncs nosaltres ens casem pel civil. No perquè ja estiguem casats, que no ho estem. Ni per fer-ho més ràpid ni res. Sinó perquè no només no som creients ni practicants sinó que estem en contra de l'estament religiós tal i com està muntat. Estem en contra de que no s'accepti l'us del preservatiu ni de que no es reconeixi l'homosexualitat com a una opció més, etc..
Per aquests motius i per a molts altres ho vam tenir clar desde bon principi.
lsabadell
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dc. set. 07, 2005 9:12 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. nov. 24, 2005 5:49 pm

Bé, nosaltres ens vam casar pel civil per la senzilla raó de ser fidels a les nostres conviccions i no per la dels altres, o pels seus desitjos.

Cada decisió és personal i respectable.

Nosaltres som creients (cristians ens considerem) però no en l'Església ni en la doctrina catòlica. I no volíem combregar amb rodes de Molí, ho haguéssim trobat fals tot plegat.

Hi ha molta gent que es casa per l'església per costum, perquè un temple és un marc més bonic, etc... però no són creients, i ja ni parlem de practicants.

Jo no estic batejada i clar, m'hauria hagut de batejar. Si ho hagués fet (cosa que no descarto en un futur) hagués estat a l'Església Protestant, però... bé, són figues d'un altre paner.

Un cop casats ens vam trobar un capellà que va casar uns amics i que ens va explicar que ell ens hauria casat. Que ell casava gent de diferents religions, inclús creients amb no creients, etc... Però quin circ és això?
Què passa, que cada capellà aplica la doctrina a la seva manera?
Si a mi em va semblar genial, però llavors, perquè l'oncle-avi del meu home es va ficar les mans al cap?! No ho entenc.

Per tot això, i ja ho he dit, per conviccions, ens vam casar pel civil: total és un ritus com un altre, en què davant d'una comunitat oficialitzes una relació de parella i un projecte de família.

En quant a les estadístiques, és com ha dit ja algú aquí, els casaments civils de moment són majoritàriament segones núpcies o casaments entre estrangers.

Jo sempre he dit que si les esglésies lloguéssin els temples per fer casaments civils, traurien moltíssims diners per ajudar els desamparats.

:*:-) Sibil·la dixit.
Sibil·la
:: núvia de bronze

Entrades: 1815
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: gemmix » dj. nov. 24, 2005 5:57 pm

jo boda catolica, es la meva ilusió de sempre , soc molt tradicional en aquestes coses
gemmix
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6110
Membre des de: dl. oct. 24, 2005 9:01 am

EntradaAutor: Dancar » dj. nov. 24, 2005 8:36 pm

Nosotros tambien nos casamos por la iglesia, los dos somos creyentes aunque poco practicantes, el hecho de ir o no ir cada domingo a misa no quiere decir q seas más o menos creyente!!!!!

Besitos a todas!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Dancar

Entrades: 49
Membre des de: dt. set. 06, 2005 4:02 pm
Ubicació: L´Hospi

EntradaAutor: Lluna2 » dv. nov. 25, 2005 10:54 am

El meu vot és per la boda católica. Som creients encara que gens ni mica practicants, cadascú ho porta a la seva manera oi? :-)ok:
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Lidia » dv. nov. 25, 2005 11:56 am

Boda :-):-):-): católica!!los dos somos creyentes. La verdad que es una decisión muy personal, y nosotros lo teniamos muy claro desded el primer momento!!
Lidia

Entrades: 62
Membre des de: ds. feb. 19, 2005 4:48 pm

EntradaAutor: _Bruixeta_ » dv. nov. 25, 2005 1:29 pm

---
_Bruixeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 18, 2006 9:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_Bruixeta_

Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 20, 2005 9:29 pm

EntradaAutor: sharey » ds. nov. 26, 2005 1:28 pm

nosaltres boda katolika no per re si no pk keda mes maku
sharey
:: núvia experimentada

Entrades: 257
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 7:21 pm
Ubicació: :::

EntradaAutor: xell13 » dl. nov. 28, 2005 1:26 pm

casament civil!!!!!!!!!!!!!
ho tenim clarissim els 2!!!!!!!!
igualment com els nostres pares!!!!!!!
no som creients, per tant, no hi va haver cap dubte!!!!!!!!!! :-):-):-):
xell13

Entrades: 419
Membre des de: dt. abr. 26, 2005 11:49 am
Ubicació: La Garrotxa (GI)

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 28, 2005 9:26 pm

Joto per la boda CIVIL. Tot i que nosalrtes ho fem per l'esglesia pel papis. I ja que ho hem de fer per l'esglesia n'he triat una de ben maca...ala...
Visitant

EntradaAutor: alse » dl. nov. 28, 2005 9:39 pm

nosaltres pel civil!!!!!!!!!!!!!!!!
cap dels dos som creients i inclús ma mare ens va dir q si ens casavem per l'església seriem uns hipòcrites i realment té tota la raó,( però l'església no ens l'haviem ni plantejat) Estem vivint en pecat...
Ara això va com va xcadascú és lliure de fer el q vulgui i tot s'ha de respectar.
alse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. nov. 29, 2005 11:36 am

Hola a todos!!!
Para mi boda Civil ( estilo americana )
No me gusta las bodas religiosas por diferente motivos:
1- Son pesadas y no me gustan q me sermoneen con temas pasados de fecha y nada acorde con el S.XXI
2- Aun siendo en edificios majestuosos, son grises y oscuros, más propio de un dia triste que del dia mas feliz de tu vida.
3- Contexto historico. La iglesia siempre ha sido un elemento represor socialmente.....
..... jajajajaja me ha quedado rollo anarquista....... jajajajajaja
bueno no me gusta lo que significa la iglesia, por eso civil.....

( Siento el toston que os he dado ;) )
Visitant

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 29, 2005 12:56 pm

Mi voto ha sido para la boda civil pq tengo intención de celebrarla asi... Reconozco que en un principio me hacia ilusión celebrarla en una iglesia (mas por topicos que por otra cosa), pero mi novio no es nada creyente y a mi como que em da un poco igual tambien la verdad... creo que lo importante es casarnos y que salga todo bien... Y después de ver como puede ser d bonita una boda civil, sinceramente lo prefiero. *.*.*.*
xinxeta

Entrades: 235
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 1:33 pm

EntradaAutor: xinxeta » dt. nov. 29, 2005 12:57 pm

Mi voto ha sido para la boda civil pq tengo intención de celebrarla asi... Reconozco que en un principio me hacia ilusión celebrarla en una iglesia (mas por topicos que por otra cosa), pero mi novio no es nada creyente y a mi como que em da un poco igual tambien la verdad... creo que lo importante es casarnos y que salga todo bien... Y después de ver como puede ser d bonita una boda civil, sinceramente lo prefiero. *.*.*.*
xinxeta

Entrades: 235
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 1:33 pm

EntradaAutor: kelehan » dt. nov. 29, 2005 6:49 pm

Boda católica....1 point!!! jajaja

Nosotros nos casamos también por la iglesia porque tanto yo como mi chica somos católicos. Además, nos casaremos en la Iglesia donde nos conocimos (los 2 éramos monitores de esplai del barrio, que tenía la sede en los salones que cedía la iglesia para los niños "menos pudientes"). Y para más inri, nos casará un amigo nuestro que estudió educación social con mi novia. Así que, por mi parte...estaba claro.

Eso sí, todas las opciones son más que respetables, por supuesto!

Un abrazo a todos (o a todas, porque en esta web sí que sois mayoría!!)

Javi
ImatgeImatge
kelehan
:: nuvi experimentat

Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 05, 2005 11:56 pm
Ubicació: Badalona (BCN)

EntradaAutor: a28 » dt. nov. 29, 2005 7:03 pm

muy bien javi! pero este chico es cura no? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: GVG » dt. nov. 29, 2005 8:50 pm

Nosaltres ens casem per l'esglèsia, i ho fem pels pares, encara que ha nosaltres ens es igual. :-):-):-):
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
GVG

Entrades: 159
Membre des de: dv. jul. 22, 2005 9:38 am

EntradaAutor: kelehan » dc. nov. 30, 2005 9:12 am

jajajaja claro que es cura a28!!!! - Tal y como está el clero, como para dejar que uno que no es cura se ponga a casar al personal....

Que paséis un buen día. Javi
ImatgeImatge
kelehan

Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 05, 2005 11:56 pm
Ubicació: Badalona (BCN)

EntradaAutor: mariasilvy » dc. nov. 30, 2005 11:41 am

Doncs jo voto per la civil!!!!! que es com la fare jo! No soc creient i em sembla que si em cases per l'esglesia estaria fent comèdia del dia mes important de la meva vida, així que pel civil!!!!
mariasilvy

Entrades: 122
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 1:00 pm
Ubicació: lloret de mar

boda civil

EntradaAutor: alexia » dc. nov. 30, 2005 7:57 pm

Hola!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Nosaltres ens casem pel civil a l'ajuntament i la mar de contents, es clar!!! no creiem en el catolicisme portat com es porta, ni en les hipocresies, com han dit algunes del xat! cadascu tria la seva opció però els capellans i dmes s'estan quedant un pel antiquats amb el dia a dia de la gent jove: ni es tenen tots els fills que Deu envii, ni s'està verge fins al matrimoni, etc, etc...
alexia

Entrades: 271
Membre des de: dv. oct. 28, 2005 6:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Info

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant